Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Filesofie.

+2
DarkRomantica
Sirmentro Enduros
6 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Filesofie. Empty Filesofie. ma feb 08, 2010 8:08 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Filesofie: Moet er nog een rijstrook bij?

Waar gaat de wereld nou eigenlijk heen? We doen wat we moeten om de dag door te komen, maar hoe zit het dan met onze toekomst?
Nee, ik bedoel niet ons pensioen, ik bedoel dus van waar gaat de mensheid heen? Waar brengen wij onze planeet heen?
Ik denk dat er dan wel nu veel stappen worden ondernomen om de toekomst van de planeet veilig te stellen, maar zijn we daar optijd mee?
Nog altijd staan er kilometers file waar je maar kijk op het juiste moment van de dag. Iedereen moet naar zijn werk, dus tja je heb weinig alternatief in veel gevallen, maar er moet iets anders op zitten, anders gaat het ons niet lang meer zo goed af.

Wat denken jullie van de toekomst? Implodeerd de mensheid op zichzelf door de aarde te vernielen?

http://sirmentro.hyves.nl/

2Filesofie. Empty Re: Filesofie. ma feb 08, 2010 8:54 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Waar gaat de wereld heen, dat is niet een al te moeilijke vraag.
Uiteraard kan je erop door filosoferen, feit blijft dat de aarde over niet al te lange tijd vernietigd wordt omdat de zon ermee ophoudt.
Niet al te lange tijd bedoel ik op een tijdschaal heh, niet over 10 jaar ofzo.

De mensheid is een ander verhaal, dan zijn we allemaal dood, maar tot die tijd helpen we onszelf maar al te graag de vernieling in.
Het probleem is kort: Iedereen wil wel wat doen om de aarde te redden, maar ze willen niet hun pleziertjes opgeven, zoals vakanties met vliegtuigen, lekker lang douchen etc.

Echt waar, ik zie dit met lede ogen aan, en ik kan mezelf haten omdat ik er nog aan mee doe ook.

https://ladymoonlight.actieforum.com

3Filesofie. Empty Re: Filesofie. ma feb 08, 2010 10:45 am

Tezzie

Tezzie

Ik denk dat er over een korte tijd veel te veel mensen op de aarde zijn (:

4Filesofie. Empty Re: Filesofie. ma feb 08, 2010 12:57 pm

VeroowRocks

VeroowRocks

Ik denk dat op den duur inderdaad de aarde kapot gaat.
Mensen zijn veel te egoïstisch, dat is ook de menselijke aard. Veel mensen zijn nu wel bezig om dat te voorkomen, maar op den duur gaat ie toch kapot en wel eerder dan totdat de aarde verbrandt (zon enzo).
Als je iets te veel gebruikt, verslijt het ook en gaat het kapot... (alleen een voorbeeld...)

5Filesofie. Empty Re: Filesofie. di feb 09, 2010 7:44 am

insanity-perdition



het was ook igg helemaal niet de bedoeling dat mensen zo oud worden denk ik.
en wat ik wel apart vind is dat de aardig in 2012 ten ondergaat (dunno of het echt zo is)
en opeens in 2009 bleek dat het klimaat gaat veranderen... toeval, hoop ik.

6Filesofie. Empty Re: Filesofie. di feb 09, 2010 8:53 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Stigmata schreef:het was ook igg helemaal niet de bedoeling dat mensen zo oud worden denk ik.
en wat ik wel apart vind is dat de aardig in 2012 ten ondergaat (dunno of het echt zo is)
en opeens in 2009 bleek dat het klimaat gaat veranderen... toeval, hoop ik.

Klimaatverandering is een normaal proces voor de aarde en bestaat al sinds het ontstaan van de aarde. Sterker nog: het is extremer geweest. De mens vernielt de aarde niet. De mens vernielt zijn eigen ideale leefomgeving en daarbij dat van een x aantal andere soorten.

Het punt is is dat de voor de industriële revolutie de mens nauwelijks zijn omgeving vervuilde. Het ergste wat overkwam was dat de grond uitgeput raakte, met hongersnoden tot gevolg. Maar dat doen andere (dier)soorten ook. Toen de industrie opkwam, kwamen er afvalstoffen in grote getale vrij. Vele waren niet al te best voor ecosystemen en gaan/gingen er onderdoor. Als het doorgaat kan de mens uitsterven, maar dat is voor de natuur. De overleving van de meest aangepasten luide een deel van Drawin's evolutietheorie. En de slimheid om zijn omgeving te veranderen van de mens werd zijn domheid.

7Filesofie. Empty Re: Filesofie. di feb 09, 2010 9:38 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Stigmata schreef:en wat ik wel apart vind is dat de aardig...

tja, de aardig gaat aarde ten onder^^

sorry kon het niet laten(A) ^^

Oh en het einde van de wereld is al honderden keren voorspeld, maar die ging telkens gewoon door Wink

http://www.dirah.org/2012.htm

daarop kan je aardig interestance feiten vinden over het hele maiya kalender gebeure enzo.
Ik denk dat we niks te vrezen hebben van die datum, tenzij we al onze middelen inzetten om de apocalipse op die dag te voorkomen en we vergeten dat we in een broeikas crisis zitten en de ware dreiging dus vergeten Wink

http://sirmentro.hyves.nl/

8Filesofie. Empty Re: Filesofie. di feb 09, 2010 9:52 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Sirmentro Enduros schreef:
Stigmata schreef:en wat ik wel apart vind is dat de aardig...

tja, de aardig gaat aarde ten onder^^

sorry kon het niet laten(A) ^^

Oh en het einde van de wereld is al honderden keren voorspeld, maar die ging telkens gewoon door Wink

http://www.dirah.org/2012.htm

daarop kan je aardig interestance feiten vinden over het hele maiya kalender gebeure enzo.
Ik denk dat we niks te vrezen hebben van die datum, tenzij we al onze middelen inzetten om de apocalipse op die dag te voorkomen en we vergeten dat we in een broeikas crisis zitten en de ware dreiging dus vergeten Wink

Niet alleen de Maya denken/dachten dat de wereld in 2012 onder zal gaan, maar die irritante Jehova's ook. Ik vind die site maar vaag. Diegene zou het goed bedoeld hebben, maar het is harstikke onoverzichtelijk en over een paar uitspraken zet ik mijn kantekeningen bij.

9Filesofie. Empty Re: Filesofie. do feb 11, 2010 7:12 am

insanity-perdition



Sirmentro Enduros schreef:
Stigmata schreef:en wat ik wel apart vind is dat de aardig...

tja, de aardig gaat aarde ten onder^^

sorry kon het niet laten(A) ^^
whaha,oops XD

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum