Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Hoe liep je er vroeger bij?

+11
Tezzie
fjodor
Lady Stardust
MuseLovertje
insanity-perdition
SheAndHerDarkness
Vampire
Tree
MANOUK
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
15 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 3]

1Hoe liep je er vroeger bij? Empty Hoe liep je er vroeger bij? ma aug 31, 2009 12:24 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Vertel het hier maar :]

Ik zal eens beginnen^^

Tot groep 5/6 was ik een normaal meisje, laat ik het houden op retro, met geruite rokjes, simpele shirts en haar altijd in vlechten.
Zag er gewoon niet uit. Werd op mijn 9e ontzettend fan van Avril, en besloot dat ik er ook zo uit wilde zien.
Maar het kwam er niet echt van, ik bleef er "normaal" uitzien, droeg vaak oude kleding van mijn moeder, echt vreselijk, het meeste was ook te groot, maar ik vond het mooi xD Het zag er ook wel een beetje hippie-achtig uit.
Qua muziek luisterde ik Avril, Bowling for Soup, Muse, en af en toe AC/DC. Ook Green Day, Simple Plan en The Cranberries waren het helemaal voor mij.
Op mijn 12e begon ik er anders uit te zien, ik droeg gewoon compleet zwart, en op mijn 13e ontdekte ik Sonata Arctica. Toen begon mijn alto-periode pas echt. Ik droeg Overzeas-broeken, skateschoenen, alles zwart, en wilde mijn haar zwart verven. Dat gebeurde op mijn 15e. Ik had op mijn 14e de "ik-draag-alleen-maar-bandshirts-en-grote-truien-fase, en mijn muziek was alleen maar Finse metal. Toen mijn haar zwart was, droeg ik wat meer afwisseling, nog steeds veel bandshirts, maar soms ook andere zwarte shirtjes en veel sieraden, vooral studsarmbandjes en zweetbandjes met blokjes.
En toen kwam "emo" opzetten in het Gooi. Ik kocht mijn eerste skinny jeans, die ik echt gedragen heb tot hij uit elkaar viel, maar voor de rest was ik geen emo, luisterde niet naar de muziek en alles bleef zwart voor mij, met metalshirts.
Langzaamaan werd ik wel wat meisjesachtiger, ik begon met wat make-up dragen, en droeg weleens een hemdje voor de afwisseling. Ook had ik 1 favoriete jurk, wit met zwarte rozen en kant, die ik nog steeds niet weg kan gooien xD
En op den duur was ik helemaal into de gothic metal, en kwam mijn verlangen naar tutu's, kistjes en lange jurken opzetten. Snel ontdekte ik darkwave, industrial, cyber en rolde ik een beetje de gothic-scene in.
En nu draag ik eindelijk wat ik altijd al wilde dragen. Lange rokken, korsetten, kistjes, rozen, doodshoofden, kant, enzovoort.
En ik denk niet dat dat snel gaat veranderen^^

En nu jullie :]

https://ladymoonlight.actieforum.com

2Hoe liep je er vroeger bij? Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? ma aug 31, 2009 3:31 pm

Spirit-of-nostalgia

Spirit-of-nostalgia

Op de basisschool was ik een beetje een tomboy achtig iets denk ik. Ik had m'n haar bijna altijd in een vlecht (wat dus echt voor geen meter stond, maar dat terzijde). Kleren boeiden me niet echt zegmaar, als het maar lekker zat.

Dat duurde tot ongeveer de brugklas. Toen had ik Rammstein & Green Day al ontdekt, en daar was 'k echt helemaal fan van. Ik vond de kleren die erbij hoorden ook helemaal geweldig, maar ik durfde het niet aan te trekken, want ik wist dat mensen dat reden genoeg zouden vinden om me niet te accepteren.
Uiteindelijk koos in in de tweede klas er toch voor om me te kleden zoals ik wilde. Ik zag er toen heel erg cliché uit. Wijde Overzeas broeken (de soort met de extreem wijde pijpen), All Stars, alles zwart, streepjes. Als ik erop terugkijk schaam ik me er best wel voor hoe ik er toen bij liep.
In de derde ontdekte ik de skinny jeans, en ook de goth cultuur, dus toen werd m'n kledingsmaak wat beter, al was 't nog steeds hopeloos. Skinny jeans met ruitjespatroon zijn niet leuk. En ik had er twee paar van. Een rode en een witte Embarassed

Toen 'k naar de 4e klas ging ontdekte ik de H&M (ja, toen pas), dus toen heb ik m'n smaak wat uitgebreid, ontdekte ik ook dat niet alles wat in modezaken hangt per sé kwaadaardig is. Sommige dingen zijn best leuk.
En toen bleef ik zitten, en werd ik weer ietsje alto-er x'D.
Ik denk dat ik nu mezelf wel heb gevonden. In ieder geval wie ik nu ben. Maar smaak ontwikkelt zich, dus misschien loop ik over tien jaar er compleet anders bij, waarschijnlijk wel.
Ik heb sowieso zo'n uitstraling. Al loop ik er helemaal volgens de laatste trends bij, dan ziet het er nog alto uit.

http://creepiestcrawler.blogspot.com

3Hoe liep je er vroeger bij? Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? di sep 01, 2009 2:30 am

MANOUK

MANOUK

Tot groep 3 deed mijn moeder altijd een palboomstaartje op m'n hoofd x')
Toen had ik nog kort, witblond haar.
Ik droeg gewoon kleding die iedereen droeg enzo.
In groep 4 ging ik over op een gewone staart in mijn haar (ongeveer tot de 1e daarmee gelopen).
Ik luisterde tegen die tijd al een beetje WT enzo, en Britney Spears en eigenlijk gewoon alles.
In groep 8 begon mijn kleding steeds wat zwarter te worden, hoewel ik af en toe ook nog roze aan had o.O
Ik was toen helemaal verslaafd aan Evanescence, en ik vond Amy Lee geweldig.
Verder was ik ook groot fan van o.a. Di-rect, Slipknot, KoRn, Linkin Park, Green Day etc.
In de eerste ging ik steeds meer rock en later ook metal luisteren, en mijn kledingstijl paste ik daar ook op aan.
Toen kocht ik m'n HIM shirt geloof ik :3
En ik was verliefd op wijde overzeas broeken maar daar waren die korte kutbenen van mij veel te kort voor.
Dus ik moest het maar bij spijkerbroeken houden. Skinny jeans heb ik altijd kut gevonden, ze zaten veel te strak x')
Nouja mijn kleding werd nog steeds zwarter, ik denk dat ik nu wel het hoogtepunt bereikt heb: ik heb, op enkele dingen na, alleen maar zwarte dingen meer xD
En mijn bandshirt collectie is gegroeid. En dat was het zo ongeveer wel, niet erg interessant xD
En mijn ik-hou-van-Finse-metal-fase duurt al bijna 3 jaar :') Eigenlijk is het alleen maar erger geworden.
Ik probeer nu zelfs Fins te leren enzo, maar het is een van de moeilijkste talen ter wereld, dus het schiet niet echt op.

http://www.last.fm/user/Manouk666

4Hoe liep je er vroeger bij? Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? di sep 01, 2009 6:20 am

Tree

Tree

Op de basisschool was ik nog een klein hyperactief opdondertje,
muziek smaak van voor groep 8 is mij totaal onbekend waarschijnlijk wat me ouders draaide,
in groep 8 begon ik naar Justin Timberlake te luisteren om "erbij te horen" (ja helaas iedereen maakt zijn fouten). En droeg ik nog wat mijn ouders voor mij kochten. Ik was een buitenbeentje wat dat betreft iedereen hippe kleren en daar kom je dan aan met die schattig kleertjes Sad. In de brugklas was ik eveneens weer een buitenbeentje (hoe gemeen kunnen kinderen toch zijn he?) en werd ik door iemand in contact gebracht met nirvana en metallica, in de 2e klas, waardoor ik een shirt van nirvana en metallica kocht en vrijwel kapot gedragen heb. Hierdoor is mijn kledingsstijl zelf ook wat donkerder geworden. In de 2e ontdekte ik dat er nog meer goede bands waren zoals : SoaD, Foo Fighters etc.. Eveneens allemaal shirtjes van gekocht en mijn hele garderobe was ondertussen langzaam aan het verduisteren. In de 3e kwam ik eindelijk in een andere klas waarin ik meer geaccepteerd en me zelfverzekerder voelde, hierdoor ben ik wat verder gaan experimenteren met metal en kwam ik op Atreyu, Kalmah en arch enemy uit. Het moet toen ergens zijn geweest dat ik ik volledig ben overgestapt op lange redelijke wijde broeken. En vanaf de 4e tot nu toe is er niet al te veel veranderd, enkel wat meer bands uit de metal/death metal scene gaan luisteren en shirtjes gekocht.

5Hoe liep je er vroeger bij? Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? di sep 01, 2009 12:03 pm

Vampire



Nou heeeeel vroeger normaal.
Ik werd op mn 9e ook fan van Avril enzo XD
Toen kleedde ik me met hele wijde kleding, oh en voetbalshirts, en petten xD
Echt een vaag skate persoon met altijd vies haar maar toch weer niet wegens voetbalshirt XD
In groep 7/8 begon het door te zetten dat ik me niet prettig voelde in de kleding die ik droeg.
Daarbij kon het me niks schelen wat mn klasgenoten zouden zeggen omdat ik al genoeg gepest werd, mja enkel mn ouders waren er tegen. Maar toen ze wisten dat ik The Rasmus goed vond vonden ze het wel onschuldig en kreeg ik opeens een The Rasmus shirt xD Mijn 1e bandshirt, 1e Finse rockband, 1e band waar ik zelf een cd van kocht xD
En toen droeg ik alleen nog zwart en wit. En later is dat weer bijgesteld met allemaal kleurtjes erbij.
Een mix tussen goth,punk en rockabilly xD En dat is nu nog steeds zo.
Ik kan een rode tartan skinny aan hebben, maar ook een soort petticoat rokje met bijvoorbeeld kralen, vleermuizen en kruizen erop. Ik draag kisten, maar ook gewoon all stars. Ik draag korsetten, maar ook gewoon heren band shirts (ja ook girlys)

6Hoe liep je er vroeger bij? Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? di sep 01, 2009 1:37 pm

Gast


Gast

Simpel gezegd ; ik zag er gewioon niet uit.



Laatst aangepast door FullMoonMadness op do maa 04, 2010 10:19 am; in totaal 1 keer bewerkt

7Hoe liep je er vroeger bij? Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? vr sep 04, 2009 11:28 am

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Nou, tot en met groep 7 (ik was toen 9 jaar) heb ik best onopvallende, lelijke kleren gedragen.
Ik zag er zeg maar uit alsof mijn oma mijn kleren uitzocht. x]
Eind groep 7 begon ik ook naar Evanescence en Linkin Park te luisteren, en in groep 8 naar Enter Shikari, Tokio Hotel en Nirvana.
In de 1e ging ik veel meer naar Metal luisteren, en ik was fan van Slipknot,Nirvana, Bullet For My Valentine en Korn. o.O
Verder droeg ik voornamelijk simpele zwarte kleding, en soms bandshirts.
In het begin van de 2e luisterde ik veel naar Children Of Bodom, Slipknot, Slayer en Metallica.
En ik droeg van die wijde zwarte Overzeas broeken, te grote bandshirts en All Stars of Vans.
Ongeveer op de helft van de tweede begon ik meer meisjes-achtigere kleding dragen, heel vaak rokken, jurkjes en korsetten,
dat kwam omdat ik naar Emilie Autumn begon te luisteren.
En nu draag ik eingelijk nog steeds vaak rokken, korsetten en jurkjes. :]

8Hoe liep je er vroeger bij? Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? zo sep 13, 2009 9:47 am

insanity-perdition



ik kan me niet herrineren dat ik ooit iets heb gedragen dat in was.
Ik droeg altijd al wat ik zelf mooi vond.
veel roze en paars, met spijkerbroek.
toen ikheel klein was wou ik alleen maar rokjes aan.
daarna had ik een periode dat ik alleen maar broeken wou dragen.
daarna [was ong. 10] had mn zus een skate achtig vriendje, en toen begon mn zus zich een beetje goth te kleden.
en toen dacht ik whowh dat wil ik ook.
toen mn zus het uit had deed ze die kleren nooit meer aan.
Maar ik bleef het echt mooi vinden.
dus ik ging steeds meer zwart dragen.
tot dat ik eindelijk een lenkte had waarmee zo'n broek me zou passen. en toen kocht ik mn eerste broek.
dat was een stuka broek met allemaal kettingen eraan.
daar droeg ik dood normale shirts op.
met lange mouwen en daar handschoenen over en dan neppe all stars er onder rode met zwarte.
toen kreeg ik mn eerste bandshirt.
mn neefje had een meisje op school en die kleedde zich ook 'gothic' zoals ik dat toen noemde.
Ik kreeg haar op msn en ze vertelde me wat over emo.
en toen dacht ik, dat is ook vet !
ook begon ik aan wicca te doen.
ik had heel lang bruin haar.
bijna de helt daarvan is eraf geknipt tot een emo kapsel.
toen ging ik ook skinnys dragen en meer bandshirts.
ook rokjes ging ik dragen. en arrafatsjaals etc.
ik leerde steeds meer bands kennen en ook meer stijlen.
toen ging ik me steeds in een andere stijl intereseren bev, emo,scene,gothic,alto,skate,metalhead,rocker,headbanger,cyber lolita etc.
en ik ben er tot nu toe nog steeds niet uit wat ik wil.
ik ging steeds vaker naar de kapper.
nu wil ik weer helemaal geen emo meer zijn. alleen wel mn haar want zonder ponny lijk ik veel jonger xD
op dit moment ben ik vanplan meer goth/skate/metalhead te worden.

9Hoe liep je er vroeger bij? Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? vr okt 09, 2009 12:56 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Tot groep zeven droeg ik best wel rare kleding met felle kleuren. In groep acht droeg ik steeds meer zwart.
En op de middelbare school ben ik deze kleding gaan dragen, eigenlijk is mijn stijl sindsdien niet veel veranderd. Veel zwart met wat kleuraccenten, tutu's, lolita jurkjes, lange jassen enz.

10Hoe liep je er vroeger bij? Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? vr okt 09, 2009 1:55 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

ik merk aan mezelf dat ik nu toch weer ietsje extremer wordt, zeker victoriaans, maar ben ook gefascineerd door verschillende male goth stijlen, dus victoriaans mannelijk of wat dracula-achtigs.
Voor de afwisseling ;p
En ik merk dat alle felle kleurtjes echt uit mijn kast verdwijnen xD

https://ladymoonlight.actieforum.com

11Hoe liep je er vroeger bij? Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? za okt 10, 2009 7:54 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik begin steeds meer op een New-Waver te lijken alsof ik zo uit de jaren 80 kom... terwijl ik vroeger in die überlelijke stuka broeken liep xD.

12Hoe liep je er vroeger bij? Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? za okt 10, 2009 10:18 am

Gast


Gast

-



Laatst aangepast door Destruction op wo jul 21, 2010 1:37 pm; in totaal 2 keer bewerkt

13Hoe liep je er vroeger bij? Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? za okt 10, 2009 10:21 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Ach... veel mensen gooien alle stijlen op een hoopje xD.

14Hoe liep je er vroeger bij? Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? za okt 10, 2009 10:24 am

Gast


Gast

Nee nee,ik heb 't over mensen die stijlen een beetje of wel uit elkaar kunnen houden.
Mensen die er nix over weten noemen me vaak goth of emo..
Eerlijk gezegd vind ik mezelf eerder metal dan goth



Laatst aangepast door FullMoonMadness op do maa 04, 2010 10:22 am; in totaal 1 keer bewerkt

15Hoe liep je er vroeger bij? Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? za okt 10, 2009 10:28 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik kom heel weinig mensen tegen die echt tot 1 stijl behoren... de meeste mensen zijn mixen. Je bent niet de enige xD.

16Hoe liep je er vroeger bij? Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? za okt 10, 2009 11:12 am

Vampire



Perky goth x']

17Hoe liep je er vroeger bij? Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? za okt 10, 2009 2:08 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Haha, ik ben voooral Victorian, maar ook Gothic Lolita is daarop geinspireerd, dus dat draag ik ook weleens ;]
En veel male-victorian, beetje Dracula-achtig.
En verder soms heksachtig, Romantic/Hippie Goth.

Ja, weer een mixje hier.

https://ladymoonlight.actieforum.com

18Hoe liep je er vroeger bij? Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? ma nov 09, 2009 10:36 am

fjodor

fjodor

vroegâh toen ik nog de mode volgde Shocked

droeg toen nog gewoon de aloude spijkerbroek, bergschoenen en saaie/lelijk gekleurde truien/shirts en een kort kapsel

toen ik was blijven zitten in HAVO2 ben ik langzaamaan metal gaan luisteren en toen ik voor de 2e keer in HAVO3 zat (jaja, 2 keer blijven zitten (A)) had ik mijn eerste overzeas broek gekocht en vanaf daar 'opgebouwd' naar wat ik nu ben: langharig tuig ^^

maar lang haar heb ik al eerder gehad, toen ik 6/7 jaar oud was ofzow, had ik echt lang haar (toen zelfs nog een tijdje met X-tra kunsthaar rondgelopen) en ben toen vaak genoeg met mijn zus samen aangesproken als 'de 2 zusjes' wat ik toen echt niet snapte Shocked

daar nu op terug kijkend was dat best wel geniaal x'D

19Hoe liep je er vroeger bij? Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? ma nov 09, 2009 11:32 am

Tezzie

Tezzie

Oke laat ik dan ook maar mijn levensverhaal posten I love you.

Ik zat zelf op een school van ruim 40 leerlingen.
Typisch boers minidorp.

Iedereen droeg oude kleren van zijn/haar broer of zus.
Mickey Mouse prints, spijkerbroeken met gaten, bergschoenen...
Het maakte niet echt uit wat voor kleren je droeg. Niemand keek er naar.

Ik was denk ik de slimste leerling van allemaal.
Ik kon in groep 1 al beter lezen dan de gemiddelde groep 6er.
Ik kon in groep 3 al beter tekenen dan de gemiddelde brugklasser.

Ik verschilde ook wel van de rest omdat ik dol was op Within Temptation/Nightwish/Epica. (dankzij papa, die altijd die CD"s draaide)
Terwijl de rest nog altijd meezong met K3.
Ik raakte via mamalief geïnteresseerd in wicca, en begon een pentagram te dragen (die draag ik sinds kort ook weer).
En ik las de horrorverhaaltjes van Paul van Loon helemaal kapot :').
Terwijl de rest Hoe Overleef Ik serie las.
Ik was zo boekenverslaafd dat ik mijzelf op een duur als de kleine vampier 2 begon te beschouwen xD.
Ik was ooit met een zwarte cape naar school.


(...)

Toen ik uiteindelijk naar de brugklas ging was ik echt in cultuurshock.
Iedereen zag er in mijn ogen uit als een of andere hoer.
Ze lachten me uit om mijn dorpse kleding.
Ze vonden me een 'heks' omdat ik zo'n 'schockerende' ketting aanhad.

Op een dag zag ik een groepje mensen zitten die er 'anders' uitzagen. Ik voelde een soort connectie :').
Het waren mensen van dat type dat je nu 'wannabegothics' zou noemen zegmaar.
Ik probeerde een praatje te maken over de Within Temptation patch op de tas van een. Dat ik dat een leuke band vond.
Volgens mij zaten die me ook een beetje uit te lachen. Pff.

Uiteindelijk probeerde ik om me zo 'normaal' mogelijk te kleden. Om niet op te vallen.
Ik keek naar wat anderen aanhadden, en probeerde ongeveer ook zoiets te dragen.
Uiteindelijk verdween de pentagram-ketting ook in een weggestopte sieradendoos.

Maar nog was dat niet goed genoeg. Ik was blijkbaar gewoon niet goed genoeg.
Ik had gewoon andere interesses. Een andere muzieksmaak.
Ronduit: ANDERS.

Op een duur was er gewoon een moment dat ik voorkeur kreeg voor zwarte kleding.
Gewoon hetzelfde als wat 'de rest' droeg, maar dan .. in het zwart?

Ik weet niet precies waar het vandaan kwam. Ik was nergens door geïnspireerd voor zover ik weet. Het kwam meer uit mezelf. Razz

Ondertussen was er een vriendin van me die dan blijkbaar geïnspireerd was door mij en allemaal van die goth-merkkleding ging kopen. Maar daar was ik zelf niet zo door afgeleid. Ze gedroeg zich een beetje wannabe.

Toen uiteindelijk in de 3e klas, kwam ik in contact met zo'n typisch emo-scene type meisje.
Op een dag werden wij 'ineens' beste vriendjes ofzo. Maar ik voelde me nou niet echt zelfverzekerd bij haar.
Eerder heel verlegen en minderwaardig.
Toen ik met haar/'die mensen' om ging droeg ik vooral zwarte skinny jeans met studsriem en basic tshirt.
Oh en vage 'allstars' van een ander merk die er iets anders uitzagen maar wel zelfde model.
Met doodshoofdjes.
En open schoentjes met Gebroken hartjes en Doodshoofdjes.

Uiteindelijk kwam ik er achter dat ze mij gewoon gebruikte om er zelf beter uit te zien. FUCK DAT. En toen was ik gewoon weggelopen van die emos.

(...)

En op een goede dag in September had ik mijn moeder naar de toen 'zo beruchte gothic winkel de xRay' meegenomen.
En daar werkte altijd een heellekkerding en die kreeg mij zover dat ik een Mercy broek met bondage straps en onnodige ritsen ging passen. En een Hell Bunny vest. Met kantrandjes en lintjes.
En dat heb ik dus uiteindelijk gekocht. :').
En echt, ik voelde me compleet. Voor het eerst in tijden.
"Wow, nice vest xD"
"Je .. ziet er echt awesome uit x]"
Dat was echt een gigantische zelfvertrouwen boost.

En toen .. besloot ik .. allen nog maar kleren te kopen, waar ik me fijn in voel.

Sindsdien zit ik veel beter in mijn vel. Ik ben een stuk minder verlegen. Ik word *bijna* niet meer gepest.

"I AM COMPLETE"

20Hoe liep je er vroeger bij? Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? ma nov 09, 2009 12:57 pm

MANOUK

MANOUK

"En op een goede dag in September had ik mijn moeder naar de toen 'zo beruchte gothic winkel de xRay' meegenomen.
En daar werkte altijd een heellekkerding"

Toch niet Justin he? Razz
Nouja het moet haast wel, die slijmbal krijgt echt alles aan iedereen verkocht, geniaal gewoon. :')
Slijmbal is hier trouwens niet negatief.

http://www.last.fm/user/Manouk666

21Hoe liep je er vroeger bij? Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? ma nov 09, 2009 1:00 pm

Tezzie

Tezzie

Ik weet niet hoe die heette..

Maar die gast is geniaal.
Die kreeg mijn moeder overgehaald om een broek die duurder is dan 30 euro te kopen voor me :'D.
Normaal was 30 euro al de limiet.

Vroeger hea... xD. Ja. Vroeger.

Balen dat die weg is... D:
Hij heeft mijn leven veranderd I love you

22Hoe liep je er vroeger bij? Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? ma nov 09, 2009 1:02 pm

MANOUK

MANOUK

Dat is overduidelijk Justin. x'D
Met twee van die lange plukjes voor z'n gezicht.

Ik vind het ook jammer dat ie weg is.
Met hem zijn ook alle leuke kleren gegaan lijkt wel.

http://www.last.fm/user/Manouk666

23Hoe liep je er vroeger bij? Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? ma nov 09, 2009 1:06 pm

Tezzie

Tezzie

Jaa... Dodelijk sexy :'D :'D.
OMG

Sinds hij weg is komt er alleen maar hiphop shit.

En ook de 'alternatieve' groep van Goes is sinds zijn vertrek helemaal hiphopshit gekleed.

*zucht* =.=

24Hoe liep je er vroeger bij? Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? ma nov 09, 2009 1:07 pm

Tezzie

Tezzie

Hij lijkt stiekem een beetje op de meest rechtse van mijn avatar, Aslan <3

Hoe liep je er vroeger bij? 36184266_8caa0967fd

25Hoe liep je er vroeger bij? Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? ma nov 09, 2009 1:08 pm

MANOUK

MANOUK

Jaa, alleen bij Justin zat de rest van z'n haar naar achteren. :')

http://www.last.fm/user/Manouk666

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 3]

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Hoe liep jij er vroeger bij?

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum