Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Foto's van wat je nog wilt hebben haha

+15
NightOfTheHunter
Sirmentro Enduros
ParanoidAngel
fjodor
Spirit-of-nostalgia
MuseLovertje
VeroowRocks
Tree
Lady Stardust
MANOUK
SheAndHerDarkness
Vampire
insanity-perdition
Tezzie
DarkRomantica
19 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 12]

176Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 8 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha di mei 18, 2010 7:19 am

Vampire



Ik vind die kruizen juist cool eigenlijk Razz

177Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 8 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha di mei 18, 2010 8:32 am

Lady Stardust

Lady Stardust

De kleur van die kruizen is too much. Als het glazend zwart of een donkere kleur was, dan was ie perfect Wink.

In mijn ogen dan xD.

178Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 8 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha di mei 18, 2010 8:46 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik vind de vorm echt heel mooi, maar die kruizen zijn teveel.

179Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 8 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha di mei 18, 2010 9:13 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

wauw... mensen klagen echt over die kruizen xD

http://sirmentro.hyves.nl/

180Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 8 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha di mei 18, 2010 9:58 am

insanity-perdition



igg is het bijna jammer dat die kruisen er op zitten, anders vond ik het echt een hele mooie jas.

181Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 8 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha di mei 18, 2010 10:23 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik vind die kruizen ook super, ik heb alleen een hekel aan goud/

https://ladymoonlight.actieforum.com

182Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 8 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha di mei 18, 2010 1:03 pm

VeroowRocks

VeroowRocks

Ik vind het model wel cool ja, (bodyline toch?) alleen ik heb het ook niet altijd zo op goud.

183Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 8 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha di mei 18, 2010 2:21 pm

Tezzie

Tezzie

Ik denk dat zoiets in de loop der tijd wel vervaagd (: die kleur

184Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 8 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha do mei 20, 2010 11:09 am

insanity-perdition



Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 8 S-DEMONIA-DISORDER-400-BOOTS-W-2T
Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 8 FORCE-20-S2%20PUNK%20BOOTS%20PATENT

<33 áls k t geld heb koop ik ze niet allebei,maar ze zijn gewoon f*ckingawesomee<3

185Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 8 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha vr mei 21, 2010 12:56 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Oeh, die schoenen zien er goed uit!

https://ladymoonlight.actieforum.com

186Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 8 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha vr mei 21, 2010 8:47 am

insanity-perdition



inderdaad, dat vond ik ook toen iemand ze me liet zien Razz

187Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 8 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha di mei 25, 2010 2:08 pm

Spirit-of-nostalgia

Spirit-of-nostalgia

Ik vind ze om een of andere vage reden in het wit net iets mooier dan in 't zwart :3
Maar ze zijn allebei heel gaaf :3

http://creepiestcrawler.blogspot.com

188Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 8 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha wo mei 26, 2010 7:48 am

insanity-perdition



volgens mij zijn ze ook niet helemaal het zelfde (niet alleen de kleur)

189Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 8 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha ma jun 28, 2010 11:34 am

Tezzie

Tezzie

Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 8 Ventilator

190Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 8 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha ma jun 28, 2010 11:45 am

insanity-perdition



Haha die komt idd wel vanpas Razz

191Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 8 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha ma jun 28, 2010 11:45 am

Vampire



Haha lol xD

192Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 8 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha ma jun 28, 2010 9:39 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Handig he? Heb er god samme zelf een in huis!Razz ... (A)

Soms dan zit ik er een tijdje in en dan is alles prima, en dan stap ik er even uit en dan is het weer sauna!

Sow ik ben gisteren even naar zolder geweest om de was op te hangen... omg ik neem de bovenstaande sauna kwestie terug als een milde warmte vergeleken met de oven waarin ik binnen enkele seconde al zwaar bezweet raakte.

Dus ja een fentilator is zeer handig in deze dagen^^

http://sirmentro.hyves.nl/

193Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 8 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha di jun 29, 2010 1:03 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik heb het echt zo warm de laatste tijd, niet normaal, alle ramen staan open in huis.

194Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 8 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha di jun 29, 2010 3:35 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Dus we zitten zo in de auto en het is echt snik heet, vraagt er zo een of de Airco aan kan.
De Airco is stuk, maar de Arko doet het prima. 'Arko?' Vraagt ie me. Ja man ARKO, Alle Rammen Kunnen Open. ^^

http://sirmentro.hyves.nl/

195Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 8 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha do jul 01, 2010 5:48 am

insanity-perdition



haha xD

196Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 8 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha do jul 01, 2010 1:27 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Hier in t zuiden is het pas vreselijk...
Ik heb me vandaag al 2x gedoucht en ben meedere keren het zwembad in gesprongen.

197Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 8 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha vr jul 02, 2010 11:46 am

insanity-perdition



Ik liep vandaag op kisten Very Happy met een rokje met een panty er onder xD
er werdt vannochtend wat naar me geroepen,alles wat ik verstond was '37graden' 'laarzen aan' en 'mongool' XD

198Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 8 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha vr jul 02, 2010 1:07 pm

Tezzie

Tezzie

Hmm ik vind het juist nu lekker weer :'D loop zelf ook nog in lange broeken.

199Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 8 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha za jul 03, 2010 9:06 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Hiero in Swalmen heb ik gehoord dat het het warmst was van heel het land. Gelukkig zat ik gisteren in Utrecht, daar viel het mee. Maar toen ik de trein uitstapte was het (tegen de avond nota bene) niet uit te harden.

200Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 8 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha zo jul 04, 2010 8:04 am

insanity-perdition



Hmm dit weekend heb k best slecht geslapen vanwege de hitte.
Verder vind ik het niet echt erg dat het zo warm is

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 12]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Hebben we hyves?
» hoe hebben jullie je makeup?

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum