Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wat maakte je vandaag aan het lachen?

+14
Sirmentro Enduros
Whiplash
MuseLovertje
insanity-perdition
fjodor
Lady Stardust
VeroowRocks
Raiding Wolf
Harmpje
Vampire
MANOUK
Tezzie
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
18 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 14]

201Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 9 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? vr mei 21, 2010 8:51 am

insanity-perdition



ik viel vandaag avan de stoel af, iedereen lachte me uit xD
(stiekem vond ik het zelf ook wel grappig Razz)

202Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 9 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? za mei 22, 2010 3:19 pm

Tezzie

Tezzie

stomme youtube filmpjes kijken xD

203Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 9 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? zo mei 23, 2010 1:35 am

insanity-perdition



haha dat is zielig :O

204Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 9 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? zo mei 23, 2010 4:01 am

Vampire



Ik luister tegenwoordig veel Adam Lambert en Darren Hayes, ja ik weet het vet slecht maar ik vind het gewoon leuk xD
Maar nu staat er bij zo'n vaag ding aan de zijkant waar de muziekgenres van afgelopen 7 dagen staat...

Dat ik naar gay luister xD

205Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 9 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? ma mei 24, 2010 2:07 am

Whiplash

Whiplash

http://www.last.fm/user/basszman

206Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 9 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? ma mei 24, 2010 2:27 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros



de eerste keer dat ik de trailer zag: op 1 minuut 44 is echt hilarisch xD

http://sirmentro.hyves.nl/

207Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 9 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? ma mei 24, 2010 6:19 am

Whiplash

Whiplash

haha, in die trailer zit Stand Up van The Prodigy, dat nummer is geniaal (:

http://www.last.fm/user/basszman

208Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 9 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? ma mei 24, 2010 6:50 am

insanity-perdition



die film keek k vanochtend xD

209Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 9 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? di mei 25, 2010 2:15 pm

Tezzie

Tezzie


'HOLY SHIT' xD

210Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 9 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? di mei 25, 2010 2:57 pm

VeroowRocks

VeroowRocks

Mijn broertje is zowat verslaafd aan kick-ass en is zelfs bijna van plan ook superheld te gaan worden xD, weer een fase..... *zucht*

211Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 9 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? di mei 25, 2010 3:14 pm

fjodor

fjodor

ik vind die kick-ass film echt best wel over-rated, ik vind hem niet echt goed ofzo, hij heft wel grappige momenten, maar meer niet echt

212Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 9 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? wo mei 26, 2010 8:02 am

insanity-perdition



inderdaad, Ik weet niet of het een lachfilm hoorde te zijn, maar ik vond hem in iedergeval niet bepaald grappig ofzo.alleen een beetje te erg overbesext maar dat noem ik niet bepaald grappig.

213Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 9 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? wo mei 26, 2010 10:09 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Lol deze is brilliant xD

214Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 9 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? ma mei 31, 2010 11:49 am

Vampire



Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 9 Voldemort5

215Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 9 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? ma mei 31, 2010 2:34 pm

fjodor

fjodor

dode baby grappen X3

What's the difference between a truck full of bowling balls and a truck full of dead babies?
You can't unload a truck full of bowling balls with a pitchfork.

Why do you unload a truck full of babies with a pitchfork?
So you can tell which ones are still alive.

What's more fun than stapling babies to a wall?
Ripping them off again.

What's the difference between a Cadillac and a pile of dead babies?
I don't have a Cadillac in my garage.

How many dead babies can fit in a barrel?
4 1/2.

What is pink and red and sits in a corner?
A baby chewing on razor blades.
What is green and sits in a corner?
The same baby, six weeks later.

beetje grof, maar zo onwijs geniaal X3

216Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 9 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? di jun 01, 2010 11:10 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

vandaag een terugblik op iets hilarisch: nou voor de anti blow figuren hier: vat het niet te serieus op enzo hoor op zijn tijd ver buiten de beginnen der regelmaat om kan het echt geen kwaad, maar doe vooral wat jou juist lijkt op dat vlak.

Maar goed ik en mijn broer zitten in de tuin van alles op te halen aan hilarische momenten maar een keer was echt te geniaal.

Ik ging van een onderwerp van hem over lompheid over naar een incident van mijzelf waar we met nog een vriend in me broers auto zaten te blowen en ik wil die blow naar achter overpasen doe ik het bovenlangs... brandplek in het plafond xD... dus me broer zegt van 'weet je nog die keer dat we met het raam dicht zaten en de hele auto stond blauw(of bleek een van beide) en dus we rijden en me broer ziet met koplampen op zijn voorruit gericht niks door de rook heen dus hij doet het raam open, mijn directe reactie: 'gast je laat alle stonedheid ontsnappen!' toen die me dat moment weer deed herinneren vandaag lag ik weer dubbel. Alle "stonedheid" al die wiet rook in de auto ging er vandoor ik denk meteen van 'nee man das niet goed, das echt zonde je laat de stonde lucht "stondheid" ontsnappen!' ik lag vandaag echt weer dubbel dat ik het zo formuleerde xd

http://sirmentro.hyves.nl/

217Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 9 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? di jun 01, 2010 1:49 pm

fjodor

fjodor

vandaag mini LAN-party gehouden op BF2 (voor de gamers onder ons :') )

we waren met z'n 2-en dus 1 tegen 1, was een kaart met echt veel hoogteverschil en ook een stel kranen etc. ik dus in de hoogste kraan gaan zitten (wel ff paar boobytraps plaatsen voor t geval die ander ook naar boven komt) en dan allebei gaan sniperen. die andere gast werd best gefrustreerd omdat ie steeds dood ging en niet wist waar ik was, dan denkt ie dat ie me heeft gevonden, blijkt dat het niet te zijn.

of dan zegt ie "hier vindt je me nooit, kom me maar zoeken" maar ik had hem dus wel gevonden x'D toen had ik maar gezegd dat ik bovenin de kraan zat en hij kwam naar boven, en liep zo in m'n booby-trap x'D

uiteindelijk maar helikopter tegen helikopter gaan doen, was hij doodgegaan dus ik snel naar z'n re-spawn plek gaan en z'n helikopter booby-trappen, en als ie dan eindelijk weer in de lucht is: BOEM!!

mwjha, je had er bij moeten zijn denk ik :')

218Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 9 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? wo jun 02, 2010 8:28 am

Tezzie

Tezzie

Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 9 Shark_derp_durr_hurr
DERP
Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 9 Derp11

219Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 9 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? wo jun 02, 2010 11:51 am

insanity-perdition



hahahaa xD

220Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 9 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? vr jun 04, 2010 6:02 am

Vampire



Iemand stuurde dit net via msn xD

221Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 9 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? zo jun 06, 2010 12:53 pm

insanity-perdition



Hahaha omg xD

222Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 9 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? ma jun 07, 2010 9:44 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 9 QNCHF3ORVWMTURV7HSARS53DI6MTJFTE

223Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 9 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? ma jun 07, 2010 12:14 pm

Tezzie

Tezzie

^ WHAT THE.. :'D

224Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 9 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? di jun 08, 2010 8:17 am

Vampire



Omg xD

225Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 9 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? di jun 08, 2010 6:46 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

http://sirmentro.hyves.nl/

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 14]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum