Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Pruiken en haarstukken

+6
SheAndHerDarkness
Vampire
MANOUK
Tezzie
Lady Stardust
DarkRomantica
10 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Pruiken en haarstukken Empty Pruiken en haarstukken zo sep 20, 2009 10:04 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Hebben jullie pruiken/haarstukken/cyberloxx?
Waar kopen jullie ze?
En hebben jullie tips om ze te verzorgen?^^

Ik zal eens beginnen :]
Ik heb zelf een zwart haarstuk met paarse dreads, felgroene cyberloxx met zwarte streepjes ( voor mijn cyberparty's), en blond/zwarte coontails, maar die draag ik nooit meer.

Wat hebben jullie?

Tell me^^

https://ladymoonlight.actieforum.com

2Pruiken en haarstukken Empty Re: Pruiken en haarstukken zo sep 20, 2009 10:11 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik heb alleen een goedkope zwarte pruik xD... die valt bijna uit elkaar.

Maar deze wordt alleen gebruikt voor carnaval

3Pruiken en haarstukken Empty Re: Pruiken en haarstukken zo sep 20, 2009 10:24 am

Tezzie

Tezzie

Ik was ooit van plan een pruik te kopen maar toen verklaarde iedereen me voor gek dus deed ik dat niet :B

En haarstukken zijn helaas heel moeilijk te vinden voor mensen met roodblonddonkerblondlichtbruinlichtblond haar...

4Pruiken en haarstukken Empty Re: Pruiken en haarstukken zo sep 20, 2009 12:00 pm

Gast


Gast

Ik heb zwart/paars gestreepte cyberlox,zwarte cyberlox,zwart/goude cyberlox,kanten haardingetjes & zwart/paars/roze dreads.

5Pruiken en haarstukken Empty Re: Pruiken en haarstukken zo sep 20, 2009 2:18 pm

MANOUK

MANOUK

Niks! xD

http://www.last.fm/user/Manouk666

6Pruiken en haarstukken Empty Re: Pruiken en haarstukken ma sep 21, 2009 10:00 am

Vampire



Ik ook niet x']

7Pruiken en haarstukken Empty Re: Pruiken en haarstukken ma sep 21, 2009 12:59 pm

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Tot nu toe nog geen x]
Maar ik wil wel cyberloxx hebben, alleen moet ik dan wachten tot de volgende EFF,
want ik weet geen site waar je ze goedkoop kan bestellen.. :[

8Pruiken en haarstukken Empty Re: Pruiken en haarstukken di nov 10, 2009 5:55 am

insanity-perdition



groene dreads :3
en soort van hairfalls van stof, vorig jaar op de gothic fantasy gekocht ^^
ik had hairextantions maar die waren van slechte kwaliteit dus heb ik er een dread van gemaakt uit verveling xD
ik ga nog zwart met roze,blauw of paarse dreads maken (:

9Pruiken en haarstukken Empty Re: Pruiken en haarstukken do dec 10, 2009 12:30 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik wil eigenlijk van die dreads, maar ik het geen idee of het me staat. xD
Plus, ik heb ook geen idee waar je het voor een redelijk goedkope prijs kan krijgen. ='D

10Pruiken en haarstukken Empty Re: Pruiken en haarstukken zo jan 10, 2010 6:33 am

insanity-perdition



fake dreads of echte?
ik vind van die dreadfalls wel vet ^^
alleen vallen ze niet zoals ik het mooi vind.
vind het ingevlochten ook wel mooi alleen kan het niet bij mezelf doen.
zij heeft het mooi (: :
Pruiken en haarstukken 4021882015qp9y

11Pruiken en haarstukken Empty Re: Pruiken en haarstukken zo jan 10, 2010 7:46 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik bedoelde die fakedreads. Razz
Dat is idd mooi ja,

12Pruiken en haarstukken Empty Re: Pruiken en haarstukken za maa 06, 2010 8:36 am

ParanoidAngel

ParanoidAngel

Ik heb allemaal extensions, lintjes aan extension clipjes (zelfgemaakt) maar die draag ik eigenlijk nooit meer.
Ik ga als het goed is wel over een tijdje cyberfalls verkopen, en later dan misschien nog ook extensions enzo, maar dan moet ik maar even zien hoe het met mijn webshop gaat lopen =)

Die dreads zijn idd heeel mooi!
Van zoiets zou ik wel graag een fall willen.

13Pruiken en haarstukken Empty Re: Pruiken en haarstukken di apr 05, 2011 10:24 am

Dino

Dino

*tipje*

Ik was vanmiddag bij de action, en daar hebben ze gewoon vetlange clip in extensions voor...nou, minder dan 3 euro ofzo :O ze hebben alleen maar nateurel kleuren maar het is echt haar dus je kan het gemakkelijk in een gewenste kleur verven.
Misschien vonden sommige hier dat wel leuk om te weten
Ik ben van plan er een paar te halen en paars te verven :M om in me haar te steken

14Pruiken en haarstukken Empty Re: Pruiken en haarstukken di apr 05, 2011 10:58 am

insanity-perdition



Bedankt Smile
Vroeger leek het me wel gaaf. Maar mn haar heeft inmiddels alweer een redelijke lengte waar ik zeer tevreden over ben.
En het krult dus extantions zijn niet echt geschikt voor mijn haar type.

15Pruiken en haarstukken Empty Re: Pruiken en haarstukken zo mei 29, 2011 1:07 pm

Dino

Dino

Op dit moment ben ik bezig met me paarse extensions :M paar goedkope blonde bij de action gekocht, ergens in Londen goedkope stargazer vandaan en hoppa Very Happy ze zijn al vet cool
morgen maar kijken of ze ook nog een beetje charmant staan

16Pruiken en haarstukken Empty Re: Pruiken en haarstukken ma mei 30, 2011 12:05 am

insanity-perdition



Gaaf zeg Very Happy
Maak je nog een foto van het resultaat?Smile
Zou het graag willen zien

17Pruiken en haarstukken Empty Re: Pruiken en haarstukken di mei 31, 2011 11:59 am

Dino

Dino

Tadaaa
(ahum, die foto hoort op zijn zeikant xD)
Pruiken en haarstukken 20110530084638

ik weet het, niet de meest charmante en scherpe foto maar je kan me lokjes wel mooi zien Smile
(deze foto is trouwens genomen in een "I don't give a damn about my reputation"punk"bui xD niet echt gothic ofzo, maar ach
DON'T LABEL ME xD

18Pruiken en haarstukken Empty Re: Pruiken en haarstukken di mei 31, 2011 12:59 pm

insanity-perdition



Leuk die plukjes =D
en k vind je kleren ook leuk Razz

19Pruiken en haarstukken Empty Re: Pruiken en haarstukken wo jun 08, 2011 8:07 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Leuk hoedje. Very Happy

20Pruiken en haarstukken Empty Re: Pruiken en haarstukken wo jun 08, 2011 8:08 am

Dino

Dino

action Razz 2 euro

haha, ik krijg nu allemaal emails binnen van: nieuw bericht op forum xD vette spam Razz

21Pruiken en haarstukken Empty Re: Pruiken en haarstukken wo jun 08, 2011 8:09 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Haha, ja ik ben weer een keer online, even lekker spammen. Het is hier zo dood. Razz

22Pruiken en haarstukken Empty Re: Pruiken en haarstukken wo jun 08, 2011 8:10 am

Dino

Dino

ja das soms wel jammer, maar soms heb ik ook echt geen idee wat ik dan moet zeggen xD en zomaar ff een topic binnenvallen is ook zo belachelijk ;d

23Pruiken en haarstukken Empty Re: Pruiken en haarstukken wo jun 08, 2011 8:11 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Haha, ach soms typ ik ook maar wat. Razz Leuk dat je actief bent btw. Very Happy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum