Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Metro 'helpt' goths...

+6
insanity-perdition
DarkRomantica
VeroowRocks
Sirmentro Enduros
MANOUK
Lady Stardust
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Metro 'helpt' goths... - Pagina 2 Empty Re: Metro 'helpt' goths... zo mei 23, 2010 2:33 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Over die Jonella gesproken, op die sophiehyve had ze de volgende blog gepost: http://inmemoryofsophie.hyves.nl/blog/33835751/www_naardegallemiezen_hyves_nl_is_strafbaar/cV2D/
En daarop had ik gereageerd dat ik graag op die hyve kijk vanwege die kinderachtige discussies van beide kanten. Maar me bericht werd verwijderd. Dus ik vroeg of die verwijderd was, en nu is dat bericht ook weer verwijderd. Hoe flauw kan je zijn om alleen die reacties te laten staan als men het alleen maar met je eens is. >.<

27Metro 'helpt' goths... - Pagina 2 Empty Re: Metro 'helpt' goths... zo mei 23, 2010 4:07 pm

Tezzie

Tezzie

Naar de gallemiezen is cool.

28Metro 'helpt' goths... - Pagina 2 Empty Re: Metro 'helpt' goths... zo mei 23, 2010 4:22 pm

Tezzie

Tezzie

http://inmyshoes.hyves.nl/fotos/575129622/0/80QC/

Ik zeg gatverdamme op haar foto, krijg ik meteen reacties op mijn foto dat ik ook helemaal niet perfect ben :') haha. Faal.

29Metro 'helpt' goths... - Pagina 2 Empty Re: Metro 'helpt' goths... zo mei 23, 2010 4:24 pm

Tezzie

Tezzie

"AmberSHIZZLE (2109)
vandaag, 00:19
moet je jou zien meid.
niet gdverdamme zeggen , als je zelf eigenlijk niet echt perfect bent.
of eigenlijk helemaal niet? "


Meteen weer over perfectie praten he :') haha

30Metro 'helpt' goths... - Pagina 2 Empty Re: Metro 'helpt' goths... zo mei 23, 2010 4:47 pm

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Precies dát is de reden dat ik die scene's van tegenwoordig niet meer mag.

31Metro 'helpt' goths... - Pagina 2 Empty Re: Metro 'helpt' goths... ma mei 24, 2010 12:32 am

Vampire



Oh dat mens xD
Die kom ik vet vaak tegen in hyves, volgens mij dumpt ze der foto's overal..
En ik dacht dat zij dat was.. Maar dan bewerkt ze der hele sproetenkop ö

32Metro 'helpt' goths... - Pagina 2 Empty Re: Metro 'helpt' goths... ma mei 24, 2010 5:59 am

insanity-perdition



ik kan scene's echt neit uitstaan, hoe arrogant ze altijd zijn,net of ze elkaar aansteken.
toch kan ik wel begrijpen dat ze dat zegt. Niemand vind het leuk om negatieve reacties te horen, eerst ging ik daar op in maar dat zogrt alleen maar voor meer problemen, meestal alleen maar omdat ik zeg dat als ze een foto lelijk vinden ze geen moeie hoeven te doen om dat mij te vertellen omdat dat helemaal geen zin heeft. Razz
Ik ben ook nog iemand die slecht tegen commentaar op me geven om hoe ik ben.

33Metro 'helpt' goths... - Pagina 2 Empty Re: Metro 'helpt' goths... ma mei 24, 2010 8:20 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Dat is gewoon kansloos, maar die foto is toch ook niet mooi, lelijk opgemaakt oog. Waarom moeten mensen nou tegen elkaar liegen om elkaar te mogen. Scenes zijn gewoon kansloos, en gewoon... niet mooi.

34Metro 'helpt' goths... - Pagina 2 Empty Re: Metro 'helpt' goths... ma mei 24, 2010 12:09 pm

Vampire



Om eerlijk te zijn heb ik wel zoiets van: Als je een foto niet mooi vind kijk er dan gewoon niet naar xD
Al snap ik wel dat het best leuk is om die foto dan te vergroten, maar om er een reactie bij achter te laten.. Tja daar sta ik ook niet echt bepaald achter..
Gewoon negeren die scene figuren die zichzelf helemaal te gek vinden, ze de grond intrappen kom je niks verder mee.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-

» Zelfspot en goths

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum