Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Reacties van mensen

+12
fjodor
MuseLovertje
VeroowRocks
Harmpje
insanity-perdition
Tree
Lady Stardust
Spirit-of-nostalgia
MANOUK
Vampire
Tezzie
DarkRomantica
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 11]

201Reacties van mensen - Pagina 9 Empty Re: Reacties van mensen di dec 08, 2009 12:26 pm

Tezzie

Tezzie

Ja ik ook een keer iemand, die heeft nog steeds een blauwe plek :').

"Au" zei die toen.

202Reacties van mensen - Pagina 9 Empty Re: Reacties van mensen di dec 08, 2009 12:33 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Lady Stardust schreef:Nou vandaag vroeg een klasgenoot(terwijl we op een leraar waren aan t wachten die niet kwam): ben jij emo?
Iedereen kijkt hem aan en zeggen een paar in koor met mij: nee!
(goh mijn klasgenoten zijn slim xD)

Het vervolg hierop is dat hij maar steeds bleef zeggen dat ik (en een paar anderen uit mijn klas) emo zijn. Mijn reactie was een keer: ik emo? ja hoor en jij bent zeker een glamrocker. Hij heeft het vervolgens 'opgezocht' en zei dat hij geen John Lennon was...

Vaag om een hippie een glamrocker noemen... nu neemt niemand hem meer serieus xD.

203Reacties van mensen - Pagina 9 Empty Re: Reacties van mensen di dec 08, 2009 1:27 pm

fjodor

fjodor

glamrock is hip ^^

maar glam metal hipper (A)

maar ff OT
ik heb eig ook best vaak mensen geschopt met me kisten, maar dat zijn van die gasten die mij wouden slaan, dus dan word ik boos :O, en dan kan een zo iemand opeens niet meer lopen van de pijn (A)

204Reacties van mensen - Pagina 9 Empty Re: Reacties van mensen wo dec 09, 2009 10:33 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Tezzie ging met haar New Rocks op mijn teen staan.
Ik heb hem 3 dagen niet gevoeld, en hij is nog steeds blauw xD

https://ladymoonlight.actieforum.com

205Reacties van mensen - Pagina 9 Empty Re: Reacties van mensen wo dec 09, 2009 10:42 am

Tezzie

Tezzie

Sorry sorry x]

206Reacties van mensen - Pagina 9 Empty Re: Reacties van mensen wo dec 09, 2009 3:17 pm

fjodor

fjodor

:O, boefjes x'D

ik ben ook es geschopt met legerkistje, k kon een week niet normaal lopen, verrek, wat deed dat pijn x'D

207Reacties van mensen - Pagina 9 Empty Re: Reacties van mensen di jan 05, 2010 9:00 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik trapte een keer toen ik boos was mijn zusje met kistjes met stalen neuzen ( Docs van 6 jaar terug ftw, die hadden nog oldschool stalen neuzen) tegen haar knieen.
Ook een week moeilijk gelopen.

https://ladymoonlight.actieforum.com

208Reacties van mensen - Pagina 9 Empty Re: Reacties van mensen di jan 05, 2010 9:35 am

Vampire



Ik heb niemand getrapt met mijn kisten met stalen neuzen :')

Ik liep laatst in de dierentuin in Arnhem met een katten oren muts op, lopen er van die onnozele gasten rond:
"HĂ© kijk duiveltje" En toen begonnen ze allemaal te lachen.
En ik in mezelf lachen, what the hell? Weten ze het verschil tussen een kat en een duivel niet eens?
Er staat ook een katten kop op mn muts

209Reacties van mensen - Pagina 9 Empty Re: Reacties van mensen di jan 05, 2010 9:38 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Dat heb ik vaak gehad als ik me capuchon opdeed van me vest, omdat ik in de regen liep.
Dan krijg je meteen heel wat geschreeuw en gedoe.

210Reacties van mensen - Pagina 9 Empty Re: Reacties van mensen di jan 05, 2010 9:39 am

Vampire



Ik ook een keer op school met een vest met katte noren xD

211Reacties van mensen - Pagina 9 Empty Re: Reacties van mensen di jan 05, 2010 9:42 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Haha, ik had toen ik met mijn muts met kattenoren opliep tijdens een kerstmarkt, dat ik aangestaard werd en voor de radio geinterviewd werd vanwege mijn "bijzondere kledingsmaak".

Niet echt negatief dus ;p

https://ladymoonlight.actieforum.com

212Reacties van mensen - Pagina 9 Empty Re: Reacties van mensen vr jan 08, 2010 4:03 pm

insanity-perdition



als ik mijn vest met kattenoren(of panda oren<3) deed iedereen steeds mn muts op en ging zeggen dat ik schattig ben >.< xD

213Reacties van mensen - Pagina 9 Empty Re: Reacties van mensen za jan 09, 2010 4:20 pm

VeroowRocks

VeroowRocks

mijn kleine broertje heeft een witte muts met van die witte berenoortjes... Ik wou dat ze die ook maten groter hadden xD

214Reacties van mensen - Pagina 9 Empty Re: Reacties van mensen za jan 09, 2010 4:31 pm

Tezzie

Tezzie

"kan je ook mauwen, poesje?"

"nee ik ben een hond"

215Reacties van mensen - Pagina 9 Empty Re: Reacties van mensen za jan 09, 2010 4:37 pm

insanity-perdition



xD

216Reacties van mensen - Pagina 9 Empty Re: Reacties van mensen vr maa 05, 2010 9:24 am

ParanoidAngel

ParanoidAngel

Ik word eigenlijk meestal vieze emo/gothic of kanker emo/gothic genoemd. Jaaa, heeel orgineel!
Dat is eigenlijk vooral bij mij op school.
Maar meestal durven ze het eigenlijk niet eens in m'n gezicht te zeggen, ik schijn namelijk behoorlijk eng te zijn =P
Er was een keer een jongen die aan mij een een vriendin ging vragen 'of we emotioneel waren' dat vond ik eigenlijk wel grappig.
Alleen minder leuk zijn de mensen die dat gaan vragen of ik mezelf ook snij..
Maar meestal merk ik wel wanneer ze dingen naar me gaan roepen (of gooien.. =S) dus dan ga ik arrogant kijken en dan doen ze niks meer =)
Kinderen vinden me meestal eng, maar volwassene vinden me er vaak wel leuk uitzien =)

Eigenlijk valt het bij mij allemaal hartstikke mee =)

217Reacties van mensen - Pagina 9 Empty Re: Reacties van mensen vr maa 05, 2010 10:41 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Vaak hoor je mensen achter je rug om dingen tegen elkaar zeggen, altijd als je langs iemand loop dan probeert die gene niks te laten merken maar lees je een hoop vraagtekens, afschuw en afgunst van hun gezichten.
Vandaag liep ik over straat, loop iemand tegemoet zegt ie zo 'je ketting is gevallen' ik kijk achterom op de grond en zie niks, ik check of ik ze nog heb, allemaal compleet. 'Onee hij hangt oom je nek' ... een van de vaagste opmerkingen ooit, want duidelijk mag zijn dat ie me voor de gek hield, maar wie moet daar nou om lachen? o0
Dus ik liep zo door met zo'n "juist ja..." gevoel, damn dat was gewoon vaag xD

http://sirmentro.hyves.nl/

218Reacties van mensen - Pagina 9 Empty Re: Reacties van mensen vr maa 05, 2010 10:43 am

insanity-perdition



omg k vind het altijd zo respectloos om met eten te gaan gooien.
doen ze bij mij ook heel vaak.
alleen gingen een paar gasten een keer met geld gooien XD
dat was wel grappig ;p

219Reacties van mensen - Pagina 9 Empty Re: Reacties van mensen vr maa 05, 2010 11:22 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Er is wel eens brood naar me gegooid, blikjes, geld, noem maar op.
De laatste tijd wordt ik op school voor kutjapanner of kutchinees uitgescholden. Of nog erger: ga terug naar je eigen land.
Terwijl ik er niet eens op lijk ofzo, ik kom 'gewoon' uit Nederland.

220Reacties van mensen - Pagina 9 Empty Re: Reacties van mensen vr maa 05, 2010 11:23 am

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Wtf? o.O
Rare mensen.

221Reacties van mensen - Pagina 9 Empty Re: Reacties van mensen vr maa 05, 2010 11:24 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Lol tja en dan slaat het ook nog eens nergens op, want doen ze het echt omdat je aziatisch lijk? Das toch onzin?
Ach ja ze moeten toch iets verzinnen om je mee te beledigen?

http://sirmentro.hyves.nl/

222Reacties van mensen - Pagina 9 Empty Re: Reacties van mensen vr maa 05, 2010 11:24 am

insanity-perdition



wtf :O
dat vind ik al helemaal ziek als je iemand om hoe die is gaat uitschelden.
als je er anders uit ziet dan hoort het niet maar kun je het wel verwachten.
maar t lijkt me echt heel erg als iemand me raar aan zou kijken omdat ik anders zou zijn.

223Reacties van mensen - Pagina 9 Empty Re: Reacties van mensen vr maa 05, 2010 11:29 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik snap gewoon niet waarom mensen elkaar niet accepteren zoals ze zijn.
Dat is niet zo moeilijk lijkt me.

224Reacties van mensen - Pagina 9 Empty Re: Reacties van mensen vr maa 05, 2010 11:30 am

insanity-perdition



dat zal altijd wel zo blijven denk ik.
er zijn altijd wel mensen die het voor andere mensen verpesten Razz

225Reacties van mensen - Pagina 9 Empty Re: Reacties van mensen vr maa 05, 2010 11:34 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Jep dat klopt. Ik heb eerlijk gezegt echt geen idee wat het is aan iemands uiterlijk, hoe bizar dan ook, dat mensen uitlokt om stom te gaan doen. Als ik iemand in een kippen outfit zie rondlopen ofzo tuurlijk ik kijk hem na, ik moet waarschijnlijk lachen enzo maar ik laat de vent wel met rust, ik ga niet de klojo uithangen. Het is alles behalve een goed excuus dat omdat die gene er anders bijloopt je maar gewoon een ramdebiel mag zijn.

Ok een bizarre look lokt reactie uit, maar wat is het aan uiterlijk dat je uit je weg moet om die gene lastig te vallen? Ok misschien bljf je even staan om te kijken, voordat je doorloop maar kom op zeg, daarna loop je toch gewoon weer door? Ik snap mensen soms gewoon niet.

http://sirmentro.hyves.nl/

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 11]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum