Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Dit moet ik ff kwijt.

+13
Radioactive
Sirmentro Enduros
Whiplash
insanity-perdition
MuseLovertje
VeroowRocks
Tezzie
Vampire
SheAndHerDarkness
Lady Stardust
DarkRomantica
fjodor
MANOUK
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 16 van 16]

376Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 16 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. di jun 19, 2012 1:53 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Jullie ook gefeliciteerd! Wat gaan jullie hierna doen? Very Happy

377Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 16 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. wo jun 20, 2012 5:58 am

Lucifer

Lucifer

Ik ga na de zomervakanzzz Sleep ....*oeps pardon* een orientatiejaar volgen aan het REA College op de locatie Bartimeus in Utrecht. Ik ga in dat jaar via stages, lessen, en noem het maar op, kijken welke MBO opleiding ik kan en wil volgen Very Happy
Ik heb er al een intake gehad, en ik ben officieus aangenomen (de inspectie moet het nu alleen officieel verklaren, maar dat gaat nog ff duren aangezien er voor dat schooljaar veel animo is voor de topklas. Die moeten nu nog veel werk verzetten om al die aanmeldingen te keuren. study Maar daar krijg ik nog bericht van.
Deze week vrijdag ga ik samen met m'n pa naar de open dag van hun, en volgende week (ook een vrijdag) ga ik een ochtendje meedraaien bij de topklas van dit jaar. Om er een beetje een beeld van te krijgen wat er zoal gebeurt.

Maar eerst ga ik ff genieten van al die vrije dagen, volgende week zaterdag een piercing laten zetten, en dan op 5 juli naar de diploma uitreiking bounce cheers alien cyclops Very Happy !!!!

Terug naar boven  Bericht [Pagina 16 van 16]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16

Soortgelijke onderwerpen

-

» School... of dat er voor door moet gaan xD

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum