Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Hoi (wat ben ik toch weer orgineel XD)

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Hoi (wat ben ik toch weer orgineel XD) Empty Hoi (wat ben ik toch weer orgineel XD) vr jun 10, 2011 12:56 pm

BlackAngel

BlackAngel

Goed, over mij (wat moet ik nou in hemels naam zeggen?)
Mijn naam is Tara.
Ik ben geboren op 26 november 1997.
Ik woon in Emmen, maar ga naar school in haren (Groningen). Dat is dus 75 tot 80 kilometer met de auto, alleen om naar school te gaan (wat eigenlijk al laat zien dat ik gek ben Very Happy).

Ik hou van schrijven (verhalen, gedichten en songteksten), ik speel keyboard en ik kan goed tekenen (nou, iedereen zegt het, dus ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat dat ook zo is Embarassed).

Wat betreft muziek luister ik vooral naar: Faith and the muse en Bauhaus, Mortal love, Nightwish en Evanescence. Dat zijn alleen de bands waar ik tegenwoordig het meest naar luister, want als ik ze allemaal zou moeten opnoemen word dat waarschijnlijk te lang en te saai.

Nou, dat was het denk ik wel (tenzij ik nog iets vergeten ben)...

MuseLovertje

MuseLovertje

Ello, welkom hier.
Jeey weer een Bauhausfan. Very Happy
Wat teken je zoal?

insanity-perdition



hey welkom ^^
Goede muziek smaak Smile

BlackAngel

BlackAngel

Ik teken vooral veel fantasy, of anders gewoon natekenen. Ik ga ooit nog wel iets op dit forum zetten. (Zodra ik heb uitegvonden wat er mis is met mijn camera, dan... XD)

BlackAngel

BlackAngel

Bedankt Very Happy

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Hey

Welkom... enzo ^.^

Ik ben zelf ook een fantasie schrijver, maar tekenen ben ik geen kei in (A)
Nouja veel plesier enzo hier

http://sirmentro.hyves.nl/

Tezzie

Tezzie

Welkom (:

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum