Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!!

+6
insanity-perdition
Lady Stardust
Vampire
MuseLovertje
Spirit-of-nostalgia
Jimmy
10 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! Empty ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! vr apr 09, 2010 12:38 pm

Jimmy

Jimmy

In den beginne was er niets dan duisternis....







... en toen verscheen ik en werd het alleen maar erger! Twisted Evil

Sorry voor de dramatische titel en intro, maar hoe anders moet ik jullie aandacht grijpen?!?


Anyhow, Jimmy is mijn naam, afgeleid van de naam James (tevens een van mijn twee namen) maar omdat ik niet als butler gezien wil worden, verzoek ik jullie vriendelijk alleen naar mij te verwijzen als Den Meester, Herr Jimmy, Jimmy of Jimmeh.
Ik woon in het Oosten des lands der Koninkrijk der Nederlanden (omgeving Nijmegen) en ben inmiddels 21 ( affraid ) jaren al op deze aardkloot.
In het dagelijks leven klooi ik aan op m'n laptop, kijk ik films ( Horror en thriller zijn favoriet ), speel ik wat basketbal en werk ik ook nog eens bij een videotheek. Dolle boel dus.

Mijn muzieksmaak is op z'n zachtsgezegd breed, maar ik heb een overduidelijke voorkeur voor (hard) rock en 50's rock & roll. Folk weet mijn interesse ook te wekken.

Nu is de grote vraag: WAAROM BEN IK HIER?
Dat is heel simpel te beantwoorden, namelijk voor de gezelligheid (en omdat Margaret me 'dwong' te joinen)



Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik dat graag!

2ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! Empty Re: ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! vr apr 09, 2010 12:42 pm

Spirit-of-nostalgia

Spirit-of-nostalgia

Hallo Very Happy

En toen was Jimmeh daar :3

http://creepiestcrawler.blogspot.com

3ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! Empty Re: ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! vr apr 09, 2010 12:43 pm

Jimmy

Jimmy

En zo geschiedde...

Laughing

4ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! Empty Re: ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! vr apr 09, 2010 12:45 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Hello, welkom hier dan Jimmeh!

5ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! Empty Re: ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! vr apr 09, 2010 12:49 pm

Jimmy

Jimmy

Dank u, dank u

6ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! Empty Re: ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! vr apr 09, 2010 1:02 pm

Vampire



Welkom =D

Yeay Horrorfilms =D

7ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! Empty Re: ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! vr apr 09, 2010 1:29 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Welkom James eh... Jimmy :p

8ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! Empty Re: ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! vr apr 09, 2010 1:29 pm

Jimmy

Jimmy

Grapjas :p

9ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! Empty Re: ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! vr apr 09, 2010 1:34 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

eh... nee Razz .

Mijn humor ligt nog steeds onder de stoffige kast >.<

10ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! Empty Re: ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! vr apr 09, 2010 1:38 pm

Jimmy

Jimmy

Nog steeds? Das niet zo best!
Afstoffen die handel!

11ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! Empty Re: ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! vr apr 09, 2010 2:14 pm

insanity-perdition



welcome here ^^

12ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! Empty Re: ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! vr apr 09, 2010 2:29 pm

VeroowRocks

VeroowRocks

Hello! Very Happy
Coole avatar Razz

13ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! Empty Re: ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! vr apr 09, 2010 2:32 pm

Jimmy

Jimmy

Dank u, dank u

14ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! Empty Re: ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! vr apr 09, 2010 2:58 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Hee, daar is de Jimmy waar Mar het weleens over heeft Smile
Welkom hier!

En ik vind je ook epic omdat je Steel Panther luistert Cool
*leve opmerkingen door krijgen*

https://ladymoonlight.actieforum.com

15ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! Empty Re: ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! vr apr 09, 2010 3:01 pm

Jimmy

Jimmy

Dank u, dank u

Ze schijnen de support act van Van Halen te zijn : Laughing

16ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! Empty Re: ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! vr apr 09, 2010 3:08 pm

Gast


Gast

Hi.

droog

17ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! Empty Re: ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! vr apr 09, 2010 8:10 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Hey hoi... Uhm ja gegroet... Dergelijken enzo^^

Sorry hoor als ik madam desbetreffend of aanhang beledig, maar wie is Margaret okalweer?(A)

PS je bent wel een drama patient zeg! xD

http://sirmentro.hyves.nl/

18ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! Empty Re: ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! za apr 10, 2010 12:49 pm

Tezzie

Tezzie

Eh goeiedag, ik hoorde al over je van Margaret (:

19ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! Empty Re: ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! za apr 10, 2010 1:01 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Sirmentro Enduros schreef:Hey hoi... Uhm ja gegroet... Dergelijken enzo^^

Sorry hoor als ik madam desbetreffend of aanhang beledig, maar wie is Margaret okalweer?(A)

PS je bent wel een drama patient zeg! xD

Spirit-of-nostalgia op het forum, 1 van mijn beste vriendinnen en mod Smile

https://ladymoonlight.actieforum.com

20ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! Empty Re: ALL HAIL FOR IT IS I, JIMMY!!! za apr 10, 2010 2:22 pm

Jimmy

Jimmy

Drama patiënt? Zoiets heet verveling Wink

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum