Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Klaag/zeurtopic.

+18
Snowny
NightOfTheHunter
Jimmy
ParanoidAngel
Whiplash
Sirmentro Enduros
VeroowRocks
fjodor
MuseLovertje
insanity-perdition
Vampire
Harmpje
Tezzie
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
SheAndHerDarkness
Lady Stardust
MANOUK
22 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 32 van 33]

776Klaag/zeurtopic. - Pagina 32 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za feb 26, 2011 3:02 am

fjodor

fjodor

stuk door de sneeuw moeten lopen terwijl het iets van -35 celcius is buiten en je geen jas mee hebt en je het dus moet doen met je shirt + mouwloos patchjacket is best... fris te noemen O.o

777Klaag/zeurtopic. - Pagina 32 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo feb 27, 2011 11:23 am

Vampire



Misselijk.

778Klaag/zeurtopic. - Pagina 32 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo feb 27, 2011 11:58 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Morgen school, kan het erger? Nee.

779Klaag/zeurtopic. - Pagina 32 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo feb 27, 2011 12:49 pm

insanity-perdition



Dag, vakantie Sad

780Klaag/zeurtopic. - Pagina 32 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do jun 30, 2011 3:16 am

BlackAngel

BlackAngel

Ik moest toetsen voor twee vakken inhalen, niks te klagen over frans, maar dan komt de leeraar aardrijkskunde niet opdagen of hij is in elk geval onvindbaar-niemand heeft hem gezien, ik kan hem niet vinden en de balie is dicht omdat er bijna niemand is, dus ik kan niet vragen of hij er is en als blijkt dat hij er toch was krijg ik de schuld van het "niet komen opdagen"- en ik zit hier dus in een half verlaten school omdat ik om 12.30 mijn toetsen nog moet ophalen, ik verveel me dood en er is niemand die ik ken.

Ahh... Klagen lucht toch altijd zo lekker op Very Happy

781Klaag/zeurtopic. - Pagina 32 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do jun 30, 2011 4:32 am

fjodor

fjodor

zometeen 3 uur reizen voor een gesprek van een half uur
daarna 3 uur weer terug...

dit wordt een veels te lange dag...

782Klaag/zeurtopic. - Pagina 32 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do jun 30, 2011 12:15 pm

Tezzie

Tezzie

En dat kan niet even over de telefoon? xD

783Klaag/zeurtopic. - Pagina 32 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do jun 30, 2011 3:55 pm

fjodor

fjodor

nee, blijkbaar niet...

njha, ben aangenomen op de opleiding, ook al is het met een negatief studieadvies :')
wordt t eerste trimester dus goed in de gaten gehouden :')

784Klaag/zeurtopic. - Pagina 32 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di aug 02, 2011 9:52 am

Tezzie

Tezzie

Fucking veel te veel huisarts, ziekenhuis en prikpost bezoeken.

Ik doe het vanaf Januari 2011 opsommen anders wordt het te veel;

Invallende huisarts:
Klacht: Witte uitslag op amandel. Opgezwollen amandelen. Verkoudheid, keelontsteking.
Hypothese: Verkoudheid.
Medicijnen: Paracetamol.

Huisarts:
Klacht: Witte uitslag op amandel. Opgezwollen amandelen. Verkoudheid, keelontsteking.
Hypothese: Bacteriële infectie.
Medicijnen: Luchtwegantibiotica.

Huisarts:
Klacht: Nog steeds witte uitslag op amandel, opgezwollen amandelen, verkoudheid, keelontsteking.
Hypothese: Pfeiffer.
Medicijnen: Even afwachten.
+Bloedtest op Pfeiffer en Bloedcellen algemeen.

Uitkomst test: Geen pfeiffer, Ijzergehalte prima, niks mis.

Huisarts:
Klacht: Opgezwollen, nog steeds wit uitgeslagen amandelen, enorme pijn bij slikken, verkoudheid, keelontsteking.
Hypothese: Amandelontsteking.
Medicijnen: Onspecifieke antibiotica.
+Doorverwijsbrief KNO-arts.

KNO-arts: Hypothese keelschraaptic, geirriteerd/beschadigd slijmvlies.
Doen: Saliethee drinken, niet meer hoesten/keelschrapen.

(Heeft nog fucking niks geholpen)

Invallende huisarts:
Klacht: Rode ogen, jeukende ogen, slijmige ogen, lichtgevoeligheid. Nog steeds last van opgezwollen keel.
Hypothese: Beschadigde ogen, oogontsteking of hooikoorts/allergie.
Testen: Fluorescente test op oogbol
Conclusie: Hoornvlies onbeschadigd, dus oogontsteking/hooikoorts/allergie.
+Bloedtest op allergieën algemeen.

(Nog geen uitslag binnen)

Oogarts opticien: Hypothese: Bindvlies ontsteking door UV-licht.
Medicijnen: /

Ik zal nog wel een paar bezoekjes vergeten zijn, maar ik ben het gewoon beu.

785Klaag/zeurtopic. - Pagina 32 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di aug 02, 2011 1:58 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Daar wordt je wel even, om het slecht te verwoorden, schijtziek van.
Vooral als ze niks kunnen vinden waar je wat aan hebt.

786Klaag/zeurtopic. - Pagina 32 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo aug 03, 2011 9:05 am

BlackAngel

BlackAngel

Waarom is in Emmen nauwlijks een fatsoenlijke kledingwinkel te vinden???(?????enz.)
Je hebt er maar twee alternatieve winkels waarvan 1 hippie No en de andere is de winkel De Oude Liefde het is daar wel heel mooi, maar het is veel te extreem om naar school aan te treken D:
Het zijn vooral Victoriaanse jurken met (hoepel)rokken van drie of vier lagen en van die heel wijde mouwen. Heel mooi, maar veel te duur voor mijn 50 euro kleedgeld per maand (500-600 euro of meer) Sad

787Klaag/zeurtopic. - Pagina 32 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo aug 03, 2011 12:00 pm

insanity-perdition



Ach wees blij dat je er in iedergeval naar mag kijken xD
hier hád je de london. Wat trouwens een behoorlijke kut (sorry) winkel is.
Laatste paar maanden verkochten ze alleen pyjama broeken met bloemetjes print.
En topjes met bloemetjes print. En nu is het helemaal weg. De hele winkel.
Achja. Af en toe hadden ze wel iets leuks maar dat viel er dan ook maar net onder.

788Klaag/zeurtopic. - Pagina 32 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo aug 03, 2011 12:40 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Lol dat klinkt wel als de Local Fanatic. Die verkopen op de Nieuwe Dijk, of hoe t ook heet, alleen maar bloemetjes overhemden enzo. Like wtf, echt zonde want soms hadden ze echt leuke dingen. Ach ja, gelukkig hebben we nog altijd internetwinkels.

789Klaag/zeurtopic. - Pagina 32 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo aug 03, 2011 1:58 pm

insanity-perdition



Jep,
Ik voel me inmiddels al een echte Online-shopper afro (pfft, we hebben geen eens een nerd smiley Razz)

790Klaag/zeurtopic. - Pagina 32 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo aug 03, 2011 2:52 pm

Tezzie

Tezzie

Large heeft weer nieuwe spullen zag ik Razz zit wel wat leuks tussen.

791Klaag/zeurtopic. - Pagina 32 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo aug 03, 2011 3:17 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ja klopt, en er zit inderdaad veel leuks tussen.
Heb alleen geen geld meer, ja 30 euro, maar dat is morgen nog maar 10. xD

792Klaag/zeurtopic. - Pagina 32 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo aug 07, 2011 5:34 am

BlackAngel

BlackAngel

Ik lag gisteravond pas om twee uur op bed, word ik er om 8 uur door mijn moeder uitgesleurd omdat mijn zusje heeft besloten dat ze wil gaan zwemmen. D:
Zit ik eindelijk rustig, komt de familie op onverwacht bezoek (ik ben totaal geen familiemens, als het aan mij lag zat ik de hele dag op mijn kamer). Nu ben ik moe, verveeld en geïrriteerd omdat ik door het gepraat van de familie mijn muziek nauwelijks kan horen. *zucht*

793Klaag/zeurtopic. - Pagina 32 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo aug 07, 2011 11:35 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Voor mij.. is de vakantie nu dus al over

http://sirmentro.hyves.nl/

794Klaag/zeurtopic. - Pagina 32 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma aug 08, 2011 9:47 am

BlackAngel

BlackAngel

Ik fietste net naar huis, ik kwam terug van de stad.
Ben ik bijna thuis, gaan er twee gasten in een witte landrover naar me toeteren en ik ben natuurlijk zo dom om op te kijken, zitten ze me heel pedo-achtig aan te staren Shocked

Ben ik dan zo sexy in een "gewone" spijkerbroek en een zwart T-shirt Razz

795Klaag/zeurtopic. - Pagina 32 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma aug 08, 2011 12:54 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Morgen om 6 uur alweer op, om dan een dag te draaien van 8 tot 18. Figureer in een of andere film, vandaag ook al. Best grappig, maar wel saaaaai

796Klaag/zeurtopic. - Pagina 32 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za aug 13, 2011 5:31 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

MuseLovertje schreef:Morgen om 6 uur alweer op, om dan een dag te draaien van 8 tot 18. Figureer in een of andere film, vandaag ook al. Best grappig, maar wel saaaaai
Haha ok dan, best tof joh Razz



Laatst aangepast door Sirmentro Enduros op di aug 16, 2011 11:52 am; in totaal 1 keer bewerkt

http://sirmentro.hyves.nl/

797Klaag/zeurtopic. - Pagina 32 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di aug 16, 2011 5:15 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Het was wel erg leuk om te doen. Kreeg meteen me geld mee enzo. Very Happy

798Klaag/zeurtopic. - Pagina 32 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di aug 16, 2011 11:53 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Dat loont zoiets dan eigenlijk? Razz

http://sirmentro.hyves.nl/

799Klaag/zeurtopic. - Pagina 32 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di aug 16, 2011 12:10 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik kreeg 60 euro voor 2 dagen.
Best veel voor iemand die 100 euro per maand ontvangt.

800Klaag/zeurtopic. - Pagina 32 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do aug 18, 2011 6:37 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Wauw das niet slecht joh Razz

http://sirmentro.hyves.nl/

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 32 van 33]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum