Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

EFF 2010 Haarzuilens + eventuele meet?

+8
insanity-perdition
SheAndHerDarkness
fjodor
MuseLovertje
Tezzie
Lady Stardust
MANOUK
DarkRomantica
12 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

fjodor

fjodor

ik ga beide dagen

dus zeg t maar waar we de meet doen :')

en op welke dag

en hoe laat (Zeer praktisch)

ben wss ook de hele dag bezig met rondlopen met andere gasten etc. maar kijk IIG rond voor een jongen met lang haar, een blauw/groene kilt met gele streep en een leren harnass dat aan elkaar hangt met leerveter

en wss loopt er iemand naast die verkleed is als herderin (met blijkbaar een jurk die lijkt op die van Alice in Alice in Wonderland)

en anders zie ik jullie wel op een nader af te spreken plek :')

52EFF 2010 Haarzuilens + eventuele meet? - Pagina 3 Empty Re: EFF 2010 Haarzuilens + eventuele meet? do apr 15, 2010 12:15 am

Tezzie

Tezzie

Ik weet niet of ik ga x]
Misschien als ik vervoer aangeboden krijg.

Haat aan treinkosten :l

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik ga ook in het najaar in Arcen Smile
Nu ben ik er echt alleen op zondag, kom pas zaterdag terug uit Rome..

https://ladymoonlight.actieforum.com

fjodor

fjodor

Arcen weet ik nog niet, ligt eraan of ik vervoer kan regelen

Gast


Gast

Als jullie allemaal op zondag gaan,zie ik dus wss alleen Manouk [+ Iris & Lisa,toch?] & Fjodor Razz
Ik weet dusch nog steeds niet precies hoe ik erbij ga lopen xD

MANOUK

MANOUK

NocturnalSilence schreef:Als jullie allemaal op zondag gaan,zie ik dus wss alleen Manouk [+ Iris & Lisa,toch?] & Fjodor Razz
Ik weet dusch nog steeds niet precies hoe ik erbij ga lopen xD
Nee, alleen Lisa en Iris want ik ga ook niet. (A)

http://www.last.fm/user/Manouk666

fjodor

fjodor

dat wordt dan een hele grote meeting :')

58EFF 2010 Haarzuilens + eventuele meet? - Pagina 3 Empty Re: EFF 2010 Haarzuilens + eventuele meet? ma apr 19, 2010 10:11 am

fjodor

fjodor

srry voor de dubbelpost, maar lijkt me ook ff handig om te weten hoe men er dan uitziet Wink anders lopen we allemaal naast elkaar rondjes te lopen zonder t door te hebben x'D

ik ga IIG als volgt: kilt (groen/blauw met gele streep) lederen harnas dat aan elkaar hangt met ong. 20 tot 25 meter leerveter, zwaard en drinkhoorn die zeer wss is gevuld met mede, en anders een drinkzak, met mede Wink

en natuurlijk lang haar, maar dat spreekt voor zich (A)

59EFF 2010 Haarzuilens + eventuele meet? - Pagina 3 Empty Re: EFF 2010 Haarzuilens + eventuele meet? di apr 20, 2010 11:50 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Nou ik ga of als vampier of als engel ofzo, ligt eraan of ik overmorgen nog ergens mooie zwarte vleugels kan scoren.
Gewoon zwart rokje en zwart blousje enzo. XD Make up twijfel ik nog over, aangezien mijn allergie, als ik als vampier ga doe ik het wel.
En een vriendin van me die gaat waarschijnlijk als orc.
En me ouders gaan als me ouders. Ik heb er in elk geval heel veel zin in. ^^

60EFF 2010 Haarzuilens + eventuele meet? - Pagina 3 Empty Re: EFF 2010 Haarzuilens + eventuele meet? di apr 20, 2010 12:29 pm

fjodor

fjodor

dat is dus wss weinig herkenbaar :')

ik stel nu wel voor om op een bepaalde tijd op een herkenbare plek af te spreken, is dat nml dan geregeld

wat dachten jullie van 12:00 uur ergens bij een van die poorten ofzo (weet het terrein niet uit m'n hoofd, maar das vanwege de mede (A))

Gast


Gast

Ok,is goed.
Ik twijfel nog over m'n outfit.
Of hippie-like jurkje met patch-vleugels,of 1 van mn rokjes [ik denk mn lakrokje],bandshirt [ik denk Overkill] & een of andere gekke panty

fjodor

fjodor

aangezien niemand anders met ideeën komt en ik de berichten die later dan 12:00 uur worden geplaatst niet meer kan lezen stel ik voor:

als je t terrein opkomt en je gaat linksaf, heb je dat bruggetje over de 'slotgracht' heen, t kasteel uit, dan nog iets verder zit nog een bruggetje, daar om 12:00 afspreken?

(hoop dat t beetje duidelijk is, is een jaar geleden sinds de laatste keer dat ik daar was Razz)

en anders om ik vanzelf wel mensen tegen, jullie weten nu dus hoe ik der ong. uit ga zien, zeg maar hoi als je me tegenkomt Razz

MuseLovertje

MuseLovertje

Tsja ik weet niet wie er zondag gaan en hoe we dat gaan doen dan.
Het wordt dan waarshijnlijk rond de 20 graden, jeey! xD

Gast


Gast

Ga je zondag dan? Razz
Dan zijn er nog maar 2 op de meeting :')

MuseLovertje

MuseLovertje

Jep ik ga op zondag. =D
Nou lekker grote meeting dan. XD

Gast


Gast

Het was fucking gaaf! :'D
Ik heb Fjodor btw niet gezien (of niet herkend x'D)

fjodor

fjodor

ja srry was miss beetje vaag met uitleg :p anders morgen om 12 uur bij de opblaasballen? zie je vanzelf als je rondloopt mits jemlinksaf gaat bij t kasteel vandaag was hip en srry josefien (A) miss tomo aan de rest benslapen

MuseLovertje

MuseLovertje

De EFF was echt awesome, ik ga volgend jaar zeker weer. Very Happy Heb geen bekende koppies gezien eigenlijk.

69EFF 2010 Haarzuilens + eventuele meet? - Pagina 3 Empty Re: EFF 2010 Haarzuilens + eventuele meet? ma apr 26, 2010 11:27 am

fjodor

fjodor

nope, ik eig ook niet, heb zelf gewoon de hele dag rondgelopen

wel jammer dat op zondag iedereen die ik kende in aparte groepjes gingen rondlopen, is meestal ook zo, maar dan gaan we later op de dag met z'n allen ergens zitten en gwn gezelligheid maken, was dit jaar niet zo, vind ik toch wel jmmr omdat ik hun allemaal aardig vind, ach jha, miss dak ze binnenkort nog es zie

MuseLovertje

MuseLovertje

Even een vraagje, al is het niet meer over de EFF 2010.
Wie gaat er dit jaar weer naar Haarzuilens, en weet je al als wat?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum