Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Tattoo's en piercings

+12
Sirmentro Enduros
ParanoidAngel
fjodor
Tezzie
insanity-perdition
VeroowRocks
Vampire
Lady Stardust
SheAndHerDarkness
MANOUK
MuseLovertje
DarkRomantica
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 5]

26Tattoo's en piercings - Pagina 2 Empty Re: Tattoo's en piercings za nov 07, 2009 9:31 am

insanity-perdition



MANOUK schreef:
streepenkit schreef:heb er op het moment 2 aan de linker kant en 3 aan de rechterkant.
ik prik ze er zelf door heen, vind laten schieten best wel eng namelijk.
o.O
Ik vind het juist veel minder eng als iemand die er verstand van heeft het doet.
Ik zou het echt niet bij mezelf durven. :')

whaha, ik durfde het ook niet, en ik raad het echt niet aan xD
mijn moeder had het vroeger een keer gedaan.
en dat vertelde ze omdat ze dacht dat ik niet zo dom was om het na te doen.
en toen dacht ik, als zij het kan kan ik het ook, en toen heb ik het ook gedaan. xD
en nuben ik bang dat als ik mn 4e gaatjes wil laten schieten dat ze zeggen dat het niet past. xD

27Tattoo's en piercings - Pagina 2 Empty Re: Tattoo's en piercings za nov 07, 2009 11:56 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Auw, ik ging gewoon naar een expert, bij mezelf doen lijkt me niets.
Net als mensen die zelf piercings zetten, hoe onhygienisch?!

https://ladymoonlight.actieforum.com

28Tattoo's en piercings - Pagina 2 Empty Re: Tattoo's en piercings zo nov 08, 2009 7:09 am

insanity-perdition



ja dat doet een vriendin van me :"D
door haar lip, ze zegt dat het geen pijn doet.
maar hij groeit telkens dicht dus ze heeft al iets van 20 keer gestoken >.<

29Tattoo's en piercings - Pagina 2 Empty Re: Tattoo's en piercings zo nov 08, 2009 7:16 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Whaha, een vriendin van me die had dat ook gedaan, maar die vond het ringetje te irritant en had ze hem er maar weer uit gehaald. xD
En een jongen van school die had even een veiligheidspeld door zijn wenkbrauw heen gegooit. xD Pijnlijk lijkt het me.

30Tattoo's en piercings - Pagina 2 Empty Re: Tattoo's en piercings zo nov 08, 2009 7:53 am

insanity-perdition



whaa, xD
dat lijkt me pijnlijker als door de oren xD

31Tattoo's en piercings - Pagina 2 Empty Re: Tattoo's en piercings zo nov 08, 2009 7:53 am

Vampire



Mij ook xD

32Tattoo's en piercings - Pagina 2 Empty Re: Tattoo's en piercings zo nov 08, 2009 10:01 am

MANOUK

MANOUK

Een vriendin van me had ook in d'r oor geprikt, het is echt om de twee tellen ontstoken. :')

http://www.last.fm/user/Manouk666

33Tattoo's en piercings - Pagina 2 Empty Re: Tattoo's en piercings zo nov 08, 2009 10:36 am

insanity-perdition



moet ook eerst de naald in het vuur houden, dan gaan alle bacteriën dood.
maar doe het gewoon maar niet xD

34Tattoo's en piercings - Pagina 2 Empty Re: Tattoo's en piercings zo nov 08, 2009 10:37 am

MANOUK

MANOUK

Ik was het ook echt niet van plan. :')
Ik laat ze wel op de normale, professionele, hygienische wijze zetten.
Als ik ooit nog piercings mag/wil dan.

http://www.last.fm/user/Manouk666

35Tattoo's en piercings - Pagina 2 Empty Re: Tattoo's en piercings zo nov 08, 2009 10:38 am

insanity-perdition



ja ik ook xD
maar in mn oren durf ik gewoon niet meer.
denk door het schiet geluid...

36Tattoo's en piercings - Pagina 2 Empty Re: Tattoo's en piercings zo nov 08, 2009 10:40 am

MANOUK

MANOUK

Dat is bij mij al 10 jaar geleden.
Misschien wel meer, dus daar weet ik echt niks meer van. x')
Gelukkig.

http://www.last.fm/user/Manouk666

37Tattoo's en piercings - Pagina 2 Empty Re: Tattoo's en piercings zo nov 08, 2009 10:41 am

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Bij mij 9 jaar geleden.
Ik weet wel dat het geen pijn deed. :']

Ik moet nog 2,5 jaar wachten voordat ik een piercing mag :c
Misschien vraag ik er een voor mijn verjaardag.

38Tattoo's en piercings - Pagina 2 Empty Re: Tattoo's en piercings zo nov 08, 2009 10:43 am

MANOUK

MANOUK

Ik word over 5 dagen 16. =)
Ik ga eens heel onopvallend proberen te vragen wat mijn moeder van piercings (snakebite) vindt...

http://www.last.fm/user/Manouk666

39Tattoo's en piercings - Pagina 2 Empty Re: Tattoo's en piercings zo nov 08, 2009 10:44 am

insanity-perdition



ikw was 9 ofzo.
ik had al eerder gaatjes gehad maar die waren dicht gegroeit.
xD
en volgens mij zei mn vader ook steeds van vind je oorbellen dan niet leuk? xD
en toen had ik het voor hem gedaan ofzo. Razz

40Tattoo's en piercings - Pagina 2 Empty Re: Tattoo's en piercings zo nov 08, 2009 10:44 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Nah een piercing kan ik die zo nemen... als ie maar niet in mn gezicht zit.

Ik heb al oorgaatjes sinds mn 6e xD

41Tattoo's en piercings - Pagina 2 Empty Re: Tattoo's en piercings zo nov 08, 2009 11:34 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik na mijn A-diploma, ik was dus 5 jaar, maar op mijn 8e liet ik ze dichtgroeien, om ze op mijn 13e weer door te laten prikken.
Toch beter, want ze waren eerst fkn scheef geschoten, en nu zijn ze ietsje rechter, maar nog steeds scheef..

https://ladymoonlight.actieforum.com

42Tattoo's en piercings - Pagina 2 Empty Re: Tattoo's en piercings zo nov 08, 2009 1:05 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

De mijne zijn allemaal harstikke scheef xD

43Tattoo's en piercings - Pagina 2 Empty Re: Tattoo's en piercings zo nov 08, 2009 1:45 pm

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Tattoo's en piercings - Pagina 2 Jmzj-my-conch-punch

Oke, dat vind ik eingelijk best lelijk. ^^

44Tattoo's en piercings - Pagina 2 Empty Re: Tattoo's en piercings zo nov 08, 2009 1:49 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Wow, dat ziet er niet uit als je het aan mij vraagt.

45Tattoo's en piercings - Pagina 2 Empty Re: Tattoo's en piercings zo nov 08, 2009 1:58 pm

Tezzie

Tezzie

Dat is duidelijk photoshop, zelfs ik kan dat :'D.

46Tattoo's en piercings - Pagina 2 Empty Re: Tattoo's en piercings ma nov 09, 2009 12:19 pm

fjodor

fjodor

mij lijkt het wel hip om ook es een tattoo en/of piercing te nemen, maar daar ga ik ook ff een tijdje over nadenken, vooral tattoo, die krengen zijn lastig weg te halen, maar ik heb wel een beetje idee wat ik dan wil voor tattoo (stoomtrein ^^ mijn I love you ) en piercing (bij me kin, maar dat is best wel een duidelijk zichtbare plek dus daarvoor kan ik qua werk geweigerd worden :O)

47Tattoo's en piercings - Pagina 2 Empty Re: Tattoo's en piercings ma nov 09, 2009 12:22 pm

insanity-perdition



wat zijn mensen soms toch moeilijk i.v.b met werk xd

48Tattoo's en piercings - Pagina 2 Empty Re: Tattoo's en piercings ma nov 09, 2009 12:33 pm

fjodor

fjodor

yup

dat is voor mij dan wss het grootste struikelblok, dat je dan midner kans hebt op werk

49Tattoo's en piercings - Pagina 2 Empty Re: Tattoo's en piercings ma nov 09, 2009 1:21 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Jaa indd, ik wil best een zichtbare piercing, maar dan wordt je gewoon minder serieus genomen op werk. Zelfde geldt voor kleding, ik moet wss na mijn studie echt afstand doen van korsetten als dagelijkse kledij, gewoon omdat ik dan niet geaccepteerd wordt.
Kan ik het alleen nog maar in mijn vrije tijd dragen Tattoo's en piercings - Pagina 2 Icon_sad

https://ladymoonlight.actieforum.com

50Tattoo's en piercings - Pagina 2 Empty Re: Tattoo's en piercings ma nov 09, 2009 1:24 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Dat is nou een van de redenen waarom ik in t lab zit: het maakt hun geen ene moer uit als je maar veilig en goed werkt. Daarbij komt nog dat er zo'n tekort is aan laboranten dat ze niet zo zeer naar uiterlijk kijken, maar naar je diploma.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum