Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Drugs/Alcohol/Roken

+7
Tezzie
Vampire
MANOUK
Lady Stardust
DarkRomantica
SheAndHerDarkness
insanity-perdition
11 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Drugs/Alcohol/Roken Empty Drugs/Alcohol/Roken zo nov 08, 2009 12:56 pm

insanity-perdition



wat vinden jullie ervan?

ik zelf heb er niet zo veel mee...

2Drugs/Alcohol/Roken Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken zo nov 08, 2009 1:04 pm

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Roken; Soms
Alcohol; Heel soms
Drugs; Nog nooit gedaan, en heb er ook geen behoefte aan.

3Drugs/Alcohol/Roken Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken zo nov 08, 2009 1:10 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Roken: Nee
Alcohol: Met enige regelmaat, en met mate :]
Drugs: Zeker niet

https://ladymoonlight.actieforum.com

4Drugs/Alcohol/Roken Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken zo nov 08, 2009 1:15 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

DarkRomantica schreef:Roken: Nee
Alcohol: Met enige regelmaat, en met mate :]
Drugs: Zeker niet

Hetzelfde hier...

Ik had me op het introkamp me helemaal kapot kunnen zuipen op andermans geld. Heb t toch niet gedaan. Het merendeel was jongen. Dus de meiden hebben geen aandacht tekort gehad xD.

5Drugs/Alcohol/Roken Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken ma nov 09, 2009 1:04 pm

MANOUK

MANOUK

Alcohol: Tsja, ik hou gewoon net iets meer van bier dan goed voor me is denk ik. :')
Roken: is vies.
Drugs: Ik heb ooit eens een paar trekjes van een joint genomen.
Maar het was zo smerig dat ik niet veel verder dan 3 trekjes kwam. :')
Ik wil nog wel eens spacecake maken, lijkt me echt geweldig. x'D
Alleen om te kijken hoe het is dan, ik wil geen junk worden.

http://www.last.fm/user/Manouk666

6Drugs/Alcohol/Roken Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken di nov 10, 2009 12:52 pm

Vampire



Ik vind het alle drie maar niks x']
Maar ik erger me er niet echt aan als iemand staat te roken, of als iemand wat alcohol op heeft.
Maar als ze wiet roken gaan ze vaak irritant doen, en als ze dronken zijn al helemaal ><

7Drugs/Alcohol/Roken Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken wo nov 11, 2009 1:41 am

Tezzie

Tezzie

Roken: Nee, astma. En het is duur xD.

Alcohol: Ja graag (: Maar niet te veel .. Ik drink nooit meer dan 2 glazen op een avond.

Drugs: Ik heb veel vrienden die aan de drugs zijn, en daar heb ik wel vrede mee. Maar ik ben bang om zelf verslaafd te raken .. En het is ook nog een stuk duurder dan roken.

8Drugs/Alcohol/Roken Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken wo nov 11, 2009 6:50 am

Gast


Gast

Roken : Nee
Alcohol : Ja,maar niet te veel
Drugs : Music is my drug :') Nee,geen drugs



Laatst aangepast door Destruction op do jul 15, 2010 4:47 pm; in totaal 2 keer bewerkt

9Drugs/Alcohol/Roken Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken wo nov 11, 2009 12:49 pm

fjodor

fjodor

roken: nee, het stinkt, het is duur en ongelooflijk ongezond, ik vind het al erg genoeg dat me moeder het doet (ook al heeft mijn zus die nog elk weekend thuiskomt astma Shocked) al heb ik soms wel, als iemand anders aan het roken is, wat boeit het, en dan moet ik mezelf echt even 'inhouden'
alcohol: af en toe wat mede of EFF/midwinter/castlefest (net iets teveel dan goed voor me is (A)) en soms wat bij feestjes (een paar slokken) en heel erg af en toe een glaasje whiskey. meer echt niet, geef mij maar cola, alcohol kan ik wel zonder leven
drugs: nooit!!, net als roken, het is duur, het stinkt (wiet dan, de rest geen ervaring mee) en het is verslavend. en ik ben al hyper genoeg

10Drugs/Alcohol/Roken Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken do nov 12, 2009 5:33 am

VeroowRocks

VeroowRocks

roken: Never! Ik was een paar jaar geleden boos op iedereen die rookte, nu dan net weer niet want dan kan ik wel door blijven gaan zonder resultaat. Maar ik ga het zelf niet doen.
alcohol: heel soms op gelegenheid, maar ik drink vanzelf niet zo veel.. geen behoefte aan. meestal is er dan alleen bier en dat lust ik niet xD
drugs: Nee! Harddrugs sowieso niet, dat vind ik logisch... Blowen ook niet, zelfde als roken.. Het enige wat ik wel eens wil proberen is spacecake of een waterpijp (zonder wiet dan).

11Drugs/Alcohol/Roken Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken do nov 12, 2009 7:04 am

Vampire



Volgens mij denken we hier allemaal redelijk hetzelfde over deze dingen? x']

12Drugs/Alcohol/Roken Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken do nov 12, 2009 7:12 am

MANOUK

MANOUK

Alleen ik val er weer buiten geloof ik. x'D

http://www.last.fm/user/Manouk666

13Drugs/Alcohol/Roken Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken do nov 12, 2009 7:13 am

Vampire



Redelijk hetzelfde hé, niet precies hetzelfde (A)

14Drugs/Alcohol/Roken Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken do nov 12, 2009 7:16 am

MANOUK

MANOUK

Ja nouja, jullie hebben er meer iets tegen en ik juist absoluut niet. x'D

http://www.last.fm/user/Manouk666

15Drugs/Alcohol/Roken Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken do nov 12, 2009 7:56 am

Gast


Gast

Waterpijp heb ik weleens gerookt,met fruitsmaak.
Dat was vaag,het rook wel lekker maar het smaakte gwn naar rook.
Ik maak overigens wel veel grappen over drugs,ik noem napoleon's ook XTC en zeg weleens voor de grap 'paddohoofd' ofzoo.l

16Drugs/Alcohol/Roken Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken do nov 12, 2009 9:07 am

Tezzie

Tezzie

MANOUK schreef:Alleen ik val er weer buiten geloof ik. x'D
Nee hoor.
Ik heb ook ooit geblowd xD maar dat was niet echt een succes.

17Drugs/Alcohol/Roken Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken do nov 12, 2009 9:09 am

MANOUK

MANOUK

Serieus?
Waarom dat dan? Razz

http://www.last.fm/user/Manouk666

18Drugs/Alcohol/Roken Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken vr maa 05, 2010 10:57 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Wauw, wat zijn we hier allemaal braaf zeg^^

En dan kom ik weer he, pff nou ok ik zal wel opbiechten... Hoewel dit zo te zien een oude topic is en ik niet zo weten wat me bezield, maar eigenlijk schaam ik me nergens voor.

Roken: Een periode zo nu en dan meegedaan, zelfs weleens pakje gekocht maar deelde er altijd veel uit. Nu nog heel af en toe.

Alchohol: Altijd gezellig gevonden, maar een tijdje terug ben ik tot de conclusie gekomen dat zij die aangeschoten zijn, neigen om niet te willen stoppen met drinken, dus ik ben er mee gestopt, tenzij het gaat om een enkele fles onder een heel groepje ofzo ,dan kan het toch geen kwaad.

Blowen: (Big shock to all) Ik doe het soms. En dan bedoel ik ook soms, meer niet. Ooit eens een waterpijp geblowd en damn dat was waus, alles word een beetje surreal enzo^^ En ik moet toegeven, dat ik ook eens een keer een pilletje heb genomen, let wel: onder toezicht van vrienden die nuchter waren. Ik stuiterde alle kanten op, heb het enorm naar me zin gehad, tot mensen zich aan me begonnen te irriteren en toen iemand zijn ergenis uitte, wat voor mij op dat moment geheel ongerechtvaardigd scheen, flipte het om van happy naar zwaar klote... Geloof me: Blijf er maar vanaf^^

Het enige waar ik verslaagt aan ben, en dit echt al jaren en jaren, is nagelbijten^^ Kom daar maar eens vanaf je vingers zijn altijd beschikbaar!

http://sirmentro.hyves.nl/

19Drugs/Alcohol/Roken Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken vr maa 05, 2010 11:06 am

insanity-perdition



nagelsbijten xD
heb ik ook last van Razz
ben er een tijdje vanaf geweest maar toen ik gitaar ging spelen en ik op school soms VAP heb (verwerken agrarische producten ofzo xD) heeft het toch weinig zin om ze te laten groeien Razz
ik heb sinds kort ook nooit meer nagellak op eigenlijk.
maar dat is puur omdat ik er niet goed mee om kan gaan xD

20Drugs/Alcohol/Roken Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken vr maa 05, 2010 11:16 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik heb nooit gerookt/geblowd.
Maar wel eens gedronken, soms is dat wel lekker, maar ben nooit dronken geweest. Dat is zo lomp. xD
Ik heb ook nagels gebeten, nu ben ik er opeens mee gestopt, vraag me niet hoe. XD

21Drugs/Alcohol/Roken Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken vr maa 05, 2010 11:23 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Hoe, Hoe!?!?! ... ^^

Eerlijk gezegt zit het momenteel op een laag pitje, ik heb er minder neiging naar en ik denk dat dat is omdat ik het mijzelf nou echt al jaren lang af zit te leren, maar pas geleden nog lagen me vingers echt erg open, en ja ik bijt nagelriemen, de nagels zelf laat ik eigenlijk al jaren met rust. Ik heb altijd een nagelknipper opzak, maar geloof me je bent er een kwartier mee bezig voor je opeens besef van 'shit, dit zou ik niet doen'

Het grappige is dit: Je bijt omdat je vingers er niet uit zien en je ze netter wil maken. Je wilt stomme haakjes weg bijten enzo, of de witte stukjes weghalen, maar het bijten leid alleen maar tot meer haakjes en maar al te vaak tot kleine bloedinkjes.

http://sirmentro.hyves.nl/

22Drugs/Alcohol/Roken Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken vr maa 05, 2010 11:26 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Dat heb ik weer wel, die velletjes eraf pulken en die nagelriemen. Me handen zien er soms echt niet uit.
En daar kom ik dus niet meer vanaf.
Ja of heel dikke lagen nagellak opdoen, dan smaakt het echt goor. xD Maar je bent een jongen dus ik denk niet dat je dat doet

23Drugs/Alcohol/Roken Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken vr maa 05, 2010 11:29 am

insanity-perdition



misschien kun je het beste nog een veil kopen xD
want daar veil je die haakjes wel mee weg.

24Drugs/Alcohol/Roken Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken vr maa 05, 2010 11:30 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Ach ik kom er ook nooit vanaf hoor, dat weet ik vrijwel zeker.
Wat ik wel raar vind is dat ik tot niet al te lang geleden mijn vingers altijd knakte, echt zo erg maar kon, per vinger zo'n 3 a vier knakjes achtereen en dan nog me duim helemaal bij me pols en soms dan doe ik het nog wel, maar dan bewust. Het koste mij eigenlijk maar een korte periode om het af te leren, maarja das denk ik ook gewoon minder moeilijk om mee te stoppen denk ik, en het word ook niet uitgelokt zoals de velletjes enz op je vingers dat kunnen bij nagelbijten.

http://sirmentro.hyves.nl/

25Drugs/Alcohol/Roken Empty Re: Drugs/Alcohol/Roken vr maa 05, 2010 11:31 am

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Oh dat doe ik nu nog steeds xD
En heleboel mensen kunnen niet tegen dat geluid. x]

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum