Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De leden hierzo

+9
fjodor
Vampire
MuseLovertje
Sirmentro Enduros
DarkRomantica
Lady Stardust
insanity-perdition
Whiplash
MANOUK
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

26De leden hierzo - Pagina 2 Empty Re: De leden hierzo ma jul 12, 2010 1:59 pm

FREDDIE

FREDDIE

Smile

27De leden hierzo - Pagina 2 Empty Re: De leden hierzo ma jul 12, 2010 2:14 pm

fjodor

fjodor

heb net ff gekeken

we hebben ook een lid dat wel acc heeft aangemaakt maar nog nooit iets heeft gezegd, paar leden die maar 1 ding hebben gezegd en paar leden die wel paar berichten hebben achtergelaten, maar niet meer terugkomen :O

28De leden hierzo - Pagina 2 Empty Re: De leden hierzo ma jul 12, 2010 2:16 pm

FREDDIE

FREDDIE

nouja

29De leden hierzo - Pagina 2 Empty Re: De leden hierzo di jul 13, 2010 2:25 am

Vampire



Dat zijn spoken

30De leden hierzo - Pagina 2 Empty Re: De leden hierzo di jul 13, 2010 4:37 am

Gast


Gast

Ik ben minder actief om 2 redenen : vergeten dat ik hier lid van ben :') en dat ik dus nogal veranderd ben.

31De leden hierzo - Pagina 2 Empty Re: De leden hierzo di jul 13, 2010 7:20 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Oh!:O

Nouja wie vergeet er nou dat ie hier lid van is?Razz

En wat maakt het uit dat je veranderd ben?

http://sirmentro.hyves.nl/

32De leden hierzo - Pagina 2 Empty Re: De leden hierzo di jul 13, 2010 11:54 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik zie het probleem ook nog altijd niet

33De leden hierzo - Pagina 2 Empty Re: De leden hierzo di jul 13, 2010 12:48 pm

Gast


Gast

Een goth forum volgespamd met thrash & death metal is ook niet alles Razz

34De leden hierzo - Pagina 2 Empty Re: De leden hierzo di jul 13, 2010 12:51 pm

Whiplash

Whiplash

ach ja, boeiend :'D

http://www.last.fm/user/basszman

35De leden hierzo - Pagina 2 Empty Re: De leden hierzo di jul 13, 2010 1:05 pm

MANOUK

MANOUK

Destruction schreef:Een goth forum volgespamd met thrash & death metal is ook niet alles Razz
Zeur niet, ik heb hier zelfs TH gespamd om de wereld te shockeren (wat gelukt is).
Daarnaast spam ik hier teveel over andere muziek die ver van goth is (The Kooks zijn o zo goth).
Verder luistert bijna iedereen hier een hoop muziek die niet goth-gerelateerd is.
Nee, je bent hier meer dan welkom. Razz
Uiteindelijk gaat het hier vooral om de gezelligheid (vind ik dan).
Wat moet je nou met en gothforum vol chagrijnige goths die niet gezellig zijn? Nee, dan liever zo.

http://www.last.fm/user/Manouk666

36De leden hierzo - Pagina 2 Empty Re: De leden hierzo wo jul 14, 2010 1:41 pm

NightOfTheHunter

NightOfTheHunter

MANOUK schreef:
Destruction schreef:Een goth forum volgespamd met thrash & death metal is ook niet alles Razz
Zeur niet, ik heb hier zelfs TH gespamd om de wereld te shockeren (wat gelukt is).
Daarnaast spam ik hier teveel over andere muziek die ver van goth is (The Kooks zijn o zo goth).
Verder luistert bijna iedereen hier een hoop muziek die niet goth-gerelateerd is.
Nee, je bent hier meer dan welkom. Razz
Uiteindelijk gaat het hier vooral om de gezelligheid (vind ik dan).
Wat moet je nou met en gothforum vol chagrijnige goths die niet gezellig zijn? Nee, dan liever zo.
Helemaal mee eens. 30 Seconds to Mars is ook oh zo goth. Ik vind het zeker gezellig hier :V

http://twitter.com/Sandrab1102

37De leden hierzo - Pagina 2 Empty Re: De leden hierzo wo jul 14, 2010 3:45 pm

fjodor

fjodor

moeten we eig. de naam gaan veranderen in:

forum-voor-mensen-die-lid-werden-van-een-goth-forum-maar-nader-ingezien-eigenlijk-meer-naar-niet-gothic-muziek-luisteren-maar-naar-andere-muziek-zoals-rock-en-metal-en-zich-eigenlijk-ook-anders-kleden-maar-wat-eigenlijk-niet-boeit-omdat-ze-allemaal-aardig-zijn-ongezien-wat-ze-luisteren-of-hoe-ze-zich-kleden

het enige probleem is dat dit niet echt lekekr van de tong rolt -plaats nadenk smiley hier-

nah jha, ik ben ook niet echt gothic, maar hey, tis hier gezellig dus ik blijf nog even, of jullie moeten me weg willen Razz

38De leden hierzo - Pagina 2 Empty Re: De leden hierzo wo jul 14, 2010 4:08 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Als het boeide of je echt gothic kleding, muziek en feeling heb dan zou ik ook een beetje faker zijn, om een van die drie redenen, maar het maakt niet uit en iedereen neemt elkaar hierzo juist hoe die is en dat is gewoon chill.
Maakt niet uit al was je emo dan was je hier nog prima welkom(zie ik je niet voor aan^^)
je bent wie je bent, en dat is prima en niemand heeft er iets op tegen dat je aan de gezelligheid meedoe

http://sirmentro.hyves.nl/

39De leden hierzo - Pagina 2 Empty Re: De leden hierzo wo jul 14, 2010 4:25 pm

Gast


Gast

Ok ok :')
Laat ik mijn mening over emo's hier maar niet posten,want die is zeer negatief Razz

40De leden hierzo - Pagina 2 Empty Re: De leden hierzo wo jul 14, 2010 4:34 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

haha ja dat weet ik^^

De enige die ik er ken zijn zeer aardig, maar das dan blijkbaar toeval^^

Maar zeg eerlijk: is het emo zijnde opzich zelf staande al reden om iemand niet te mogen, of zou een aardige emo zelfs hier welkom moeten zijn?

http://sirmentro.hyves.nl/

41De leden hierzo - Pagina 2 Empty Re: De leden hierzo wo jul 14, 2010 4:44 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

fjodor schreef:moeten we eig. de naam gaan veranderen in:

forum-voor-mensen-die-lid-werden-van-een-goth-forum-maar-nader-ingezien-eigenlijk-meer-naar-niet-gothic-muziek-luisteren-maar-naar-andere-muziek-zoals-rock-en-metal-en-zich-eigenlijk-ook-anders-kleden-maar-wat-eigenlijk-niet-boeit-omdat-ze-allemaal-aardig-zijn-ongezien-wat-ze-luisteren-of-hoe-ze-zich-kleden

het enige probleem is dat dit niet echt lekekr van de tong rolt -plaats nadenk smiley hier-

En voor sommige gaat het stigma 'goth' wel op... het is gewoon een random forum met wat 'goth achtergrond'.

Maar emo's? Ehm... als ze aardig zijn oke, maar de meeste die ik ken zijn irritante, zeurende spammers. Ik bedoel, het moet wel gezellig blijven. En niet dat iemand de boel verziekt met: "die rothuppels van school zijn achterbaks en gemeen (ze zeggen k*t emo) en daarom is het leven niet leuk meer".

42De leden hierzo - Pagina 2 Empty Re: De leden hierzo wo jul 14, 2010 4:51 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

haha lol nee ik weet het... wie te veel klaagt doet dat maar tegen mensen die wel zin hebben ernaar te luisteren!

Maar je heb ook heel vrolijke emo's

http://sirmentro.hyves.nl/

43De leden hierzo - Pagina 2 Empty Re: De leden hierzo wo jul 14, 2010 5:04 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Het klinkt misschien idioot maar: ik heb al een jaar lang geen emo in mijn kennisenkring.
Ik ken ze nu alleen via internet en daar vind ik ze irritant.

44De leden hierzo - Pagina 2 Empty Re: De leden hierzo do jul 15, 2010 2:58 am

fjodor

fjodor

mwjha, emo's ken ik persoonlijk ook niet echt, alleen via internet, waar ze dus alle alternatieve hyves volspammen met emo-meuk en dan gaan lopen klagen als je metal-video plaatst ofzo.

maar om dan gelijk een hele subcultuur te gaan haten...

er zullen vast ook genoeg zijn die wel normaal kunnen doen :')

45De leden hierzo - Pagina 2 Empty Re: De leden hierzo do jul 15, 2010 3:31 am

NightOfTheHunter

NightOfTheHunter

Ik had vroeger een vriendin die ineens fan werd van Tokio Hotel en zich ook emo ging kleden en gedragen. Echt vreselijk.
En tijdens concerten zijn emo's nou ook niet bepaald een pretje.
Maar er zullen idd wel ergens vriendelijke normale emo's zijn. Ik ken ze nu verder ook alleen maar via internet.

http://twitter.com/Sandrab1102

46De leden hierzo - Pagina 2 Empty Re: De leden hierzo do jul 15, 2010 3:52 am

Vampire



Een vriendin van mij is ook Tokio Hotel fan, ik ken haar mijn hele leven al en we zijn nog altijd bevriend.
Haar bandkeuze is wel totaal anders dan die van mij, het enige dat we gemeen hebben is 30 Seconds to mars. Ze is inderdaad wat meer van die standaard bandjes als Paramore, terwijl ik op het moment een Depeche Mode verslaving heb..
Ik noem haar geen emo, zover ik weet zij zichzelf ook niet.
Heel leuk, onze zusjes zijn beiden de hip-hop kant op gegaan en wij de alternatieve xD

Maar ik heb hele nare ervaringen met emo's.
Ik was eens op een meeting en toen gingen ze naar kinderwagens trappen.. Hoe gestoord ben je dan..?
Daarna ben ik er niet meer geweest, eigenlijk pas weer sinds het bevrijdingsfestival, en de meeting is overgenomen door minder emo mensen en gewoon wat alternatiever.. En met de emo's trek ik eigenlijk niet op, al zitten er nu wel aardigen bij.. Ook een vreselijke idioot die helemaal vol van zichzelf is.

Ik denk dat het niet aan iemands stijl ligt maar aan het karakter of iemand irritant is x']
Ik ben ook bevriend met zo'n hardcore gast terwijl ik liever bij dat soort figuren uit de buurt blijf xD

Zolang zij me niet beoordelen op mijn uiterlijk doe ik dat ook niet, en als zij zich netjes gedragen doe ik dat ook. En anders negeer ik ze of zeg ik dat ze op moeten houden x']

47De leden hierzo - Pagina 2 Empty Re: De leden hierzo do jul 15, 2010 3:59 am

NightOfTheHunter

NightOfTheHunter

Wij zijn nu toch min of meer uit elkaar gegroeid. Ik ben verhuist en het is gewoon te ver om echt goed contact te houden en om elkaar nog regelmatig te zien.
Maar zij begon echt heel irritant te doen over Bill enzo. Ik had een poster van TH. Op de achterkant stond Nightwish dus ik zij dat ik die niet wou geven was het gelijk "MAAR IK HEB JOU OOK MILJOENEN POSTERS VAN WITHIN TEMPTATION ENZO GEGEVEN! IK HEB ER GEWOON RECHT OP!"
Nightwish staat al zelden op een poster. Waarom zou ik hem dan aan haar afstaan omdat zij perse een poster van een band wilt die altijd wel ergens in een blad staat?

http://twitter.com/Sandrab1102

48De leden hierzo - Pagina 2 Empty Re: De leden hierzo do jul 15, 2010 5:05 am

MANOUK

MANOUK

Eline is wel een aardige TH fan. (:
Ik ken eigenlijk niet veel emo's/TH fans.
Er waren er hier wel een paar, maar die zijn een beetje verhuppeld.

http://www.last.fm/user/Manouk666

49De leden hierzo - Pagina 2 Empty Re: De leden hierzo do jul 15, 2010 5:09 am

NightOfTheHunter

NightOfTheHunter

Dat is waar. Maar zij luistert verder ook nog naar goede muziek Razz
Dat kan je van haar niet zeggen.
En na dat poster gedoe had ik het ook echt met haar gehad. Het is maar een fucking poster :'D

http://twitter.com/Sandrab1102

50De leden hierzo - Pagina 2 Empty Re: De leden hierzo do jul 15, 2010 5:25 am

Gast


Gast

Ik heb ook slechte ervaringen met emo's [met name scene kids]
Ik ging vorig jaar om met het enige 'alternatieve' groepje van de school [de rest zat in de 5e of hoger en wou niks met me te maken hebben omdat ze mij bestempel[d]en als 'poser',wss door m'n leeftijd,andere redenen zie ik niet echt].2 daarvan waren emo's,1 daarvan is overigens steeds huppeliger geworden.Maar goed,toen ze dit jaar merkten dat ik me meer metal kleedde en minder goth,gingen ze me ontlopen [dunno why,een goede reden zal er vast niet zijn].En ik had bij 1 scene kid gecomment op dr foto dat ze een gefotoshopte epic fail is,en toen ging haar hele emo vriendengroepje mij verrot schelden :') ik moest d'r op zich wel om lachen,want 't enige wat ze zeiden was : je bent kankerlelijk

En nog wel wat meer shit,maar ik he geen zin om alles te typen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum