Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ouders....

+10
MuseLovertje
insanity-perdition
LOND0N
MANOUK
Tree
Spirit-of-nostalgia
Vampire
Tezzie
Lady Stardust
DarkRomantica
14 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 6]

1Ouders.... Empty Ouders.... do aug 27, 2009 8:47 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Hoe reageren je ouders op je kledingstijl?
Positief, negatief, post het hier maar^^

Mijn ouders hebben het langzamerhand geaccepteerd ( na 5 jaar), ze zijn nu wel gewend dat ik geen spijkerbroek aantrek, maar ze stellen nog wel steeds bepaalde regels op.
Bijv. geen grote doodshoofden, geen 666 op spullen, naveltruitjes (alsof ik dat wil), geen ribcages enzovoort.
Al heb ik stiekem toch een ribcage-vest ;p

Mijn ouders zijn alleen wel bang voor het woord gothic op 1 of andere manier, ze hebben er negatieve associaties mee.
Maargoed, ik noem mezelf ook geen goth, dus dan is het voor hun te accepteren ;p

Ze zijn nu zelf in het stadium dat als we in de stad lopen, ze iets zien met kant: Josine, dat is wel wat voor jou xD

https://ladymoonlight.actieforum.com

2Ouders.... Empty Re: Ouders.... do aug 27, 2009 9:18 am

Lady Stardust

Lady Stardust

^^ zelfde hier.

Mam was een beetje bang, maar ze verbied me eerder iets omdat ze het ordinair vindt dan dat t 'te duister' is. haar vriend vindt t niks, maar houdt me niet tegen. Mijn ouders hopen en vinden dat hij een fase is.

Ik had laatst weer een top met lange vleermuismouwen gekocht.

Moeders vriend: ach alweer er een! kijk het is totaal onpraktisch.
Ik: t is mooi...
Moeders vriend: Nee dat is t niet.
Ik: wel... *steekt tong uit*
Moeders vriend: Je lijkt op een vleermuis
Ik: ooooooooooh dankje! *geeft moeders vriend een zoen op de wang*

3Ouders.... Empty Re: Ouders.... do aug 27, 2009 10:15 am

Gast


Gast

Ze zyn 't gewend,ze vinden meestal dingen niet meer te extreem,maar sneller te onhandig,zoals corsetten,m'n moeder vindt 't onhandige dingen en vraagt steeds : moet dit nou echt? als ik een corset wil kopen...
Maar sommige dingen verbiedt ze wel : plateauzolen,te extreme corsetten,dingen die ze ordinair vindt,haar zwart verven [ik heb wel coontails gehad & nu 2 blauwe plukken die byna helemaal grys zyn geworden],dingen die ze 'eng' vindt [nouja,m'n Arch Enemy shirt vindt ze wel enigszins eng,maar ze is 't nu gewend & ik kocht 'm ook toen zy er niet by was :')] en nog wel andere dingen....
En ja,ik woon alleen met m'n moeder & m'n vader heeft weinig commentaar op m'n kleding,

4Ouders.... Empty Re: Ouders.... do aug 27, 2009 11:06 am

Tezzie

Tezzie

Men pa is grote Within Temptation/Nightwish/Epica/Lacuna Coil fan, dus die is de kleding wel gewend.
En men ma vindt het ook normaal. Ze noemt me al men hele leven een gek kiend. :]

Het begon denk ik toen ze me een boek van de kleine vampier gaven.
Daarna liep ik heel lang met zo'n zwarte cape door huis te rennen.

Muahahah.

Hier in huis hebben we ook dingen als "De Zwarte Was", een was met speciaal wasmiddel :').

Wat ik niet mag is eigenlijk hele normale dingen:

"Geen hakken ivm slechte spieren.
"Haar niet zwart verven omdat ik zo'n mooie rode gloed van mezelf heb. blabla
"Lenzen nemen, omdat iedereen zegt dat ik een brillenkop heb, dankje!


Maar op zich zie ik er niet zo exteem uit (:

5Ouders.... Empty Re: Ouders.... do aug 27, 2009 11:13 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Hihi, ik word steeds extremer heb ik het idee, maar mijn moeder vindt me er nu beter uitzien dan met bandshirts, die vaak ook een beetje "eng" waren.

Haha, maar mijn moeder vindt ook veel onhandig hoor, een shirt met vleermuismouwen vindt ze opzich wel mooi, maar onpraktisch, terwijl ik dat niet zo inzie ;p
Korsetten heeft ze nog niks tegen ;]

Kisten vindt ze trouwens geweldig en "helemaal bij je passen, een grote rok met kistjes".
En ze lopen lekker, en dat vindt vooral mijn pa heel belangrijk.

Plateauzolen heeft ze nog niet verboden, dus dat ga ik maar gauw halen voordat ze het verbiedt ;p
Ze heeft trouwens wel New Rock laarzen verboden, vanwege de vele gespen Sad

Aahw arme Tezzie, ik heb zwart haar en lenzen, dat vinden mijn ouders nog wel goed.
Wel 2 jaar moeten zeuren om zwart haar, maar toch..

https://ladymoonlight.actieforum.com

6Ouders.... Empty Re: Ouders.... do aug 27, 2009 11:48 am

Gast


Gast

Ik mag wel over een half jaar zwart haar...
En ik ga mss zaterdag naar Amsterdam,ik ga m'n moeder gwn overhalen om New Rocks níét te verbieden,want zy vindt stevigheid van schoenen heel belangryk,en die laarzen zyn niet bepaald slap.

7Ouders.... Empty Re: Ouders.... do aug 27, 2009 11:52 am

Tezzie

Tezzie

New rocks vind ik echt heel leuk, maar ze zijn veel te duur.
Men ma vindt 40 euro voor schoenen vaak al te veel.

*drama* Dx

8Ouders.... Empty Re: Ouders.... do aug 27, 2009 11:56 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Sparen, sparen :3

https://ladymoonlight.actieforum.com

9Ouders.... Empty Re: Ouders.... vr aug 28, 2009 6:09 am

Vampire



Op het begin zat ik op de basisschool x']
Mijn interesses waren altijd al wat anders ook al heb ik K3 wel leuk gevonden x']
Sinds groep 5 wilde ik griezelverhalen schrijven.. Al snel ontdekte ik wat meer muziek en werd ik fan van Avril Lavigne *Al tijden niet meer* Artiesten als Beyonce heb ik altijd stom gevonden. Mijn ouders vonden het eerst niet goed dat ik me anders wilde kleden. Maar dat was niet omdat ze het niet mooi vonden, mijn moeder is Punk geweest x']
Maar het was om wat andere mensen zeggen, ze waren bang voor nog meer pesterijen dan dat er al speelde.
Maar ik heb doorgezet en ik ben eigenlijk veel gelukkiger zoals ik nu ben. Ik voel me er fijn in. En mijn ouders vinden het niet meer erg, ze zien wel dat ik goed met dat soort pesterijen om kan gaan. Op het begin gebruikte ik oogpotlood en dan ook een hele grote hoeveelheid xD Dat vonden ze niet goed en wilden niet dat ik het gebruikte. Maar ik zette door en kocht later eyeliner pennen, en weer later vloeibare eyeliner en nu is het niet zo dik meer en zit het goed, ik hoor er ook nooit meer wat over .. Dat het te dik is x'] Het enige wat ik wel eens hoor is dat ik me iets te overdreven kleed x'] En ze hebben liever niet dat ik met korset aan naar school ga, dus dat doe ik dan maar niet, misschien als ik wat ouder ben..
En ze vinden net pantys ordinair, maar toch mocht ik ze kopen, maar ik draag ze ook maar niet naar school om klachten te voorkomen x']

Voor de rest zijn piercings en tatoeages verboden.. Mag volgend jaar waarschijnlijk nog wel 2 gaatjes in mn linker oor, want ik vind 2 in mn rechteroor en 1 in mn linker saai x]
Kleding en schoenen zijn niet echt verboden, als het maar niet te ordinair is

10Ouders.... Empty Re: Ouders.... vr aug 28, 2009 2:59 pm

Spirit-of-nostalgia

Spirit-of-nostalgia

Bij mij zijn het alleen kleren die heel weinig bedekken verboden. Dus hele korte rokjes, en kleren die heel laag zijn, maar die draag ik eigenlijk nooit, dus daar heb ik nooit problemen mee.
Verder ben ik nog niet vaak iets tegengekomen wat niet mocht. Maar mijn smaak is dan ook niet echt heel extreem.

http://creepiestcrawler.blogspot.com

11Ouders.... Empty Re: Ouders.... vr aug 28, 2009 4:55 pm

Tree

Tree

pff waarom kleren dragen, als je ook naakt door het leven kan gaan. Ik bedoel ik heb nog nooit kleren gedragen en toch ziet het er heel natuurlijk uit.

12Ouders.... Empty Re: Ouders.... za aug 29, 2009 5:37 am

MANOUK

MANOUK

Mijn moeder vind dat ik veel te veel bandshirts heb.
Dat komt misschien omdat ik, op 2 uitzonderingen na, ook alleen maar bandshirts heb xD
En ze vind mijn kledingkast te zwart, dat is dan heel jammer maar ik hou gewoon van zwart.
Mijn vader kan het weinig schelen geloof ik.

http://www.last.fm/user/Manouk666

13Ouders.... Empty Re: Ouders.... za aug 29, 2009 5:38 am

Vampire



Hihi x']
Ze vinden mijn 24 bandshirts ook behoorlijk veel xD

14Ouders.... Empty Re: Ouders.... za aug 29, 2009 5:48 am

MANOUK

MANOUK

En dan heb ik er nog maar 7 :'D

http://www.last.fm/user/Manouk666

15Ouders.... Empty Re: Ouders.... za aug 29, 2009 5:50 am

Vampire



x']
Ik heb een tijd gehad dat ik alleen bandshirts droeg xD

16Ouders.... Empty Re: Ouders.... za aug 29, 2009 5:53 am

MANOUK

MANOUK

Ik zit nu in die fase geloof ik 8D

http://www.last.fm/user/Manouk666

17Ouders.... Empty Re: Ouders.... za aug 29, 2009 6:49 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik heb die fase ook gehad, en ik verzamelde ze ook echt, zit nu ook rond de 30 bandshirts, waarvan ik er echt heel weinig draag...
Alleen Epica draag ik soms nog, Nightwish ook nog weleens en KISS, de rest ligt er maar een beetje ;p

https://ladymoonlight.actieforum.com

18Ouders.... Empty Re: Ouders.... za aug 29, 2009 7:20 am

Vampire



Ik draag het allemaal nog wel, maar niet super vaak x']

19Ouders.... Empty Re: Ouders.... za aug 29, 2009 7:36 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik slaap erin, ik gym erin, en als ik eens een offday heb doe ik ze ook weer aan ;p
Maar verder weinig eigenlijk, best zonde..
Ik heb zelfs collectors items in mijn kast xD

https://ladymoonlight.actieforum.com

20Ouders.... Empty Re: Ouders.... za aug 29, 2009 7:59 am

Spirit-of-nostalgia

Spirit-of-nostalgia

Ik hou van bandshirts. Ze zijn gewoon goed, en ze zitten lekker.

http://creepiestcrawler.blogspot.com

21Ouders.... Empty Re: Ouders.... za aug 29, 2009 8:11 am

Tree

Tree

bandshirts zijn een leuke manier om te laten zien van welke muziek je houd, eveneens is het gewoon leuk om ze dragen en zijn ze vaak ook nog erg mooi. Zelf heb ik er maar een stuk of 5, het geld staat me gewoon niet toe om er nog meer te kopen.

22Ouders.... Empty Re: Ouders.... za aug 29, 2009 8:12 am

Vampire



Daarom is de beurs in Utrecht handig, daar zijn ze soms heel goedkoop Very Happy

23Ouders.... Empty Re: Ouders.... za aug 29, 2009 8:15 am

Tree

Tree

ik bestel alles via Hammer magazine, shirtjes van 10 pond, 3 pond bezorgkosten dus ongeveer 15 euro en goede kwaliteit.

24Ouders.... Empty Re: Ouders.... za aug 29, 2009 10:18 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik heb er geen een Shocked
De enige bands waar ik misschien een shirt van zou kopen zijn Abney Park, Bauhaus, Siouxsie and the Banshees, The Cure, The sex pistols, EA en NIN. Nu nog een paar zien te vinden die mij staan...

25Ouders.... Empty Re: Ouders.... zo aug 30, 2009 4:24 am

Gast


Gast

Ik heb iets van 15 bandshirts. Shocked
De meeste draag ik niet zo vaak meer...
Ik heb van o.a. Emilie Autumn,The Crüxshadows,Psyclon Nine,Nightwish,Arch Enemy,Amon Amarth enz.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 6]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum