Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

----------

+2
insanity-perdition
Tezzie
6 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1---------- Empty ---------- ma aug 17, 2009 3:15 pm

Tezzie

Tezzie

-



Laatst aangepast door Tezzie op za nov 13, 2010 9:40 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Het was niet mijn bedoeling dat zoiets via google te vinden is.)

2---------- Empty Re: ---------- di aug 18, 2009 9:54 am

insanity-perdition



tsss,
als verkoper hoor je toch vriendelijk te zijn D:
niet dat het me eigenlijk veel uit maakt.
Alleen vind ik het vet irritand als ze bij je kleedhokje gaan staan en commentaar gaan geven als je er weer uit komt.
dat doen ze bij london wel is hier in Enschede.
Maar eigenlijk gaat het me dr meer om dat ik kleren kan halen, vaak zeggen ze toch alleen maar hallo zeggen
de prijs en zeggen je weer gedag.

poeff, en toen had je niet door dat er een lang verhaal staat :'D

3---------- Empty Re: ---------- wo aug 19, 2009 6:30 am

Tezzie

Tezzie

Mm ja er waren kleren genoeg :')
Misschien moet ik er ooit samen met iemand heengaan, in men eentje voel ik me altijd meer bestalkt D:

*roept naar josine en mar* :D

4---------- Empty Re: ---------- wo aug 19, 2009 10:13 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

We gaan een keertje samen hoor, Tezzie, Mar join us, Babashop klinkt leuk, behalve enge verkoper x_x

https://ladymoonlight.actieforum.com

5---------- Empty Re: ---------- wo aug 19, 2009 10:15 am

Tezzie

Tezzie

Jepp het is recht tegenover de sexshop.

I love you

6---------- Empty Re: ---------- wo nov 04, 2009 12:04 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Het is al even geleden, maar ben het compleet vergeten te posten.
Een positieve ervaring met de Babashop :]

Op de EFF te Arcen was er een stand van, en ik ging eens kijken naar alle leuke kleertjes.
Is er een hele aardige vrouw bij, die gezellig tegen me begint te praten, terwijl ik wat kleding doorspit, verder een man die me glimlachend bekijkt en vertelt dat ze ook wel wat kleding in mijn "stijl" willen gaan importeren, omdat Sinister nog wat beperkt is. Die vrouw nog heel aardig vertellen over ditjes en datjes...Heb nog wel een kwartiertje met haar staan praten, echt heel gezellig^^

Maybe you guys had just a bad day?;p

https://ladymoonlight.actieforum.com

7---------- Empty Re: ---------- wo nov 04, 2009 12:38 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Ja zij was aardig... ik heb daar die nieuwe rijglaarzen gekocht. Ik ga misschien volgend weekend naarMaastricht... kijken of ik een leuke broek kan vinden.

8---------- Empty Re: ---------- wo nov 04, 2009 12:47 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Oehh, rijglaarzen :3
Ik ben echt nog nooit in Maastricht geweest, moet zeker een keertje gaan ;p

https://ladymoonlight.actieforum.com

9---------- Empty Re: ---------- do nov 05, 2009 8:44 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Als ik met me ma een keertje naar Maastricht ga, dan zoek ik deze winkel wel op. Razz

10---------- Empty Re: ---------- vr nov 12, 2010 6:03 am

Dion



Laat ik het zo zeggen,

Ik ben al jaren vaste klant bij de Babashop in Maastricht en ken de eigenaren ook allebei goed. Ik werk namelijk ook met ze op festivals enz (Arcen, Rijswijk, Graspop Metal Meeting, etc...) De eigenaar is niet pissig, het is echt een super vriendelijke gozer, en zeer goeie maat van me. Maar hoe irritant is het als je een winkel in loopt en meteen een hijgende verkoper op je nek hebt die meteen alle hulp wil geven. Ik vind het zelf prettig als ik eerst zelf ff kan rondkijken wat er hangt, en als ik vragen heb, loop ik wel naar een verkoper(ster) toe. Dat is waarom hij gewoon lekker rustig bij z'n bureautje blijft zitten zodat je gewoon kan rondkijken zonder constant lastig gevallen te worden. Plus, als je 17 jaar bent, zijn alle mannen boven de 25 dan niet freaks voor je, dus...ff onthouden voor de volgende keer Wink

Dion

11---------- Empty Re: ---------- za nov 13, 2010 9:52 am

Tezzie

Tezzie

Mijn excuses, het was niet mijn bedoeling dat zoiets zo snel te vinden is via google.

Mijn ervaring die ik daar beschreef was ruim twee jaar geleden, ik was 15 en in een soort fase dat ik van heel veel dingen alleen het negatieve zag.

Ik ben er recent nog eens langsgeweest en toen was mijn indruk inderdaad een stuk positiever. (En een mooie petticoat gekocht).
Ik zie ook dat de webshop er al een stuk beter uitziet Smile.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum