Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het Grote Corset topic

+8
MANOUK
insanity-perdition
SheAndHerDarkness
Vampire
Tezzie
MuseLovertje
Lady Stardust
DarkRomantica
12 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 7]

126Het Grote Corset topic - Pagina 6 Empty Re: Het Grote Corset topic di jul 13, 2010 11:53 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Wauw dat is ook wel erg mooi gephotoshopt hoor. XD

127Het Grote Corset topic - Pagina 6 Empty Re: Het Grote Corset topic di jul 13, 2010 3:43 pm

VeroowRocks

VeroowRocks

te duidelijk gephotoshopt ja.

128Het Grote Corset topic - Pagina 6 Empty Re: Het Grote Corset topic do jul 15, 2010 7:58 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Je moet eens naar de andere advertentie's van hun kijken. Serieus, zoveel betaal ik nog niet eens voor de materialen van een corset.

En soms is een merknaam gewoon 'weggeshopt'.

129Het Grote Corset topic - Pagina 6 Empty Re: Het Grote Corset topic do jul 15, 2010 10:00 am

Gast


Gast

fail. :')

130Het Grote Corset topic - Pagina 6 Empty Re: Het Grote Corset topic wo apr 06, 2011 8:21 am

Vampire



Hebben jullie er trouwens ook last van dat je maat bijna nooit te bestellen is? En als de goede maat er dan is, die maat er alleen is bij lelijke of hele dure cosetten?

131Het Grote Corset topic - Pagina 6 Empty Re: Het Grote Corset topic wo apr 06, 2011 8:25 am

insanity-perdition



Ik heb meestal dat de baleinen bol gaan staan als ik zit :/ dan lijkt het net alsof ik dik ben.

132Het Grote Corset topic - Pagina 6 Empty Re: Het Grote Corset topic wo apr 06, 2011 8:27 am

Vampire



Dat heb ik alleen met plastic ;P
Maar ik kan mijn maat bijna nooit online vinden *Nederlandse site's*
En als ze dan de goede maat hebben is het of een lelijk ding, of veel te duur ><

133Het Grote Corset topic - Pagina 6 Empty Re: Het Grote Corset topic wo apr 06, 2011 8:32 am

insanity-perdition



Ik héb alleen plastic -.-
Wat natuurlijk erge geldverspilling was aangezien large super slechte corsetten verkoopt. :/
baleinen die uitsteken,linten die van hun plek gaan,stof dat snel scheurt. Noem maar op.
Ik ben zeer tevreden over large, maar de corsetten zijn echt heel slecht.

heb je wel is bij divine Darkness of Realm of Darkness gekeken?
Een van de 2 had heel veel mooie goede corsetten en volgens mij ook een paar met een redelijke prijs.

134Het Grote Corset topic - Pagina 6 Empty Re: Het Grote Corset topic wo apr 06, 2011 8:36 am

Vampire



Dat is inderdaad zonde van je geld! En bedankt dat je het meldt want ik was aan het overwegen een corset uit de Large te bestellen, maar ik kan dat dus beter niet doen (:

Realm of Darkness is een voorbeeld waar ik maat problemen bij heb. Bij de mooie betaalbare corsetten is telkens 22 inch het kleinst, en dat is me te groot xD

Net even gekeken op Divine Darkness en daar hetzelfde verhaal, misschien dan toch maar een maatje groter bestellen T_T

135Het Grote Corset topic - Pagina 6 Empty Re: Het Grote Corset topic wo apr 06, 2011 9:11 am

insanity-perdition



Ah dat is jammer Sad

136Het Grote Corset topic - Pagina 6 Empty Re: Het Grote Corset topic do apr 07, 2011 7:18 am

Dino

Dino

over dat probleem met plastic balijnen die krom gaan staan,

Weet iemand aar een oplossing voor? Ik heb al geprobeerd mijn corset tussen een enorme stapel boeken te leggen (uitkijken bij de cup, die vind ik prima zo voorgevormd) maar dat maakt hem toch niet helemaal 100% helpt wel!
Iemand nog andere ideeén?

137Het Grote Corset topic - Pagina 6 Empty Re: Het Grote Corset topic do apr 07, 2011 7:50 am

insanity-perdition



Iemand zei me is de baleinen te vervangen. Vond ik ook wel een slim idee.
Alleen zul je daar wel handig in moeten zijn.

138Het Grote Corset topic - Pagina 6 Empty Re: Het Grote Corset topic do apr 07, 2011 7:52 am

Dino

Dino

tja, das een hele slimme ja Razz en is ook niet zo heeel lastig, maar je moet ergens balijnen vandaan halen en ik weet niet hoeveel dat gaat kosten (het is nou niet echt zo'n super mooi corset) Ik probeer anders nog wel een paar dingen met boeken en gewicht, misschien dat t wat langer duurt, maar ik moet en zal ze goed krijgen xD

139Het Grote Corset topic - Pagina 6 Empty Re: Het Grote Corset topic do apr 07, 2011 8:24 am

insanity-perdition



Voordat ik een corset aan doe buig ik ook nog wel is de balijnen recht. Dat helpt niet zo heel veel, er blijft altijd wel een kleine boog maar het werkt wel een klein beetje Smile en dat is meer dan niks.

140Het Grote Corset topic - Pagina 6 Empty Re: Het Grote Corset topic za jun 04, 2011 8:41 am

Dino

Dino

DarkRomantica schreef:Wauw, die vind ik dus echt prachtig<3
Heel aristocratisch en die rozenprint, stunning.
@Muselovertje: Heel veel succes en plezier met korsetten passen! Het is verslavend haha ;p

hey, ik kwam nu net een nekcorset tegen en ik had ergens gelezen dat jij dat mooi vond, dus ik geef even linkje Smile
Het Grote Corset topic - Pagina 6 0_10205
http://www.odiumclothing.net/index.asp?main=/generated/article_1764_0_0_0_3.asp&extra=83-0
hijs niet zo mooi als die andere, maar als je naar de prijs kijkt is het wel een leukje Smile (vooral omdat ik van een gewone chocker af en toe al het benauwdkrijg, kan je miss eerst hier je nek mee "trainen")

Smile

141Het Grote Corset topic - Pagina 6 Empty Re: Het Grote Corset topic wo jun 08, 2011 8:06 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Die ziet er eigenlijk wel vet leuk uit, al zou t bij mij niet echt passen ofzo.

142Het Grote Corset topic - Pagina 6 Empty Re: Het Grote Corset topic wo aug 03, 2011 7:53 am

BlackAngel

BlackAngel

Da's wel leuk maar mij zou het echt niet staan...

143Het Grote Corset topic - Pagina 6 Empty Re: Het Grote Corset topic wo aug 10, 2011 1:29 am

Dino

Dino

Ik ben van plan binnenkort me eigen underbust te gaan maken :M met Stalen balijnen enzo, want like, die zijn best wel onbetaalbaar...als je echt een goeie wil, en als je stof haalt voor leuk prijsje op de markt en ergens balijnen vandaan kan halen...nouja, ik wil het gewoon proberen xD

Ook is dat corset dan natuurlijk helemaal gemaakt naar mijn lichaamsvormen en moet ie dus PERFECT kunnen zitten Very Happy

Ik heb al ergens gelezen hoe je een patroon op maakt maakt, voor de mensen die belangstelling hebben
HIER

144Het Grote Corset topic - Pagina 6 Empty Re: Het Grote Corset topic wo aug 10, 2011 4:43 am

BlackAngel

BlackAngel

Bedankt dat je de site erbij hebt gezet, ik ben namelijk al een tijdje naar zoiets op Very Happy

145Het Grote Corset topic - Pagina 6 Empty Re: Het Grote Corset topic wo aug 10, 2011 5:22 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik heb maar 2 underburst corsetten en er is maar eentje die ik wel eens draag. xD
Dat patroon is echt moeilijk volgens mij, snap er ook echt niks van.

146Het Grote Corset topic - Pagina 6 Empty Re: Het Grote Corset topic wo aug 10, 2011 5:24 am

Dino

Dino

tja tis wel een lasti patroon maar het is volgens mij wel te doen...en nouja, het is helemaal aangepast op je eigen lichaamsmaten dus als t goed is, past ie dan wel perfect

147Het Grote Corset topic - Pagina 6 Empty Re: Het Grote Corset topic wo aug 10, 2011 5:26 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik naai ook nooit echt, misschien dat het daardoor komt.
Wel een stuk handiger omdat ie meteen dan goed zit, en het is niet zo belachelijk duur.

148Het Grote Corset topic - Pagina 6 Empty Re: Het Grote Corset topic wo aug 10, 2011 8:43 am

Tezzie

Tezzie

Eerst nog op zoek naar een site waar je goedkoop stalen baleinen kunt krijgen...

149Het Grote Corset topic - Pagina 6 Empty Re: Het Grote Corset topic wo aug 10, 2011 8:55 am

Dino

Dino

http://www.eensteekjelos.nl/zencart/index.php?main_page=index&cPath=31_36
bijvoorbeeld...verkopen ook busks (die gespen voorop) en veters voor aansnoeren
ik weet niet of ze goedkoop zijn de duurste zijn 1,40

150Het Grote Corset topic - Pagina 6 Empty Re: Het Grote Corset topic do aug 11, 2011 4:39 am

BlackAngel

BlackAngel

Ik heb nog een vraag: Is er een bepaalde soort stof die je het beste kunt gebruiken en zo ja, welke?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum