Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Gothic kleding & school/werk.

+13
Snowny
Whiplash
evanescencelover
fjodor
ParanoidAngel
SheAndHerDarkness
Tezzie
MuseLovertje
MANOUK
insanity-perdition
Vampire
DarkRomantica
Lady Stardust
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

26Gothic kleding & school/werk. - Pagina 2 Empty Re: Gothic kleding & school/werk. ma maa 22, 2010 10:00 am

insanity-perdition



dus igg doen ze alleen moeilijk om je haar?
dat zuigt echt.

27Gothic kleding & school/werk. - Pagina 2 Empty Re: Gothic kleding & school/werk. di maa 23, 2010 9:24 am

Vampire



Ik had vandaag een haarband op met kattenoren,
zijn er van die kleuter-figuren die ze eraf wilden trekken maar gezien mijn snelle reactie vermogen sloeg ik ze XD

28Gothic kleding & school/werk. - Pagina 2 Empty Re: Gothic kleding & school/werk. di maa 23, 2010 9:30 am

insanity-perdition



ik werd telkens in de les bij hulp uur gepest en uitgescholden etc.
en toen heeft een meisje daar wat van gezegt, en u laten ze me gewoon helemaal met rust (:

29Gothic kleding & school/werk. - Pagina 2 Empty Re: Gothic kleding & school/werk. di maa 23, 2010 10:34 am

Vampire



Mij lieten ze ook met rust toen een vriend van de 4e eraan kwam die 3 koppen groter is dan die kleine ukkie jochies. Die wel groter zijn dan mij maar dat maakt niet uit xD

30Gothic kleding & school/werk. - Pagina 2 Empty Re: Gothic kleding & school/werk. wo jul 07, 2010 1:44 am

evanescencelover

evanescencelover

ik pas me voor niks aan ik ben ik en ik vind dat ze dat moeten acsepteren Very Happy
MAAAAR, opschool moet ik wel andeers kom ik niet heel thuis ahaha



Laatst aangepast door evanescencelover op do jul 08, 2010 1:38 am; in totaal 1 keer bewerkt

31Gothic kleding & school/werk. - Pagina 2 Empty Re: Gothic kleding & school/werk. wo jul 07, 2010 12:15 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Op school ben ik het ermee eens, maar met solliciteren merk ik wel dat ik erop let, door bijvoorbeeld een rood rokje te dragen of een H&M shirt ipv mijn Siouxsie shirt.
Voor een baan in de horeca/detailhandel moet je je nou eenmaal aanpassen, tenzij je een lucky bastard bent die in een alternatieve winkel kan werken.

https://ladymoonlight.actieforum.com

32Gothic kleding & school/werk. - Pagina 2 Empty Re: Gothic kleding & school/werk. wo jul 07, 2010 1:15 pm

Whiplash

Whiplash

DarkRomantica schreef:Op school ben ik het ermee eens, maar met solliciteren merk ik wel dat ik erop let, door bijvoorbeeld een rood rokje te dragen of een H&M shirt ipv mijn Siouxsie shirt.
Voor een baan in de horeca/detailhandel moet je je nou eenmaal aanpassen, tenzij je een lucky bastard bent die in een alternatieve winkel kan werken.

Das een goeie, binnenkort maar eens bij de netjes vragen of ze nog iemand nodig hebben (:

http://www.last.fm/user/basszman

33Gothic kleding & school/werk. - Pagina 2 Empty Re: Gothic kleding & school/werk. do jul 08, 2010 2:19 am

Vampire



Ik pas me aan aan het weer! XD

34Gothic kleding & school/werk. - Pagina 2 Empty Re: Gothic kleding & school/werk. do jul 08, 2010 3:24 am

insanity-perdition



Ja dat kan natuurlijk ook nog xD

35Gothic kleding & school/werk. - Pagina 2 Empty Re: Gothic kleding & school/werk. do aug 26, 2010 9:48 am

Snowny



Zijn dr trouwens mensen hier die het naar de universiteit dragen?
Zit nog te twijfelen.. wel niet.. wel niet.. XD Begin over een week Razz

36Gothic kleding & school/werk. - Pagina 2 Empty Re: Gothic kleding & school/werk. do aug 26, 2010 10:59 am

Whiplash

Whiplash

@hierboven

Hey Pieter!

gewoon dragen waarin jij je goed voelt, dat lijkt mij het beste

http://www.last.fm/user/basszman

37Gothic kleding & school/werk. - Pagina 2 Empty Re: Gothic kleding & school/werk. do aug 26, 2010 11:00 am

Vampire



Agree =d

38Gothic kleding & school/werk. - Pagina 2 Empty Re: Gothic kleding & school/werk. do aug 26, 2010 11:07 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Wat school betreft, welk niveau dan ook, ben ik het daar volledig mee eens.

http://sirmentro.hyves.nl/

39Gothic kleding & school/werk. - Pagina 2 Empty Re: Gothic kleding & school/werk. do aug 26, 2010 11:52 am

Snowny



Guess you're right..
Vind het alleen irritant dat heel veel mensen tegen me lopen zeuren dat ze me dan niet serieus nemen.. Mijn stiefpa heeft nog een tijd gelopen dat ik andere kleding moest kopen..

Maar denk dat ik lekker in de PunkRave blijf lopen (mn favo merk) zie het vanzelf wel:P

40Gothic kleding & school/werk. - Pagina 2 Empty Re: Gothic kleding & school/werk. do aug 26, 2010 11:54 am

Vampire



Volgens mij kent elk lid hier het gevoel van zeurende mensen wel Wink

Stel jij je trouwens eventjes voor? Very Happy

https://ladymoonlight.actieforum.com/stel-je-maar-even-voor-f1/

41Gothic kleding & school/werk. - Pagina 2 Empty Re: Gothic kleding & school/werk. do aug 26, 2010 11:54 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Mensen zijn echt... Nouja... laat ik het op stom houden.

http://sirmentro.hyves.nl/

42Gothic kleding & school/werk. - Pagina 2 Empty Re: Gothic kleding & school/werk. do aug 26, 2010 1:20 pm

fjodor

fjodor

ik draag ook gwn m'n dagelijkse kelding naar school, niet echt gothic, meer metalwear, maar goed Razz

zit nu zelf gelukkig in een klasje met volwassenere mensen die dus verder kijken dan het uiterlijk, maar had op m'n eerste dag bij introductie, met andere klassen samen, al gelijk een opmerking van dak op een meid leek, is best vreemd, aangezien ik nou ook probeer sikje te laten staan :')

nah jha, ik zou het gewoon doen, maar niet al te extreem :')

43Gothic kleding & school/werk. - Pagina 2 Empty Re: Gothic kleding & school/werk. do aug 26, 2010 1:22 pm

Vampire



Ik ga ook niet super extreem heen nee,
corsetten, fishnetpantys en dat soort kleding laat ik gewoon in mijn kast hangen voor andere gelegenheden.
Als ik al een kort rokje aan doe naar school zorg ik ervoor dat ik er een legging of panty onder heb dat niet doorschijnt x']
Gewoon ietsje pietsje netter en preutser.

44Gothic kleding & school/werk. - Pagina 2 Empty Re: Gothic kleding & school/werk. vr aug 27, 2010 7:48 am

Gast


Gast

Naar school draag ik meestal een spijkerbroek,een bandshirt en witte hitops of vans.
Wat overigens nu ook m'n 'dagelijkse' outfit is,maar sommige dingen draag ik alleen buiten school,zoals m'n bulletbelt.

45Gothic kleding & school/werk. - Pagina 2 Empty Re: Gothic kleding & school/werk. za aug 28, 2010 10:40 am

VeroowRocks

VeroowRocks

Nu op school kleed ik me niet te extreem , vanwege irritante reacties en sommige mensen hier in Zeeland kunnen heel slecht tegen extreem anders. (als het aan mij lag, zou ik er uit zien als een wandelende kermis xD)
Maar, als ik juist naar de universiteit ga, ga ik denk me wat minder inhouden Smile, omdat ze daar wat meer open staan denk ik dan kleine jongetjes met een grote mond die altijd wel over iets wat moeten zeggen.

46Gothic kleding & school/werk. - Pagina 2 Empty Re: Gothic kleding & school/werk. za aug 28, 2010 11:50 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

VeroowRocks schreef:Nu op school kleed ik me niet te extreem , vanwege irritante reacties en sommige mensen hier in Zeeland kunnen heel slecht tegen extreem anders. (als het aan mij lag, zou ik er uit zien als een wandelende kermis xD)
Maar, als ik juist naar de universiteit ga, ga ik denk me wat minder inhouden Smile, omdat ze daar wat meer open staan denk ik dan kleine jongetjes met een grote mond die altijd wel over iets wat moeten zeggen.

Op hoger niveau doe je het voor jezelf, school... je zit er niet omdat het moet, maar omdat je het wilt... en hoeveel klieren hebben nou zin om vrijwillig nog verder te leren dan een opleiding tot iets allerdaags?

Dus ja een goede redenatie dat ze daar toleranter zullen zijn

http://sirmentro.hyves.nl/

47Gothic kleding & school/werk. - Pagina 2 Empty Re: Gothic kleding & school/werk. zo aug 29, 2010 4:59 am

Snowny



Toch wel zonde eigenlijk, ben al op de uni wezen kijken, en 9/10 mensen lopen dr allemaal zo eentonig bij..

Maar zal over 7 daagjes wel zien of de mensjes aardiger zijn, of tenminste minder irritant..
Enne, als ze niet aardiger zijn, zal ik mn waterpistool wel weer meenemen.
*Werkt goed tegen irritantje tutjes met 3 lagen makeup:P *

48Gothic kleding & school/werk. - Pagina 2 Empty Re: Gothic kleding & school/werk. zo aug 29, 2010 7:44 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Whaha, goede oplossing. Razz
Ik draag op school wel wat ik wil, of ik nou 'extreem' of gewoon in een zwart shirt loop met zwarte broek, de reacties blijven hetzelfde. Razz

49Gothic kleding & school/werk. - Pagina 2 Empty Re: Gothic kleding & school/werk. zo aug 29, 2010 8:11 am

Gast


Gast

Bij mij op school loopt 9,9/10 mensen er 'mainstream of onopvallend' bij,en daarom word je daar al als goth gezien als je bijv altijd eyeliner op hebt en een zwarte broek.Ik draag ook gewoon wat ik wil,ookal is dat steeds onopvallender geworden.Als ik rond wil lopen met een patchjack en huge koptelefoon op m'n kop moet ik dat toch gewoon zelf weten? :p Ookal is 't meestal gewoon spijkerbroek + bandshirt

50Gothic kleding & school/werk. - Pagina 2 Empty Re: Gothic kleding & school/werk. do sep 16, 2010 9:48 am

insanity-perdition



Sinds ik 2e jaars ben wordt ik niet meer gepest (':
Heel soms denken mensen grappig te zijn naar me toe te komen en een 'gesprek' te voeren, maar dat gebeurt alleen als zo'n jongen bij me gaat staan. Met z'n videogames, Sigh.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum