Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Reacties van mensen

+12
fjodor
MuseLovertje
VeroowRocks
Harmpje
insanity-perdition
Tree
Lady Stardust
Spirit-of-nostalgia
MANOUK
Vampire
Tezzie
DarkRomantica
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 10 van 11]

226Reacties van mensen - Pagina 10 Empty Re: Reacties van mensen vr maa 05, 2010 11:39 am

insanity-perdition



ja, maar als je in een kippenpak gaat lopen dan verwacht je zoiets al wel denk ik Razz

227Reacties van mensen - Pagina 10 Empty Re: Reacties van mensen vr maa 05, 2010 11:40 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Nauja kom op ok dat mensen je raar aankijken, misschien zelfs opmerkingen maken maar hou het sportief zeg

http://sirmentro.hyves.nl/

228Reacties van mensen - Pagina 10 Empty Re: Reacties van mensen vr maa 05, 2010 11:40 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik snap ook wel dat mensen staren als je er anders uitziet dan iedereen. Dat doe ik zelf ook weleens, dat kijken. Maar ik snap idd niet waarom mensen hun bek erover open moeten trekken. Dat is gewoon respectloos, en zo zou je zelf ook niet behandeld willen worden. Soms zijn mensen gewoon te onbegrijpelijk.

229Reacties van mensen - Pagina 10 Empty Re: Reacties van mensen vr maa 05, 2010 11:42 am

insanity-perdition



ik denk dat de mensen die het doen niet eens weten hoe het is.
daarom doen mensen die er anders uit zien het denk ik ook niet zo snel.

230Reacties van mensen - Pagina 10 Empty Re: Reacties van mensen za maa 06, 2010 4:19 pm

VeroowRocks

VeroowRocks

Sommige mensen denken dat iets slecht of fout is wanneer datgene niet vertrouwd is of ze niet (echt kennen),
maar dat snap ik eigenlijk niet, want als je iets 'anders' aanhebt is toch niet zo dat ze er blind van worden of hun ogen zeer doen.....

231Reacties van mensen - Pagina 10 Empty Re: Reacties van mensen zo maa 07, 2010 4:47 am

ParanoidAngel

ParanoidAngel

Ja, idd.
Maar ik snap niet dat daar meteen opmerkingen over gemaakt moeten worden.
Als iemand er niet uit ziet dan ga ik diegene toch ook niet naroepen?
Nou zeg ik daar dan wel wat over tegen degene met wie ik dan ben, maar dat moet toch ook wel gewoon kunnen, vind ik.

232Reacties van mensen - Pagina 10 Empty Re: Reacties van mensen zo maa 07, 2010 5:43 am

Gast


Gast

Jezus wat zitten er randdebielen bij mij op school.
Word ik nageroepen als gothic terwijl ik een turqoise shirt aan had.
Ze denken gewoon niet na.
Ik moet overigens wel bekennen dat ik nu veel minder goth ben dan toen ik hier net lid was.

233Reacties van mensen - Pagina 10 Empty Re: Reacties van mensen zo maa 07, 2010 6:37 am

insanity-perdition



iedereen die bij mij staat word automatisch goth genoemt, ookal zien ze er totaal niet zo uit.
(nou sta ik wel meestal bij mensen die er niet helemaal normaal uit zien xD)

234Reacties van mensen - Pagina 10 Empty Re: Reacties van mensen zo maa 07, 2010 6:41 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Mijn beste vriend loopt er bij als een gangster, die raar genoeg toch helemaal metal gek is, en altijd als wij samen lopen kijken mensen ons aan van "hoe gaat dat samen?" das gewoon geniaal^^

http://sirmentro.hyves.nl/

235Reacties van mensen - Pagina 10 Empty Re: Reacties van mensen zo maa 07, 2010 6:43 am

insanity-perdition



wow dat is awesome xD
ik heb bijna alleen maar metal/goth/alto achtige vrienden xD
en volgens mij de emos waar ik mee om gaan luisteren allemaal metal,hardrock en alles xD
alleen is de leeftijd nogal verschillend xD
de jongste is 12 en de oudste 17 XD

236Reacties van mensen - Pagina 10 Empty Re: Reacties van mensen zo maa 07, 2010 6:49 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Mijn vrienden groep is juist een hele variatie^^

Waar het bij ons om gaat is niet hoe je erbij loop, niet eens wat voor muziek je luister, hoewel daarin toch wel grote overeenkomsten zijn, bij ons gaat het er gewoon om wie/hoe je bent.

http://sirmentro.hyves.nl/

237Reacties van mensen - Pagina 10 Empty Re: Reacties van mensen zo maa 07, 2010 6:49 am

Gast


Gast

Ik heb juist bijna alleen enigszins normale vrienden.[& een paar metalheads,maar die zie ik bijna nooit]
Maar ik heb er ook niet veel,maar dat komt mss door m'n school.
Want bijna alle alternatieve personen bij mij op school mogen mij niet

238Reacties van mensen - Pagina 10 Empty Re: Reacties van mensen zo maa 07, 2010 6:51 am

insanity-perdition



omfg jou ook al niet? >.<
alle alternatieven in enschede haten mij >volgens mij heb ik dat al is gezegt Razz<

239Reacties van mensen - Pagina 10 Empty Re: Reacties van mensen zo maa 07, 2010 7:10 am

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Lol, bij mij ook niet :']
Maar ik mag hun ook niet,
omdat de meeste alternatieve mensen bij mij op school best arrogant zijn, en heel graag 'anders' willen zijn o.O

240Reacties van mensen - Pagina 10 Empty Re: Reacties van mensen zo maa 07, 2010 7:13 am

insanity-perdition



wow ik had niet verwacht dat er meer mensen waren die alternatieven niet mochten en het zelf iig zijn xD

241Reacties van mensen - Pagina 10 Empty Re: Reacties van mensen zo maa 07, 2010 7:25 am

Gast


Gast

Bij mij op school zijn amper alternatieve mensen,en de meeste [5 ofzo] daarven zijn emo.

242Reacties van mensen - Pagina 10 Empty Re: Reacties van mensen zo maa 07, 2010 7:39 am

insanity-perdition



dan zitten er op jou school denk ik wel meer als bij mij xD
wij hebben dan wel meer goth-achtigen maar de meesten daarvan zijn MBO leerlingen Razz

243Reacties van mensen - Pagina 10 Empty Re: Reacties van mensen zo maa 07, 2010 9:01 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Wij hebben redelijk veel alternative mensen op school, maar (helaas) veel emo's erbij. Daar ga ik niet mee om, de rest wel. Ik vind emo's gewoon qua gedrag niet leuk, meestal zijn ze te kinderachtig enzo. In het algemeen mag iedereen me wel, en ik iedereen ook wel, van de alternative mensen.

244Reacties van mensen - Pagina 10 Empty Re: Reacties van mensen zo maa 07, 2010 10:34 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Bij mij op school lopen juist veel metalheads...
Maar mijn vriendengroep hier in limburg is niet groot en we wonen ver uit elkaar, maar zijn allemaal anime/manga fans... sommige kunnen bijna nergens anders over praten en dat is zeer ernstig >.< . Maar t is altijd wel heel gezellig als we bij elkaar zijn. Met sommige ben ik bijna 10 jaar bevriend mee en 'vrienden van' zijn vervolgens vrienden geworden.
Op school in Brabant heb ik niet echt een vriendengroep. Eerder een groep studenten van verschillende opleidingen waar ik mee in de pauze mee zit, want ik kan er niet tegen om de hele dag met klasgenoten om te gaan. Zelfs op de middelbare nooit gedaan. Je gaat elkaar op de lip zitten en dat is vervelend.

245Reacties van mensen - Pagina 10 Empty Re: Reacties van mensen zo maa 07, 2010 10:37 am

Gast


Gast

Bij mij op school bijna GEEN metalheads,ze zijn op 1 hand te tellen.
Ik zit nogal op een kakschool.

246Reacties van mensen - Pagina 10 Empty Re: Reacties van mensen zo maa 07, 2010 10:40 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Nja ik zit op t HBO... je vindt nauwelijks kakkers op technische opleidingen.

247Reacties van mensen - Pagina 10 Empty Re: Reacties van mensen zo maa 07, 2010 10:41 am

Gast


Gast

Tja,ik zit op een havo/vwo/gymnasium school..

248Reacties van mensen - Pagina 10 Empty Re: Reacties van mensen di jun 28, 2011 3:41 am

BlackAngel

BlackAngel

Volgens mij valt het de mensen die mij echt kennen vaak niet op dat ik me anders kleed (of ze zijn er al aan gewend) en op school krijg ik ook niet echt reacties ofzo, behalve van sommige klasgenoten die dan vragen 'of ik nou wel of geen gothic ben'.
Verder word ik wel eens aangestaard door mensen op een manier van 'waar is zij nou weer mee bezig' of 'is ze wel goed bij haar hoofd'. Hahaha.
Op school valt het trouwens wel mee met pesten enzo, er geld een soort regel die niet officieel is maar wel wordt gebruikt: als je een alto -en dan vooral een goth- pest zit je echt in de problemen, want er zijn dan altijd wel een aantal leraren die het voor je opnemen.
Er zitten ook wel andere alto's op onze school: twee andere goths, vier of vijf emo's en een paar andere alto's die niet echt onder een groep die ik ken vallen...

249Reacties van mensen - Pagina 10 Empty Re: Reacties van mensen di jun 28, 2011 7:21 am

Tezzie

Tezzie

Ik krijg eigenlijk nooit zwaar negatieve reacties, meer van die surprised-reacties.

Ik sta buiten de supermarkt te wachten op iemand, komt er een man aanlopen "Je bent er toch niet uitgestuurd he?"

Ik sta te verkeersleiden, doet een man zijn raampje open: "Wat voor shampoo gebruik jij nou weer!"

Roze haar win.

250Reacties van mensen - Pagina 10 Empty Re: Reacties van mensen di jun 28, 2011 7:23 am

Tezzie

Tezzie

Vampire schreef:Een jochie van een jaar of 10 op de fiets..
"HOI GOTHIC"
"Hoi brutaal klein joch"
En toen kleurde die lekker heel rood xD
Kijk zulke reacties werken Very Happy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 10 van 11]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum