Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Hoe liep je er vroeger bij?

+11
Tezzie
fjodor
Lady Stardust
MuseLovertje
insanity-perdition
SheAndHerDarkness
Vampire
Tree
MANOUK
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

51Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? do maa 04, 2010 9:18 am

insanity-perdition



eigenlijk is het ook wel handig opzich om niet meer te groeien xD
aangezien de kleren die ik haal (en die van jullie denk ik ook wel Razz) duur is.
xD

52Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? do maa 04, 2010 9:21 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Inderdaad, ik sta mezelf tegenwoordig toe iets duurdere kleding te kopen aangezien ik toch al bijna 4 jaar niet meer groei xD

https://ladymoonlight.actieforum.com

53Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? do maa 04, 2010 9:32 am

insanity-perdition



ja, dat is misschien het enigste voordeel aan niet meer groeien.
toch hoop ik wel dat ik zelf nog wel een paar centimeter groei Razz

54Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? do maa 04, 2010 9:52 am

Gast


Gast

Ik groei niet meer,maar ik ben maar 1,57. Surprised

55Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? do maa 04, 2010 9:58 am

insanity-perdition



wow ik ben 3 cm langer xD
met schoenen aan geloof ik.
dus denk ongeveer even lang als jou dan xD

56Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? do maa 04, 2010 10:12 am

MANOUK

MANOUK

Mensen van 1,57 ftw! :'D

http://www.last.fm/user/Manouk666

57Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? do maa 04, 2010 10:54 am

insanity-perdition



cool ;D
ik ging een keer een gast meeten van 1.55 ^^
ik vond hem eng xD
best wel lullig eigenlijk xD
alleen toen ging ik hem nog een keer meeten :p
en toen was hij gegroeit Very Happy

58Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? do maa 04, 2010 12:30 pm

Vampire



1.64 en uitgegroeid x']

59Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? do maa 04, 2010 12:43 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Wauw, we kunnen net zo goed de topic veranderen in "hoe lang liep jij er vroeger bij?" xD

Eerlijk gezegt ben ik niet van de weegschaal en meetlint. Ik schat mijzelf tussen de 1,70 a 1,80... maar ik ben ook enorm slecht in schattingen... Ben niet kort ben niet lang^^

http://sirmentro.hyves.nl/

60Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? do maa 04, 2010 1:04 pm

VeroowRocks

VeroowRocks

Ik ben iets van 1.71 ofzo. vindt ik wel prima.
Ik groei niet meer, is idd wel handig met kleding enzo..

61Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? do maa 04, 2010 3:16 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik ben 1.80...

Over koppen heen kijken FTW!

62Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? do maa 04, 2010 3:46 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

lol no offense, maar lange meiden kunnen soms echt te lang zijn^^

bij nader inzien schat ik mijzelf hooguit 1,75 maar toch denk ik eerder 1,70... nogmaals ik heb slechte inschatting^^

http://sirmentro.hyves.nl/

63Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? vr maa 05, 2010 12:38 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik ben 1.73, en ik vind dat wel een mooie lengte. =D

64Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? di dec 14, 2010 12:45 pm

BlackRose

BlackRose

ik zag er vroeger niet uit ;3 tot ik zo rond mijn 9/10e wat meer zwart ging dragen xd iedereen noemde me goth en eerst zei ik dat dat niet zo was en toen heb ik het op een gegeven moment toch maar omarmt x3--OokalWasIkHetNietEgt. Ik droeg zegmaar van die zwarte jurkjes met zo'wn felroze legging off een groen shirtje met een zwarte skinny met gaten enzow, entoen leerde ik ook within temptation en meer goth/metal kennen en toen werd ik dat langzaam zelf ook een beetje goth enzo eerst beetje cyber en toen meer goth. daarna werd het wat sprookjesachtiger en nu word het weer wat ruiger

65Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? di jan 04, 2011 10:50 am

Tezzie

Tezzie

Ik ben 1.75 en heb daar vrede mee What a Face

66Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? za feb 26, 2011 2:59 am

fjodor

fjodor

blijkbaar ben ik momenteel 6'7" (6 foot, 7 inches)
en dat is zo'n: 2 meter nog wat... wat volges mij dus niet echt klopt...

67Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? vr jul 29, 2011 6:40 am

BlackAngel

BlackAngel

Tot begin groep 8 wat mijn moeder voor me uitzocht (ze had namelijk de nare gewoonte om altijd te gaan winkelen als ik er niet was en om geen tijd te hebben als ik met haar wilde winkelen) tot begin klas 1 was ik trouwens ook echt zo'm tomboy en vanaf toen steeds meer zwart. Ik heb ooit besloten mijn bandshirt-fase over te slaan en dat heb ik ook echt gedaan. Sinds drie maanden vind mijn moeder het pas goed dat ik koop wat ik wil en ik heb nu al een voorkeur ontwikkeld voor kant en lace-up sluitingen of versieringen. Verbazingwekkend genoeg vind mijn moeder het goed dat ik er zo extreem bij loop. Nu ik mijn gardarobe een beetje heb uitgebreid vraag ik me af hoe mijn klasgenoten zullen reageren op zo'n verandering in een keer...

68Hoe liep je er vroeger bij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe liep je er vroeger bij? vr jul 29, 2011 11:41 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Mijn moeder begint ook steeds beter mijn stijl door te hebben. Al vind ze het niet leuk als ik, zoals ik bij mijn Joy Division shirt heb gedaan, die halzen eraf knip. xD Maar dat is alleen bij dit shirt.
Al wordt mijn stijl nu wel wat volwassener ofzo, weet niet hoe ik dat kan omschrijven. Het is niet zo serieus ofzo, maar wel steeds minder kinderlijk enzo.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Soortgelijke onderwerpen

-

» Hoe liep jij er vroeger bij?

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum