Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Tattoo's en piercings

+12
Sirmentro Enduros
ParanoidAngel
fjodor
Tezzie
insanity-perdition
VeroowRocks
Vampire
Lady Stardust
SheAndHerDarkness
MANOUK
MuseLovertje
DarkRomantica
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 5]

101Tattoo's en piercings - Pagina 5 Empty Re: Tattoo's en piercings wo maa 02, 2011 8:31 am

insanity-perdition



Haha. Das wel nice Razz
Ik zelf ben alleen niet echt van de tattoo's. Ben ik te meisjes achtig voor denk ik .

102Tattoo's en piercings - Pagina 5 Empty Re: Tattoo's en piercings wo maa 02, 2011 9:08 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Je kan ook wel mooie vrouwelijke hebben hoor. Zolang het geen ankertjes zijn op je bovenarm zijn ofzo.

103Tattoo's en piercings - Pagina 5 Empty Re: Tattoo's en piercings wo maa 02, 2011 9:14 am

insanity-perdition



Hahaha xD
Jaa. Opzich vind 'k 2 rode engelen vleugeltjes tussen de schouder bladen wel mooi. En dan met rode inkt ofzo. Maar ik mag sowieso tot m'n 18 geen tattoo's dus ik heb nog lang genoeg de tijd om te kijken of ik 't wel of niet zou willen. :p

Maar bij anderen vind ik het wel gaaf. Vooral mannen dan of stoere vrouwen.

104Tattoo's en piercings - Pagina 5 Empty Re: Tattoo's en piercings di jun 14, 2011 12:40 pm

BlackAngel

BlackAngel

Zelf heb ik maar één paar gaatjes in mijn oren (meer mag niet van mijn moeder), maar stiekem ben ik toch van plan om binnenkort te gaan smeken om een wenkbrauwpiercing (en dan ook echt net zo lang tot het mag).
Ik zou ook graag een tattoo willen laten zetten van "mijn gelukssymbool" maar zodra ik dat doe kan ik waarschijnlijk direct thuis vertrekken, dus daar moet iknog een jaartje of vijf mee wachten.

Ik vind scarification soms ook best wel mooi, maar ik zou het zelf echt nooit doen (het lijkt me echt pijnlijk).

105Tattoo's en piercings - Pagina 5 Empty Re: Tattoo's en piercings di jun 21, 2011 4:01 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik heb echt 1 gaatje in elk oor en heb nooit oorbellen in, omdat je t toch niet ziet bij mij. Razz
Ik zit er wel over na te denken om een helix te nemen, aangezien de bovenkant van mijn oren vaak wel uit me haar steekt. Razz
En me moeder vind t steeds minder leuk om me een tattoo te geven voor als ik slaag, maar ze heeft het beloofd. (6)

106Tattoo's en piercings - Pagina 5 Empty Re: Tattoo's en piercings zo jun 26, 2011 3:47 pm

Tezzie

Tezzie

Over twee maanden ben ik 18 en dan ga ik meteen door naar de piercer om een helix te laten zetten x]. Hehe.

Mijn tante had altijd een helix, en ik wilde die ook echt al van af dat ik een klein meisje was :'D.
En toen zeiden men ouders 'dat doe je maar als je 16 word' (in de hoop dat ik het tegen die tijd niet meer wilde ofzo).

En toen ik 16 werd, moest ik ineens wachten tot ik 18 werd?? damn. Ouders.

Anyways, misschien hebben ze wel gelijk; Je bent nog jong en weet niet precies wat je wilt. Je kent de preek.

107Tattoo's en piercings - Pagina 5 Empty Re: Tattoo's en piercings ma jun 27, 2011 8:34 am

insanity-perdition



Haha ik vind het altijd maar stom,
Als je een piercing niet meer voor vind doe je hem gewoon nooit meer in en dan heb je alleen een piepklein gaatje in je huid, valt bijna niet op.

108Tattoo's en piercings - Pagina 5 Empty Re: Tattoo's en piercings ma jun 27, 2011 12:52 pm

Tezzie

Tezzie

insanity-perdition schreef:Haha ik vind het altijd maar stom,
Als je een piercing niet meer voor vind doe je hem gewoon nooit meer in en dan heb je alleen een piepklein gaatje in je huid, valt bijna niet op.
Bij piercings gaat dat nog, maar bij tattoos al wat minder Razz haha.
Geen tattoos onder de 18 ben ik het daarom ook wel mee eens.

109Tattoo's en piercings - Pagina 5 Empty Re: Tattoo's en piercings ma jun 27, 2011 12:54 pm

insanity-perdition



Ja ik ook wel Razz
Ik denk opzich dat ik er nooit eentje zou laten zetten, het is gewoon niet mijn ding denk ik.

110Tattoo's en piercings - Pagina 5 Empty Re: Tattoo's en piercings ma jun 27, 2011 12:59 pm

Tezzie

Tezzie

Ik wéet gewoon dat als ik er een zet, dat ik die na een jaar of 10 beu ben.

Een klein symbooltje zou ik misschien nog overwegen, maar iets groters echt niet.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum