Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

White goth?

+4
BlackRose
DarkRomantica
MuseLovertje
insanity-perdition
8 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1White goth? Empty White goth? do jan 20, 2011 8:14 am

insanity-perdition



Hallo mensen.
Ik vond dat we wel weer toe waren aan een nieuw topic aan gezien het hier aardig dood is gegaan sinds een paar maanden.
Dus bedacht ik maar even dit onderwerp.

White goth.
Ik heb echt geen flauw idee of deze stijl bestaat, maar ik heb het 1x bij iemand gezien op een foto en het sprak me eigenlijk wel aan.
Ik vraag me dus af wat jullie er van (zouden) vinden, of iemand die er iets over weet, of het bestaat ja of nee?
Het lijkt mij zelf heel lastig om zo'n outfit bij elkaar te krijgen aangezien wit weinig voor komt bij goth.

Dit is het beste voorbeeld dat ik er bij kan vinden:

White goth? Areyousufferingbylilith

2White goth? Empty Re: White goth? do jan 20, 2011 11:56 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik vind het zeker wel mooi, maar heb geen idee of het wel bestaat eigenlijk. :S Lijkt me idd moeilijk om kleidng bij elkaar te zoeken.

3White goth? Empty Re: White goth? za jan 22, 2011 11:15 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Hihi, wat grappig dat je daar nu een topic over maakt, ben zelf bezig met het maken van een witte lolitajurk met Victoriaanse elementen als cameo's en een kantlaag.

Als je gothic lolita draagt kan je veel vinden in het wit, jammer dat het alleen snel sweet lolita wordt. Zelf heb ik simpele witte kousen in de kast en Demonia brengt wel witte plateaus uit, maar echt jurken en rokken kan je beter zelf maken^^
Ook headpieces in het wit zijn echt onvindbaar..

Offwhite (creme) vind je daarentegen wel veel voor Victorian goth, omdat ze origineel ook die kleur veel droegen.

https://ladymoonlight.actieforum.com

4White goth? Empty Re: White goth? ma jan 24, 2011 8:36 am

insanity-perdition



Gaaf zeg Smile
Als je het af hebt, zeker een foto plaatsen ^^

Witte Demonia platforms?Razz Die heb ik nog nooit gezien eigenlijk

Lijkt me eigenlijk opzich wel gaaf, kleren maken. Heb je wat origineels waar niemand mee loopt.

Ja klopt.

5White goth? Empty Re: White goth? di feb 15, 2011 12:33 pm

BlackRose

BlackRose

opzich wel koel^^, ik draag zelf ook weleens wat wits, heb een x een soort vleugels gemaakt, best wel vet. Maar ik hou toch meer van zwart.

6White goth? Empty Re: White goth? wo feb 16, 2011 9:53 am

Tezzie

Tezzie

Het heet shiroi lolita, en ziet er al snel marshmellow-achtig uit naar mijn mening.

7White goth? Empty Re: White goth? do feb 24, 2011 6:09 am

insanity-perdition



Maar lolita valt eigenlijk niet onder Goth toch?xD Alleen Gothic Lolita. Dat dacht ik tenminste.

8White goth? Empty Re: White goth? za feb 26, 2011 2:49 am

fjodor

fjodor

is er een verschil tussen lolita en gothic lolita dan?

en opzich is het wel in het wit te vinden, je vindt het gewoon niet zo snel omdat het niet zoveel voorkomt, zo heeft maat van mij ook z'n witte leren bikerjasje en spandexbroek gevonden (dankzij mij, dat wel) (en ja, die gozer houdt erg veel van Glam Metal :') )

9White goth? Empty Re: White goth? za feb 26, 2011 10:36 am

Snowny



Bij lolitakleding is het idee *in japan XD* dat je een beetje op zo'n pop lijkt. Gewoon veel kantjes, strikjes, ruches en lintjes:P.
Gothic lolita is een deel van lolita.. dan lijk je nog steeds op een pop.. maar gewoon met veel zwart, rood *en soms paars*, met meer kruizen en ijzer...

Naja, dat zegt een vriendin van me tenminste.. die is helemaal Japan/Lolita gek XP

10White goth? Empty Re: White goth? do apr 07, 2011 8:28 am

Dino

Dino

ik kwam net een artikel tegen over white goth Smile het bestaat dus schijnbaar wel

linkje

Als het goed is uitgevoerd kan het heel mooi zijn Smile maar dat vind ik bij alle stylen. Op het keltisch midzomer festival zag ik ook een vrouw, volledig in het wit met alleen zwart haar en zwarte make-up. Dat was zooo mooi.

11White goth? Empty Re: White goth? do apr 07, 2011 10:51 am

insanity-perdition



Gaaf zeg Very Happy bedankt voor de link.

Ik zag een keer een cybergoth op hyves die ook een prachtige cyber/goth outfit had samengesteld in het wit en baby blauw <3 Inclusief witte plateauzolen die wel iets weg hadden van kisten. Super mooi. Alleen een beetje onbeschoft om een foto hier te plaatsen:P

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum