Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Goede muziek gezocht! Wie biedt?

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Goede muziek gezocht! Wie biedt? Empty Goede muziek gezocht! Wie biedt? za apr 14, 2012 11:43 am

Lucifer

Lucifer

Hoi,

heeft iemand recent nog leuke artiesten en muziek gehoord/gevonden? Ik ben een echte audiofiel, en ben een beetje zat van de muziek die ik al heb in mijn collectie. Het hoeft niet per ce van "nu" te zijn, maar als iemand mij wat kan aanraden zou dat heel tof zijn. De genres die mij vooral aanspreken zijn rock/metal/alternatief, en mix'jes daarvan.
Ik heb geen specifieke voorkeur voor artiesten/bands.

Kan iemand mij wat aanraden? Question bounce Very Happy

2Goede muziek gezocht! Wie biedt? Empty Re: Goede muziek gezocht! Wie biedt? zo apr 15, 2012 11:10 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Euhm, ik weet niet precies wat je zoekt.
Limbs van Agalloch is erg mooi.
Bela Lugosi's Dead van Bauhaus is een klassieker
Still Life van the Horrors is ook leuk, alle nummers van ze zijn ook erg leuk trouwens.
Als je fan bent van metal achtige muziek en de boeken van Tolkien, dan raad ik je Rivendell en Summoning aan.
Ik kan ook alles van the Cure, Joy Division en the Misfits aanraden. :3

Edit: Ik ben Woods of Ypres vergeten.
Dat is ook wel een leuk aanradertje

3Goede muziek gezocht! Wie biedt? Empty Re: Goede muziek gezocht! Wie biedt? ma apr 16, 2012 3:54 am

Lucifer

Lucifer

O, ik had misschien wat duidelijker moeten zijn, excuses Wink . Ik heb nogal een brede smaak, dus ik sta voor heel veel dingen open. Ik vind dat je het eerst moet beleven voordat je er goed over kan oordelen. Dus, zolang je het niet geprobeerd hebt, kun je het ook niet weten. Maar dat lijkt me logisch Wink

Heel erg bedankt voor de tips, ik ga ze zeker proberen Very Happy !

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum