Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Foto's van wat je nog wilt hebben haha

+15
NightOfTheHunter
Sirmentro Enduros
ParanoidAngel
fjodor
Spirit-of-nostalgia
MuseLovertje
VeroowRocks
Tree
Lady Stardust
MANOUK
SheAndHerDarkness
Vampire
insanity-perdition
Tezzie
DarkRomantica
19 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 12]

151Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha za maa 06, 2010 8:03 am

ParanoidAngel

ParanoidAngel

Ja he?
Ik wil het zoo graag hebben!
Alleen moet ik er nog wel het geld voor hebben..

152Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha za maa 06, 2010 8:51 am

insanity-perdition



ja
hij lijkt me alleen best duur xD
maar denk ik wel het geld waard ^^

153Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha za maa 06, 2010 8:56 am

ParanoidAngel

ParanoidAngel

Het is 90 euro, met verzendkosten erbij bijna 100 euro.
Dus dat valt nog best mee =)

154Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha za maa 06, 2010 9:01 am

insanity-perdition



wow idd xD

155Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha za maa 06, 2010 9:40 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Bij de large is ie 80 Wink

Ik heb m ook heel lang op t oog xD. ik heb er ook geen geld voor Razz.

156Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha za maa 06, 2010 9:46 am

ParanoidAngel

ParanoidAngel

Bij de Large is ie idd wel een stuk goedkoper (ook de verzendkosten)
Bedankt voor de tip =)
Hoef ik weer minder lang te sparen =D

157Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha wo maa 31, 2010 2:15 pm

MANOUK

MANOUK

Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 Nightwish_Pendolum_TS_sininen
Hebbe hebbe. x)

http://www.last.fm/user/Manouk666

158Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha ma apr 05, 2010 10:12 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 17000073LivingDeadSouls_073016014-L
Zo'n leuk rokje, maar hij is te koop bij Attitude, dus laat maar weer. x3

159Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha ma apr 05, 2010 5:58 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Ah dat zou je echt sweet staan Surprised

http://sirmentro.hyves.nl/

160Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha di apr 06, 2010 8:14 am

fjodor

fjodor

nice Razz

maar wat is der mis met attitude? :O

161Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha di apr 06, 2010 9:41 am

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

De wachttijden zijn heel lang, en er word ook weleens verkeerd geleverd x]

162Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha di apr 06, 2010 10:02 am

Lady Stardust

Lady Stardust

En is heel wat duurder.

163Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha di apr 06, 2010 10:15 am

fjodor

fjodor

heb ik tot nu toe weinig last van gehad, maar ik heb ook niet zoveel bestellingen gedaan bij attitude, max. 5 ofzo

164Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha di apr 06, 2010 12:38 pm

Vampire



Ik 1, en die ene ging meteen fout xD

165Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha di apr 06, 2010 12:44 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik heb een stuk of 5 bestellingen gedaan bij Attitude, nooit wat te klagen gehad.
Maar ik ben echt een uitzonderingsgeval als ik het van anderen hoor Shocked

https://ladymoonlight.actieforum.com

166Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha do apr 08, 2010 5:12 am

insanity-perdition



ik wachte ooit een half jaar op een broek xD
en op die jas Sad
heb daardoor de hele winter kou gevat Razz
wat ik verder allemaal besteld heb viel wel mee.

167Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha vr mei 07, 2010 1:21 pm

Tezzie

Tezzie

Ik zoek een jas, en in de stad zijn alleen maar stomme suffe lelijke jassen te vinden dus twijfel ik tussen deze:

Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 Militaryfrockjacket1Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 Militaryfrockjacket2
Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 17000073%20Living%20Dead%20Souls%5C7308004-L

En deze

Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 Vampire1Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 Vampire2
Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 100.1%20Criminal%20Damage%5C090812-vampire-L

168Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha vr mei 07, 2010 1:22 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Hee, die eerste heb ik in het lang, alleen dan met een rijglint aan de achterkant!
Kort is hij ook echt leuk!

De tweede is echt superlief :]

https://ladymoonlight.actieforum.com

169Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha vr mei 07, 2010 1:26 pm

Tezzie

Tezzie

En van die bovenste is nog een langer model zie ik :'D
Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 JK490

170Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha vr mei 07, 2010 1:29 pm

Tezzie

Tezzie

Lol rly heb jij die ? xD

Ik vind lang leuker denk ik, anders zie je zo heel de tijd men buik ofzo x]

171Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha ma mei 17, 2010 12:02 pm

Tezzie

Tezzie

Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 P083-2
Is deze misschien te overdreven? :'D eerlijke mening graag

172Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha ma mei 17, 2010 12:05 pm

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Hmm, ik vind dat kruis wel een beetje too much.
voor de rest is hij wel leuk (:

173Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha ma mei 17, 2010 1:06 pm

Spirit-of-nostalgia

Spirit-of-nostalgia

Die kruizen zijn wel een beetje too much, als daar gewoon de streepjes doorliepen dan was ie echt leuk geweest.

http://creepiestcrawler.blogspot.com

174Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha ma mei 17, 2010 2:10 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Mening verschild en wellicht is die een tikje te, maar ik vind hem echt cool:P

http://sirmentro.hyves.nl/

175Foto's van wat je nog wilt hebben haha - Pagina 7 Empty Re: Foto's van wat je nog wilt hebben haha ma mei 17, 2010 3:20 pm

fjodor

fjodor

ik vind hem er wel gaaf uitzien, niet echt te X-treem, eerder gwn anders dan de meeste jassen/vesten, maar je zou der zo mee over straat kunnen vind ik, als ik een vrouw was zou ik dat zo doen Cool x'D

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 12]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Hebben we hyves?
» hoe hebben jullie je makeup?

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum