Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Reacties van mensen

+12
fjodor
MuseLovertje
VeroowRocks
Harmpje
insanity-perdition
Tree
Lady Stardust
Spirit-of-nostalgia
MANOUK
Vampire
Tezzie
DarkRomantica
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 11]

176Reacties van mensen - Pagina 8 Empty Re: Reacties van mensen di dec 01, 2009 6:31 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Vampire schreef:Idd.
Heel veel van die gasten die Gymnasium doen kunnen alleen maar goed leren. Maar als het er dan op aan komt (mensen kennis bijvoorbeeld). weten ze geen ene moer.

Geld niet voor iedereen op het Gymnasium xD


Ik wilde net zeggen, ik doe ook gymnasium, maar voel me niet zo nerdy, heb zo mijn momenten denk ik :')
ik ben geen typisch gymnasiummeisje die Geneeskunde of Rechten gaat doen, zoals mijn hele klas ongeveer wil xD

https://ladymoonlight.actieforum.com

177Reacties van mensen - Pagina 8 Empty Re: Reacties van mensen di dec 01, 2009 7:16 am

Gast


Gast

Volgens veel mensen ben ik het dommige meisje wat teveel harde muziek luistert,te veel snoept & energy drinkt en bij sommige vakken niks doet..

Ik vind mezelf niet dom,maar ook niet altijd even verstandig,maarja,niemand van 13 is altijd verstandig.

178Reacties van mensen - Pagina 8 Empty Re: Reacties van mensen di dec 01, 2009 8:58 am

insanity-perdition



fijn dat jullie der zo over denken (:
mijn klas zelf is echt niet normaal >.<
gaan ze telkens tegen elkaar zeggen, ja je bent dom, yea xD

179Reacties van mensen - Pagina 8 Empty Re: Reacties van mensen di dec 01, 2009 9:34 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Achja, opmerkingen of je dom of slim bent, vind ik vaak een beetje irritant.
Ik ben goed in talen, maar slecht in wiskunde, ben ik dan gelijk dom?

Sommige mensen maken de meest prachtige dingen met hun handen, maar kunnen niet goed leren, zijn die dan dom?

Volgens mij is iedereen op zijn eigen manier slim.

https://ladymoonlight.actieforum.com

180Reacties van mensen - Pagina 8 Empty Re: Reacties van mensen di dec 01, 2009 10:21 am

insanity-perdition



ja, als je het zo bekijkt.
maar ik heb niet echt een talent ofzo xD
niks eingelijk wat is goed kan >.<
of ik heb het nog niet gevonden.

181Reacties van mensen - Pagina 8 Empty Re: Reacties van mensen di dec 01, 2009 11:22 am

Gast


Gast

Ik heb ook niet echt talent ofzeuw.

En ik sta een 2 voor wiskut Shocked

182Reacties van mensen - Pagina 8 Empty Re: Reacties van mensen wo dec 02, 2009 2:47 am

insanity-perdition



wiskut? XD

ik sta nu alleen nog maar een onvoldoende voor biologie :3

183Reacties van mensen - Pagina 8 Empty Re: Reacties van mensen wo dec 02, 2009 7:22 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Ergens is dat voldoende/onvoldoende systeem wel handig...

Bij ons wordt je op het eind van het jaar beoordeeld of je je propedeuse gehaald hebt ja of nee... (dat wordt slijmen bij de accesoren)

184Reacties van mensen - Pagina 8 Empty Re: Reacties van mensen wo dec 02, 2009 7:45 am

Gast


Gast

Ik heb nu OFFICIEEL mn reputatie verpest.
Ik word nu als junk/flapuit/hypertrut aangezien...
Tja,ik maak vaak grappen over drugs,maar sommige gingen het serieus opvatten..
En bij grieks was ik echt fuckin' hyper,en toen had de leraar het over het meervous van 'polus'..en ik wou tegen het meisje naast me 'polio' zeggen,maar ik praatte te hard en de hele klas inclusief de docent hoorde het Shocked
Nu schaam ik me echt dood.
Want met laserquest noemde ik mezelf 1x xtc.en nu zeggen ze steeds dat ik aan de xtc ben.
En zo'n gozer riep door de klas : ken je deze opmerkingen van Josefien al?
'Spacekip' en 'xtc-wiet'(ipv exercise huit in het frans)
En daarvoor was ik boos/chago en toen vroeg iemand [die veel doorlult tegen anderen] : ben jij gothic? ik : nee,metalhead.
Jeeemig,dat had ik niet moeten zeggen,want nu gaan ze daar wss over zeiken terwijl ik eigenlijk vind dat ik gwn mezelf ben...ik was echt dood toen,en toen dacht ik : shiit,wat was ik toch weer dom.

185Reacties van mensen - Pagina 8 Empty Re: Reacties van mensen vr dec 04, 2009 7:38 am

Vampire



Vandaag werd ik weer eens verrot gescholden door Stefan xD
Ik vet vrolijk: "Hoi Stefan, wat leuk dat je er bent!"
Blijkbaar vind hij het niet zo leuk dat ik hem recht in zn gezicht zit uit te lachen voor zijn kleuter gedrag xD
Hij begon steeds meer te schelden en toen begon ie over mn kisten..
"Ja, de neuzen zijn van staal. So watch out" xD

186Reacties van mensen - Pagina 8 Empty Re: Reacties van mensen vr dec 04, 2009 12:45 pm

Tezzie

Tezzie

Dat klinkt als een stefan die ik ken :').

Terug op de reacties van mensen:
Wij hadden voor een CKV opdracht gefilmd, en ik was kat..
Dus ik was opgemaakt met oogpotlood-snorharen en katachtige ogen.

Ging ik na het filmen de make-up er af halen. (in de wc)
Stonden er van die kakmensen op te kijken.
"Kijk daar staat een wannabe gothic haar make up uit te smeren."

Haha eerste keer dat ik voor gothic uitgescholden word, ik ben trots ^^.

187Reacties van mensen - Pagina 8 Empty Re: Reacties van mensen za dec 05, 2009 1:17 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik wordt echt te vaak voor gothic uitgescholden. xD
En ik ben waarschijnlijk heel eng ofzo, zo staren mensen me ook aan.

188Reacties van mensen - Pagina 8 Empty Re: Reacties van mensen za dec 05, 2009 2:09 pm

Gast


Gast

Ik word ook vaak gothic genoemd,terwijl ik er helemaal niet zo bijzonder goth uitzie ofzeuw. Shocked

189Reacties van mensen - Pagina 8 Empty Re: Reacties van mensen zo dec 06, 2009 2:50 am

MANOUK

MANOUK

MuseLovertje schreef:Ik wordt echt te vaak voor gothic uitgescholden. xD
En ik ben waarschijnlijk heel eng ofzo, zo staren mensen me ook aan.
Je bent niet de enige hoor. :')

http://www.last.fm/user/Manouk666

190Reacties van mensen - Pagina 8 Empty Re: Reacties van mensen zo dec 06, 2009 4:38 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Haha, ik wordt echt ALTIJD gothic genoemd, en kleine kindjes noemen me emo, wtf xD
Maar ik stoor me er niet aan, als mensen me gothic noemen beschouw ik het eigenlijk als een compliment ;p

https://ladymoonlight.actieforum.com

191Reacties van mensen - Pagina 8 Empty Re: Reacties van mensen zo dec 06, 2009 11:50 am

insanity-perdition



xD
idd.
ik word alleen vaker emo genoemt ;p
daar begin ik echt ziek van te worden xD

192Reacties van mensen - Pagina 8 Empty Re: Reacties van mensen zo dec 06, 2009 12:21 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik hoor dat soort dingen niet meer eens Shocked Razz








(misschien komt dat omdat ik altijd mn oordopjes in heb met de muziek te hard)

193Reacties van mensen - Pagina 8 Empty Re: Reacties van mensen zo dec 06, 2009 12:59 pm

Gast


Gast

Ik word heel soms ook iemeuw genoemd Shocked
Ik lijk er nog geen eens op..

194Reacties van mensen - Pagina 8 Empty Re: Reacties van mensen ma dec 07, 2009 4:43 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Nou vandaag vroeg een klasgenoot(terwijl we op een leraar waren aan t wachten die niet kwam): ben jij emo?
Iedereen kijkt hem aan en zeggen een paar in koor met mij: nee!














(goh mijn klasgenoten zijn slim xD)

195Reacties van mensen - Pagina 8 Empty Re: Reacties van mensen di dec 08, 2009 8:55 am

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Een jongen waar ik mee op de basisschool zat roept altijd; 'IEL GOTTIKS' als hij me in de gang ziet,
zelfs als ik met een vriendin zit die er heel normaal uitziet o.O

196Reacties van mensen - Pagina 8 Empty Re: Reacties van mensen di dec 08, 2009 8:58 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Bah, dat heb ik ook vaak op school. xD Heel dom is dat.
Mja, ik wordt redelijk vaak emo genoemd, maar steeds minder vaak. Thank god for that.
Ben liever een vieze gothic dan een emo. xD

197Reacties van mensen - Pagina 8 Empty Re: Reacties van mensen di dec 08, 2009 9:45 am

Tezzie

Tezzie

Ik snap niet hoe ze emo en goth verwarren ... D:

Vandaag vroegen van die vervelende kiendjes of ik 'ze alsjeblieft niet wil schoppen' met die schoenen x]. Haha.
"Ja als jij me maar geen reden geeft om je te schoppen is het goed hoor!"
"Oh oke!"

198Reacties van mensen - Pagina 8 Empty Re: Reacties van mensen di dec 08, 2009 10:43 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Whaha dat is droog. xD

199Reacties van mensen - Pagina 8 Empty Re: Reacties van mensen di dec 08, 2009 10:46 am

insanity-perdition



xD
dat ga ik ook x doen ;p
loopt iedereen met blauwe benen xd

200Reacties van mensen - Pagina 8 Empty Re: Reacties van mensen di dec 08, 2009 11:02 am

Gast


Gast

Ik heb een klasgenoot weleens geschopt met mn New Rocks :')

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 11]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum