Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Fluffy beenwarmers

+5
MANOUK
insanity-perdition
Tezzie
Lady Stardust
DarkRomantica
9 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

26Fluffy beenwarmers - Pagina 2 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo nov 08, 2009 10:18 am

insanity-perdition



jaa je hebt wel gelijk
maar omdat veel vrienden van mij het wél mogen, denk ik dat dat normaal maal... D:

27Fluffy beenwarmers - Pagina 2 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo nov 08, 2009 10:28 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Misschien hebben je vrienden wel behoorlijke ruzie thuis over dat soort dingen. Het juist wel doen krijg je meer tegenstand.

Het moet allemaal een hele kleine stapjes...

28Fluffy beenwarmers - Pagina 2 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo nov 08, 2009 10:34 am

insanity-perdition



ja eentje is best wel schooierig.
zo ziet ze er niet uit en doet ze ook niet. maar haar huis is een zooi en ze mag best veel. xD
en een andere z'n ouders aan scheiden....
een andere heeft het eigenlijk ook best wel moeilijk thuis.... ;o

29Fluffy beenwarmers - Pagina 2 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo nov 08, 2009 10:41 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Zie je... dat had ik ook op mn 13e en ging ook nog eens met veel oudere mensen om.

Het grootste gedeelte experimenteerde met drugs, maar ik heb nog nooit iets gebruikt. Nu ik ze later allemaal terugzie ben ik blij dat ik niets gebruikt had. Ik zit nu op een goede opleiding, kan goed opschieten met mn ouders en ik ben gelukkig. Dat kan een groot gedeelte niet zeggen. Die liggen een beetje eh... in de goot.

30Fluffy beenwarmers - Pagina 2 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo nov 08, 2009 10:48 am

insanity-perdition



ohh fuck. >.<
sinds we met een paar alternatieven hier om gingen
loopt het een beetje fout x_x
gelukkig heb ik ruzzie met een paar daar...
sinds ik weet dat dat meisje stoned was toen ik met der vocht heb ik der echt helemaal niets meer mee.
ik dronk ook wel is alcohol stiekem
maar ik ben betrapt en dit wil ik echt niet nog is.
en heel veel van mn vrienden roken opeens eentje zelfs joint enzo.
en een goede vriendin van me wou ook drugs gaan gebruiken maar had der omgepraat...

31Fluffy beenwarmers - Pagina 2 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo nov 08, 2009 11:38 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Het is indd met de tijd, nu ik 17 ben zijn mijn ouders een stuk chiller dan toen ik 13 was.
En ik weet niet, 3/4 plateau is ook wel wat, ik moet eigenlijk een aanfoto zien Josefien!
Ik denk dat ze je goed staan hoor, want je bent wel dun ;]

https://ladymoonlight.actieforum.com

32Fluffy beenwarmers - Pagina 2 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo nov 08, 2009 11:42 am

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Hmm,
mijn ouders zijn niet zo streng.
Ik mag alleen niet roken en niet drinken (wat best logisch is...)
Voorderest mag ik dragen wat ik wil (zolang het niet te bloot is)

33Fluffy beenwarmers - Pagina 2 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo nov 08, 2009 11:45 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik zeg niet dat mensen dun hoeven te zijn ( mollige vrouwen staan bandshirts zo prachtig<3), maar voor beenwarmers zijn dunne benen denk ik het mooist :3
Persoonlijke mening, don't shoot me.

https://ladymoonlight.actieforum.com

34Fluffy beenwarmers - Pagina 2 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo nov 08, 2009 11:46 am

Vampire



Almost 15.
En ik merk dat ik ook een stuk meer mag dan toen ik 13 was.

Drugs en alcohol
Bij mij in de klas is het zo erg dat er al een paar al in het ziekenhuis gelegen hebben, en ze zoenen allemaal met elkaar enzo..
Yuck. En mijn vriendengroepje op school wordt gezien als de nerds omdat wij er niet aan mee doen xD

35Fluffy beenwarmers - Pagina 2 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo nov 08, 2009 11:49 am

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Wij hebben ook van die meisjes op onze school die doen ALSOF ze dronken zijn,
en dan gaan ze met elkaar zoenen enzo.
Echt dom, meestal zijn dat ook 1e/2e klassers die stoer willen overkomen.
En laatst had een jongen zich in coma gedronken op het schoolfeest. o.O

36Fluffy beenwarmers - Pagina 2 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo nov 08, 2009 11:51 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Dat faalt, op me school is er ook zo'n emomeisje die al 'dronken' wordt van een slok bier. Ze faalt als de neten, maar dat moet ze zelf weten. (:

37Fluffy beenwarmers - Pagina 2 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo nov 08, 2009 11:55 am

insanity-perdition



van mij hoeft het allemaal niet...
zolang ze me niet dwingen te roken enzo is er geen probleem (:

38Fluffy beenwarmers - Pagina 2 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo nov 08, 2009 11:59 am

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Ik rook soms wel,
niet om 'stoer' te doen,
maar omdat ik manisch depressief ben en van roken voel ik me rustiger.. x]

39Fluffy beenwarmers - Pagina 2 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo nov 08, 2009 12:02 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik rook niet, ik drink alleen heel af en toe.

40Fluffy beenwarmers - Pagina 2 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo nov 08, 2009 12:04 pm

Vampire



Roken vind ik opzich nog niet zo heel erg, tenminste als je geen wiet ofzo rookt xD
En drinken, als iemand 1 of 2 glaasjes op heeft kan je er tenminste nog normaal mee praten, zodra die aangeschoten is wordt het irritant.

41Fluffy beenwarmers - Pagina 2 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo nov 08, 2009 12:10 pm

insanity-perdition



ik ben [gelukkig] nog nooit echt dronken geweest.
alleen heel hyper. xD
dan ging ik als ik ergens heen moest, ookal was het 3 meter gewoon der heen rennen xD

42Fluffy beenwarmers - Pagina 2 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo nov 08, 2009 12:21 pm

Gast


Gast

Ik rook niet,mag niet drinken maar vind sommige alcohol wel lekker.

43Fluffy beenwarmers - Pagina 2 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo nov 08, 2009 12:29 pm

Vampire



Ik mag het allemaal ook niet lijkt me, maar ik hoef het ook niet >.<
Ik wil gewoon helder kunnen denken..
Wie weet wat ik allemaal doe als ik dronken ben, misschien word ik wel wakker naast 1 of andere engerd Surprised

44Fluffy beenwarmers - Pagina 2 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo nov 08, 2009 12:31 pm

insanity-perdition



gatver xD
wat ben ik blij dat ik betrapt ben :3

45Fluffy beenwarmers - Pagina 2 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo nov 08, 2009 12:33 pm

Vampire



Ik heb met een soort junkie gehad ><
Mijn moeder was doodsbang dat ik ook aan de drugs zou enzo.
Ik weet zeker dat ik het nooit zou gaan doen, sterke persoonlijkheid ftw! xD

46Fluffy beenwarmers - Pagina 2 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo nov 08, 2009 12:46 pm

insanity-perdition



me2
paar van mn vrienden blowen.
maar die wonen in zandvoort
verweg dus x"D
ik zie ze mieschien 1 keer per jaar?

47Fluffy beenwarmers - Pagina 2 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo nov 08, 2009 12:47 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Me beste vriendin blowt, maar ik wil wel maar doe het toch niet. xD Heb geen zin in een verslaving van hier tot Tokio

48Fluffy beenwarmers - Pagina 2 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo nov 08, 2009 12:47 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Nou Vampire hetzelfde hier! Heb ook met een creep gehad en hij had geen thuis meer toen ik m laatst tegen kwam.

Nou ik drink wel alcohol, maar met mate... Bij ons thuis drinken we veel wijn. Mijn ouders hebben me nooit verboden om alcohol te drinken. Ze weten dat ik nooit dronken wil worden. Als ik zou roken dan zouden mn ouders het heel jammer vinden.

Ik ben gewoon een heilig boontje xD. Maar liever een heilig boontje dan in de goot.

49Fluffy beenwarmers - Pagina 2 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo nov 08, 2009 12:48 pm

insanity-perdition



ik vind dat je het zelf moet weten of je rookt of drinkt of weet ik wat.

50Fluffy beenwarmers - Pagina 2 Empty Re: Fluffy beenwarmers zo nov 08, 2009 12:51 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Inderdaad.

En nu weer OT ;p

https://ladymoonlight.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum