Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Klaag/zeurtopic.

+18
Snowny
NightOfTheHunter
Jimmy
ParanoidAngel
Whiplash
Sirmentro Enduros
VeroowRocks
fjodor
MuseLovertje
insanity-perdition
Vampire
Harmpje
Tezzie
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
SheAndHerDarkness
Lady Stardust
MANOUK
22 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 17 ... 33  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 33]

26Klaag/zeurtopic. - Pagina 2 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo sep 23, 2009 7:08 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik viel vandaag bij natuurkunde, chemie en technologie bijna in slaap... en net nu we nieuwe stof krijgen >_<.

27Klaag/zeurtopic. - Pagina 2 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo sep 23, 2009 1:30 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

-Margaret is ziek en ik mis haar
-Johnny is ziek en ik mis hem
-Ik ben verkouden en word straks ook nog ziek
-Ben doodmoe van anderhalf klassiek ballet en een halfuur naar huis fietsen
-Ik zweet, en de douche is bezet
-Mijn haar heeft teveel uitgroei
-Heb Duits hw en dat verveelt mij
-Meulmeester viel ontzettend tegen me uit bij Frans
-Ben natgeregend

Bah.

https://ladymoonlight.actieforum.com

28Klaag/zeurtopic. - Pagina 2 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do sep 24, 2009 6:47 am

Vampire



Leraren geven veel te veel toetsen voor dezelfde dagen op.

29Klaag/zeurtopic. - Pagina 2 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do sep 24, 2009 11:35 am

Gast


Gast

Ik ben hier wss een tydje minder/niet actief,ik moet minder computeren door m'n hand...

30Klaag/zeurtopic. - Pagina 2 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr sep 25, 2009 1:11 am

Tezzie

Tezzie

Ik heb darm-issues en ga dus denk ik ook ziek worden xD.

En heb geen zin om me aan te kleden.

31Klaag/zeurtopic. - Pagina 2 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr sep 25, 2009 6:40 am

Vampire



Ik heb keel en oor pijn ><

32Klaag/zeurtopic. - Pagina 2 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr sep 25, 2009 10:12 am

Tezzie

Tezzie

Rugpijn xD

33Klaag/zeurtopic. - Pagina 2 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za sep 26, 2009 2:57 am

MANOUK

MANOUK

Keelpijn, verkouden, griep ¬¬

http://www.last.fm/user/Manouk666

34Klaag/zeurtopic. - Pagina 2 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo sep 27, 2009 1:34 am

Gast


Gast

.



Laatst aangepast door Blutengel op di sep 29, 2009 1:10 pm; in totaal 1 keer bewerkt

35Klaag/zeurtopic. - Pagina 2 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo sep 27, 2009 1:56 am

Vampire



Exen stinken xD

36Klaag/zeurtopic. - Pagina 2 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo sep 27, 2009 11:02 am

insanity-perdition



mijn rug doet zeer
ik haat emo achtige mensjes die me voor emo uitschelden -.-'
ik ben klein D:
ik wil naar concerten en atak en rocks en gothic fantasy beurs en wou naar EFF wat niet door kon gaan
ik heb nog maar 30 euro
ik moet morgen na school
heb mn huiswerk nog niet geleert.
het weekend is afgelopen
ik moet wachten op een epica ketting epica vest, amon amarth trui, en een cd van dimmu en cof.
ik ben een zeik wijf
en mn vriendin lult dat ik een vriendin van ons heeeeeeeeel leuk vind terwel ze zelf op haar verliefd is >_<

37Klaag/zeurtopic. - Pagina 2 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo sep 27, 2009 11:18 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

- Ik ben chagrijnig
- Heb weer eens ruzie met zusje
- Ouders hebben ruzie met elkaar, het zal weer eens niet.
- Mijn printer is kapot!
- Teveel huiswerk dat allemaal geprint moet worden
- Morgen weer logopedie ><
- Het weekend is bijna afgelopen!
- Er zitten gaatjes in mijn favoriete shirtje.
- Weeeer een panty gemold.
- Mijn mobiel gaat steeds aan en uit, terwijl dat ding al zo'n 24 uur aan de accu ligt!

Oh happy day..

https://ladymoonlight.actieforum.com

38Klaag/zeurtopic. - Pagina 2 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma sep 28, 2009 10:27 am

Tezzie

Tezzie

Verkouden -.-

39Klaag/zeurtopic. - Pagina 2 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di sep 29, 2009 12:14 pm

Spirit-of-nostalgia

Spirit-of-nostalgia

Ik heb een loopneus. Ik kan er net zo goed een zakdoek onder vastbinden of zo. Het houdt niet op.
Voel me zwaar kut.
Hoofdpijn
Moe, ook al heb ik fkn veel geslapen
Moet van mezelf ook nog iets aan school doen, anders raak ik gewoon teveel achter, en dat is niet goed.
Ben waarschijnlijk ziek op mijn verjaardag & feestje ¬¬'
En ondanks dat het in huis warm is, ik een superdikke pyjama + vest aan heb, heb ik het nog koud. Like WTF.

http://creepiestcrawler.blogspot.com

40Klaag/zeurtopic. - Pagina 2 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di sep 29, 2009 1:00 pm

Tezzie

Tezzie

^Zelfde als Margaret alleen ben ik zo koppig om tóch naar school te gaan :')

41Klaag/zeurtopic. - Pagina 2 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo sep 30, 2009 12:38 pm

Harmpje



- ik ben door de bel heen geslapen voor een paketje waar ik al een maand op zit te wachten
- ik ben weer te laat op school gekomen
- ik heb nu een vierkant rooster (van 9 tot 5)

42Klaag/zeurtopic. - Pagina 2 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do okt 01, 2009 10:10 am

MANOUK

MANOUK

Keelpijn =(

http://www.last.fm/user/Manouk666

43Klaag/zeurtopic. - Pagina 2 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do okt 01, 2009 10:18 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik heb echt een kutdag gehad, dus hier kom ik even gal spuwen.

- Ik heb een oogontsteking aan mijn linkeroog, waardoor ik half blind ben en alles draait.
- En ik heb er ook nog eens hoofdpijn.
- Ruzie met pa, vanwege achterstallig onderhoud fiets
- Ruzie met Johnny gehad, weer opgelost gelukkig..
- Zometeen keyboardles, wordt lekker spelen met 1 oog
- Duits SO morgen
- Ik ben chagrijnig
- Tessa en Margaret beiden niet op school vandaag :[
- Mijn computer haperde ook nog.
- Ouders hebben ruzie over het 1 of ander
- Ik heb honger en er is niets eetbaars in huis Crying or Very sad

Je hebt van die dagen...

https://ladymoonlight.actieforum.com

44Klaag/zeurtopic. - Pagina 2 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do okt 01, 2009 1:28 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Het verslag komt er niet uit te zien zoals ik dat wil... dat wordt dus morgen leuk tijdens de projectvergadering Evil or Very Mad Twisted Evil

45Klaag/zeurtopic. - Pagina 2 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di okt 06, 2009 8:46 am

Vampire



Ik moet dit gewoon even kwijt.

Jemig.
Wat ken ik een ongelooflijke trut.
Het boterde al een tijdje met het hele 'naar school fietsen' groepje.
Maar dit is echt het toppunt.

Dat groepje kraakt dus echt de hele tijd mannen af met lang haar enzo, ze zijn dan meteen gestoord en sporen niet.
En ze kraken alles af dat ik leuk vind O.o
Daarbij moet ik vet vaak extra snel fietsen omdat er soms iemand sneller thuis moet zijn, nou dat doe ik dus.
Als ik sneller op school moet zijn en vraag of ze daarom sneller willen fietsen krijg ik dit als antwoord:
"Nee, dat is niet onze verantwoordelijkheid. Jij moet snel op school zijn wij niet"
Toen ben ik maar in me uppie er snel vandoor gegaan want echt.. Jeetje.

Nu stond ik 10 minuten te wachten na schooltijd.
Komen ze eraan vraag ik: "Moeten we nog wachten op *** en ****?"
Gaat 1 van hen me vet arrogant staan aantekijken en negeerd ze me.
Vervolgens kijkt ze naar een ander meisje en komt er een vreselijk lelijke grijns tevoorschijn.
Toen heb ik gezegt dat ik het vreselijk kinderachtig vind dat ze me negeerd.

Als dan eindelijk de anderen komen gaan ze zo fietsen dat ik er niet meer bij hoor.
Dus nu heb ik het echt met ze gehad.
Arrogante snobs dat het zijn.



En net kreeg ik een mailtje met sorry en de rest komt erop neer dat het allemaal mijn schuld is en dat ze nog probeerde me te helpen
Shocked
En dan staat er ook nog bij dat ze nu al spijt heeft van haar liefdadigheid Neutral

Hoe zielig kun je zijn.

46Klaag/zeurtopic. - Pagina 2 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di okt 06, 2009 8:55 am

MANOUK

MANOUK

Bij dat soort mensen vraag ik me altijd af wat er omgaat in die lege hoofdjes van ze.
Maar dat is wel heel vervelend voor je. D:

Ik heb buikpijn.
Véél buikpijn. x')
Maar verder ben ik te vrolijk. Razz

http://www.last.fm/user/Manouk666

47Klaag/zeurtopic. - Pagina 2 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di okt 06, 2009 8:57 am

Vampire



Haha x']
Ik erger me er even aan, vertel het een aantal keer en dan ben ik er klaar mee xD
Maar ze gaat me nu voor eeuwig negeren, ik heb haar veel succes gewenst xD
Heb ik iig geen last meer van haar, best goed geregeld, en zij heeft dan wel altijd last van mij want telkens als ze me ziet denkt ze: Die moet ik negeren.

What a Face

Sterkte met je buikpijn ^^

48Klaag/zeurtopic. - Pagina 2 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo okt 07, 2009 12:22 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

(alvast sorry voor het vloeken)


We zitten diep en ook wel heel diep in de penarie met ons project.. het moet morgenvroeg om 9 uur af en ingeleverd zijn. Alleen we hebben t niet af!

die lul van een ****** heeft niet maar dan ook echt niets gedaan, maar wel kritiek geven op anderen. Ik en 2 anderen (we zijn met zn zevenen) die WEL het project af willen hebben hebben net van half 1 tot 6 uur 's middags gewerkt aan t project en de rest? Van deze facking aardbodem verdwenen. Aaaaarch er gaan morgen koppen rollen.

Ik ga maar eens verder aan t project... Mad

49Klaag/zeurtopic. - Pagina 2 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr okt 09, 2009 10:06 am

Gast


Gast

HOW THE FUCK typ je zo'n hoog rondje zegmaar?
Van graden enzoo..

50Klaag/zeurtopic. - Pagina 2 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr okt 09, 2009 12:59 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik zou het niet weten eigenlijk.

Mijn pc is echt te sloom voor woorden, nog effe en hij is net zo langzaam als die dingen van school.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 33]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 17 ... 33  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum