Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wat maakte je vandaag aan het lachen?

+14
Sirmentro Enduros
Whiplash
MuseLovertje
insanity-perdition
fjodor
Lady Stardust
VeroowRocks
Raiding Wolf
Harmpje
Vampire
MANOUK
Tezzie
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
18 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 14]

151Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 7 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? wo maa 24, 2010 12:41 pm

Vampire



Tezzie schreef:
"Nonnie posted a picture of me on Myspace 2 years ago. I told her I would get her back. She uses my flip camera all the time and used it to film all of her video's of her video's that are on her page."

Revenge :'D haha

Dat filmpje is echt debiel I love you

Dat filmpje xD

152Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 7 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? wo maa 24, 2010 2:54 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

http://sirmentro.hyves.nl/

153Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 7 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? vr maa 26, 2010 3:15 pm

VeroowRocks

VeroowRocks

Net op tv:
Belachelijk maken van Geert Wilders:
'Als je maar Wilders. De kortste weg naar minder inhoud.' Razz

154Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 7 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? za maa 27, 2010 2:44 am

insanity-perdition



VeroowRocks schreef:Net op tv:
Belachelijk maken van Geert Wilders:
'Als je maar Wilders. De kortste weg naar minder inhoud.' Razz
whaha dat zag ik gister ook op tv xD

155Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 7 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? di maa 30, 2010 1:53 pm

Tezzie

Tezzie

156Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 7 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? zo apr 11, 2010 10:46 am

Tezzie

Tezzie

Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 7 87l6skj
Humorloosheid (:

157Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 7 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? zo apr 11, 2010 11:45 am

Vampire



158Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 7 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? di apr 13, 2010 6:44 am

Tezzie

Tezzie

Some Computer Owners Just Can’t Hack It

(A customer walks up to the counter and sets a plastic shopping bag down.)

Customer: “You have to help me!”

Me: “I’d be more than happy to assist you, ma’am. What seems to be the problem today?”

Customer: “I’m being hacked! You have to get them to stop using my computer!”

Me: “Do you have your computer with you so that I can see what’s going on?”

(She just turns the bag upside down. Parts of a laptop spill everywhere motherboard, LCD panel, hinges, keyboard, palm rest, etc.)

Me: “Uh, ma’am? Why did you dismantle your computer?”

Customer: “That’s the only way to get them to stop! When computers are powered down, they aren’t really off! Those people in India are hacking into them while you have them off and are using it
to teach their kids how to speak English! That’s why jobs are outsourced!”

Me: “I really don’t think I can help you, ma’am.”

Customer: “Well, put back together my computer! I have a warranty with you people. I’ll get the FBI or police to help me with the hackers.”

Me: “Our warranty does not cover you taking apart your computer.”

Customer: “Oh my God! You’re one of the people helping those hackers, aren’t you?”

Me: *speechless*

Customer: “Aren’t you?!”

http://notalwaysright.com/

159Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 7 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? wo apr 14, 2010 6:04 am

Lady Stardust

Lady Stardust

160Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 7 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? do apr 15, 2010 10:56 am

Tezzie

Tezzie

Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 7 129128860485744886
Everyone is happy!

161Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 7 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? do apr 15, 2010 3:19 pm

fjodor

fjodor

doet me denken aan uitspraak van Family Guy

"everybody gaaayyyy"

kheb vandaag alle 6 aflevering van charlie the unicorn weer es gekeken + alle afleveringen van t 3e seizoen van New Kids + alle afleveringen van Kabouter Wesley

vooral Kabouter Wesley blijft geniaal x'D

162Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 7 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? vr apr 16, 2010 2:45 pm

insanity-perdition



Lady Stardust schreef:

waaat lieff<3 Very Happy

163Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 7 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? wo apr 21, 2010 8:48 am

Lady Stardust

Lady Stardust

164Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 7 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? wo apr 21, 2010 10:38 am

fjodor

fjodor

owh jha, die is idd geniaal ja :')

165Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 7 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? wo apr 21, 2010 11:01 am

insanity-perdition




muhaha xd

166Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 7 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? wo apr 21, 2010 1:13 pm

fjodor

fjodor

The horribly slow murderer with the most inefficient weapon

gewoon GENIAAL!! x'D

167Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 7 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? ma apr 26, 2010 5:48 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik ken hem al, it is good.

https://ladymoonlight.actieforum.com

168Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 7 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? ma apr 26, 2010 11:59 am

Tezzie

Tezzie

Haha dies keigrappig :'D

169Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 7 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? ma apr 26, 2010 1:28 pm

insanity-perdition



helemaal niks ><
dit was bestwel een rotdag...

170Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 7 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? ma apr 26, 2010 1:54 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik heb net 3 afleveringen van South Park gekeken. Dus daarom heb ik gelachen

171Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 7 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? vr mei 07, 2010 10:52 am

Vampire



Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 7 9342085435r4



Ik hou van die Twilight humor xD

172Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 7 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? vr mei 07, 2010 11:42 am

insanity-perdition



chatroulette ._.
ookal heb ik nu wat trauma's xD

173Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 7 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? vr mei 07, 2010 12:20 pm

fjodor

fjodor

Stigmata schreef:chatroulette ._.
ookal heb ik nu wat trauma's xD

dat geloof ik graag :') t grootste gedeelte bestaat uit mannen die zich voor de camera af lopen te trekken x'D


en ik heb vandaag Madagascar en Madagascar 2 gezien ^^ had ze nog nooit gezien (A)

174Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 7 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? vr mei 07, 2010 12:36 pm

VeroowRocks

VeroowRocks

dan moet je ook niet naar chatroulette gaan, maar omegle, das veel cooler xD.
Ik zat eens een keer met gast te discussieren, wie er zou winnen; de neushoorn of de leeuw xD

175Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 7 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? vr mei 07, 2010 1:24 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

En ik zat op Omegle te kletsen over transseksuele aliens, ook altijd leuk.

https://ladymoonlight.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 14]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum