Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Klaag/zeurtopic.

+18
Snowny
NightOfTheHunter
Jimmy
ParanoidAngel
Whiplash
Sirmentro Enduros
VeroowRocks
fjodor
MuseLovertje
insanity-perdition
Vampire
Harmpje
Tezzie
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
SheAndHerDarkness
Lady Stardust
MANOUK
22 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 20 ... 33  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 33]

151Klaag/zeurtopic. - Pagina 7 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za nov 21, 2009 10:12 am

fjodor

fjodor

okki, IIG suc6 dermee *hug*

152Klaag/zeurtopic. - Pagina 7 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za nov 21, 2009 10:43 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik had gister bruiloft en ik had voor een dagje make up op gedaan, maar het kan blijkbaar nog steeds niet. xD Mijn oog brandt echt gigantisch.

153Klaag/zeurtopic. - Pagina 7 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za nov 21, 2009 11:54 am

fjodor

fjodor

hoe krijg je dat voor elkaar dan? :O

154Klaag/zeurtopic. - Pagina 7 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo nov 22, 2009 6:34 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Auw, sterkte Muselovertje :3

Mijn klaag/zeur ding is dat ik 3 heb voor AK!
Een fkn 3 :'[

https://ladymoonlight.actieforum.com

155Klaag/zeurtopic. - Pagina 7 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo nov 22, 2009 6:36 am

fjodor

fjodor

doe je het IIG nog beter dan mij, met me 1,9 en een 1 voor elektrotechniek en wiskunde x'D

156Klaag/zeurtopic. - Pagina 7 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo nov 22, 2009 7:29 am

MANOUK

MANOUK

DarkRomantica schreef:Mijn klaag/zeur ding is dat ik 3 heb voor AK!
Een fkn 3 :'[
Lol, ik reageerde een pagina terug precies hetzelfde.
Ook een fucking 3 voor AK. D:

En alles zit tegen, mijn ouders lopen te zeiken, ik kan niet slapen, ben moe.. ><

http://www.last.fm/user/Manouk666

157Klaag/zeurtopic. - Pagina 7 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo nov 22, 2009 9:53 am

Vampire



Ik had een 5 voor ak xD

158Klaag/zeurtopic. - Pagina 7 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma nov 23, 2009 6:43 am

fjodor

fjodor

vandaag niet naar school geweest, sta ik op tijd op het station, komt er geen trein, als de trein al 25 minuten te laat is zeggen ze dat ie uitvalt, komen ze er nog even later mee dat er op dat stuk helemaal geen treinen meer rijden door kapotte bovenleiding

kwam ik er later achter dat ik ook de bus kon pakken, 1 station verder kon gaan en vanaf daar de trein pakken, maar daar had ik toch geen zin meer in, met een beetje geluk morgen geen school

159Klaag/zeurtopic. - Pagina 7 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma nov 23, 2009 8:33 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Mijn pink is net tussen mijn bureaustoel en bureau gekomen en kreeg hem er niet tussen uit. Nu doet ie pijn, is ie blauw en dik. xP

160Klaag/zeurtopic. - Pagina 7 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma nov 23, 2009 12:02 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Het begon behoorlijk te stormen toen ik de hond door de weilanden uit was aan het laten... ik en Lola zijn nu twee verzopen katten xD.

161Klaag/zeurtopic. - Pagina 7 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di nov 24, 2009 1:06 am

insanity-perdition



kom ik op school
hoor ik dat techniek uit gaat vallen, hebben we engels in de plaats
en dat heb ik dus niet mee >.<
krijg ik weer gezeik natuurlijk.
en moet ik alsnog tot het 6e uur.(wat eigenlijk welmee valt maar woensdag tm vrijdag tot het 8e >.<')

162Klaag/zeurtopic. - Pagina 7 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di nov 24, 2009 1:00 pm

Gast


Gast

Kiespijn Shocked
*Stoute Fien,teveel snoep en energy op*

163Klaag/zeurtopic. - Pagina 7 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo nov 25, 2009 1:16 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik begin een pesthekel te krijgen aan natuurkunde praktijk...

164Klaag/zeurtopic. - Pagina 7 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo nov 25, 2009 1:52 pm

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Ik ook hoor,
en scheikunde ook 0.o

Ik ga ze ook meteen laten vallen volgend jaar.

165Klaag/zeurtopic. - Pagina 7 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do nov 26, 2009 12:11 am

Tezzie

Tezzie

Regen regen regen en ik stond lekker buiten in de regen.

*heeft net droge kleren aangedaan*

166Klaag/zeurtopic. - Pagina 7 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do nov 26, 2009 10:52 am

Vampire



SheAndHerDarkness schreef:Ik ook hoor,
en scheikunde ook 0.o

Ik ga ze ook meteen laten vallen volgend jaar.

Ik ook x']

167Klaag/zeurtopic. - Pagina 7 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do nov 26, 2009 10:58 am

fjodor

fjodor

ik vond natuur en scheikunde juist hartstikke leuk =D

maar t ligt er ook weer aan wat je er zelf van vindt natuurlijk Razz

168Klaag/zeurtopic. - Pagina 7 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do nov 26, 2009 11:04 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Natuurkunde was een hel.
Scheikunde was interessant, maar ik bakte er niets van.

Ik heb een goede reden voor een CM profiel hoor ;p

https://ladymoonlight.actieforum.com

169Klaag/zeurtopic. - Pagina 7 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do nov 26, 2009 11:39 am

Tezzie

Tezzie

Ik heb zelf scheikunde en ben er best goed in.

Natuurkunde kón ik op zich wel maar vind het dodelijk saai :')

170Klaag/zeurtopic. - Pagina 7 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do nov 26, 2009 12:32 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Scheikunde heb ik altijd wel leuk gevonden... alleen ik had een vreselijke leraar in de 4e en 5e.
Maar op de havo stelt het eigenlijk niet veel voor. Het is echt basiskennis, maar dat geldt voor alle vakken. Vele heb ik met twee vingers in de neus het examen behaald. Ik voerde voor bio en aardrijkskunde niks uit qua leren... haalde een 8 voor bijde. Wiskunde B is een ander vehaal.

Ah practica uitwerken... ik kreeg van de leraar een heel verhaal te horen waarom natuurkunde nodig was. Het scheelt dat ik het practicum grotendeels uigewerkt heb met een klasgenoot.

171Klaag/zeurtopic. - Pagina 7 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do nov 26, 2009 1:26 pm

VeroowRocks

VeroowRocks

Natuurkunde is vet, (vooral als ik het snap =P). Scheikunde vind ik soms interessant en Wiskunde vind ik leuk als ik het snap en het nuttig is (!!, we moeten nu bepaalde dingen bewijzen, dat vindt ik nutteloos want je weet het toch al zeker)
Maar ik ben wel echt een Beta-mens Very Happy . Ik heb vandaag Industrial Design meeloopdag gedaan op de TU/e, was echt vet!

172Klaag/zeurtopic. - Pagina 7 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do nov 26, 2009 2:07 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Oke ik krijg nu wel hele rare getallen uit Shocked . Terwijl er (zover ik zie) de berekening goed heb gedaan. Het is niet een zeer nauwkeuring practicum, maar een fout van 1.4 is best veel voor het bepalen van k (cp/cv verhouding).

Nu weet ik het zeker... biologie is echt mijn vak xD.

173Klaag/zeurtopic. - Pagina 7 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za nov 28, 2009 6:41 am

Vampire



Ik moet dit jaar overleven aangezien we maar 2 5en mogen staan ><
En raad eens, ik sta er 3 ><

Of inmiddels zelfs 4, maar Nederlands haal ik makkelijk op, want het is enkel dat benoemen wat ik door elkaar haal, had ik vorig jaar ook en toen stond ik ook een 7 xD

Natuurkunde haal ik dus echt nooit op. Al wil ik het wel xD

Wiskunde wordt misschien nog wel een 6je, hangt van de hoofdstukken af want de 1 snap ik wel en de ander weer niet xD

En ak moet op te halen zijn, al vind ik deze ak lerares een vreselijk poep mens. Want ze liegt ons gewoon voor. Anders stond ik gewoon voldoende.

174Klaag/zeurtopic. - Pagina 7 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za nov 28, 2009 10:00 am

MANOUK

MANOUK

Ik sta een 9 voor wiskunde. :')
Dat + engels en nederlands is ook echt het enige goede aan m'n rapport..
De rest is allemaal onvoldoende.

http://www.last.fm/user/Manouk666

175Klaag/zeurtopic. - Pagina 7 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za nov 28, 2009 10:35 am

insanity-perdition



toen ik klein was, gingen we op vakantie
en toen zeiden ze, wie het hoogst gooit mag beginnen,
dus iedereen dobbelt met die dingen, kom ik aan zetten (dacht lollig te zijn) en gooide ze in de lucht, en toen zei ik je moest toch hoog gooien?
blijkbaar was ik nog teklein om een grapje te maken -.-'
want nu lullen ze der nog over dat ik gewoon te klein was en het niet begreep

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 33]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 20 ... 33  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum