Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Tattoo's en piercings

+12
Sirmentro Enduros
ParanoidAngel
fjodor
Tezzie
insanity-perdition
VeroowRocks
Vampire
Lady Stardust
SheAndHerDarkness
MANOUK
MuseLovertje
DarkRomantica
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 5]

51Tattoo's en piercings - Pagina 3 Empty Re: Tattoo's en piercings ma nov 09, 2009 1:27 pm

Tezzie

Tezzie

Mijn moeder geeft les aan wannabelaborantjes Razz

Zit je toevallig in zeeland op school? (wss niet)

52Tattoo's en piercings - Pagina 3 Empty Re: Tattoo's en piercings ma nov 09, 2009 1:33 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Lol ik wordt voor t eerst uitgemaakt voor wannabelaborant xD Razz


Nee in Eindhoven... en daar noemen ze me 'Limburger'. Wat hebben Brabanders toch? Evil or Very Mad Razz

53Tattoo's en piercings - Pagina 3 Empty Re: Tattoo's en piercings vr nov 20, 2009 1:00 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Trots :')

Ik wil musicologe worden, en het liefst hoogleraar, dus ik kan redelijk alternatief ( ik bedoel, musici zijn ruimdenkende mensen) maar ook niet te.

Gelukkig zijn dit zorgen voor later.

https://ladymoonlight.actieforum.com

54Tattoo's en piercings - Pagina 3 Empty Re: Tattoo's en piercings di jan 05, 2010 8:33 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

En, ik weet, dubbelpost, maarem, meningvraagje.

Wat vinden jullie van septums?

Ik vind ze best vet, en je kan ze naar binnen doen als je er een dag geen zin in hebt Smile

https://ladymoonlight.actieforum.com

55Tattoo's en piercings - Pagina 3 Empty Re: Tattoo's en piercings di jan 05, 2010 9:27 am

Vampire



Het doet me altijd denken aan een stier xD

56Tattoo's en piercings - Pagina 3 Empty Re: Tattoo's en piercings di jan 05, 2010 9:28 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Vampire schreef:Het doet me altijd denken aan een stier xD
Mij ook en ik vind dat het over het algemeen bij stieren moet blijven xD.

57Tattoo's en piercings - Pagina 3 Empty Re: Tattoo's en piercings di jan 05, 2010 9:35 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Die vind ik niet mooi.
Ringetjes die gewoon door de zijkant van de neus gaan vind ik wel awesome.

58Tattoo's en piercings - Pagina 3 Empty Re: Tattoo's en piercings di jan 05, 2010 9:37 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Dat vind ik juist niets ;p

Ik vind dat je wel een hoofd voor een septum moet hebben trouwens, sommige staat het heel mooi, andere echt niet xD

https://ladymoonlight.actieforum.com

59Tattoo's en piercings - Pagina 3 Empty Re: Tattoo's en piercings di jan 05, 2010 9:39 am

Vampire



Ik ben sowieso niet echt dol op piercings x']

60Tattoo's en piercings - Pagina 3 Empty Re: Tattoo's en piercings di jan 05, 2010 9:41 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik zou eigenlijk wel een klein tattootje van Buddha willen hebben in het zwart wit.

61Tattoo's en piercings - Pagina 3 Empty Re: Tattoo's en piercings vr jan 08, 2010 3:57 pm

insanity-perdition



ik heb een hele korte periode gehad dat ik een knockel tattoo wou, maar volgens heel veel mensen staat het me niet ofzo xD
en ik denk wel dat ze gelijk hebben. maar het blijft wel vet ^^

62Tattoo's en piercings - Pagina 3 Empty Re: Tattoo's en piercings za maa 06, 2010 10:19 am

ParanoidAngel

ParanoidAngel

Ik heb nu 3 oorbelgaatjes in elk oor.
Maar eigenlijk wil ik er nog veel meer bij, maar dan moet het door kraakbeen en dat mag niet van m'n ouders.
Ik wil ook nog heel graag een neuspiercing en een wenkbrauwpiercing, omdat ik dat van jongs af aan al zoo mooi vind.
En misschien nog een tattoo van een klein heartagrammetje op mijn linkerhand, en dat heeft weinig met HIM te maken, het teken vind ik gewoon mooi. Verder ben ik niet zo van de tattoo's.
Alleen zal het nog wel lang duren voordat ik al die dingen mag, m'n ouders (vooral m'n vader) vind het allemaal namelijk heel lelijk en 'zelfverminking'.. =S

63Tattoo's en piercings - Pagina 3 Empty Re: Tattoo's en piercings za maa 06, 2010 10:22 am

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Ik wil nog steeds heel graag een bridge, maar die mag ik zeker weten niet -.-

64Tattoo's en piercings - Pagina 3 Empty Re: Tattoo's en piercings za maa 06, 2010 10:25 am

insanity-perdition



whaha, heb ik precies zo xD
ik mag ook geen piercings enzo :p
maar als k op mezelf woon hebben ze toch geen fuck meer over me te zeggen xD
het is mijn eigen lichaam
en als ik blij ben met een gaatje die je niet eens bijna ziet xD
dan doe ik dat Razz
mja nu kan dat natuurlijk nog niet Sad

65Tattoo's en piercings - Pagina 3 Empty Re: Tattoo's en piercings za maa 06, 2010 10:28 am

ParanoidAngel

ParanoidAngel

Ja, idd, dat ga ik ook doen.
Ik snap het probleem ook niet zo goed, want als je gewoon zeker weet dat je zo'n ding wilt of er maar een klein littekentje overblijft, wat is dan het probleem?
Mijn ouders hoeven er ook niet mee te lopen.. (ik zie opeens m'n vader voor me met allemaal piercings xP)

66Tattoo's en piercings - Pagina 3 Empty Re: Tattoo's en piercings za maa 06, 2010 10:32 am

insanity-perdition



haha xD
mijn oma gaat me echt haten als ik een piercing neem Razz
maar daar moet ze maar aan wennen, ik vind het gewoon iets hebben.
ook gekleurde lenzen vind ik vet (:
en dan moet je 2 verschillende in doen XD

67Tattoo's en piercings - Pagina 3 Empty Re: Tattoo's en piercings za maa 06, 2010 10:36 am

ParanoidAngel

ParanoidAngel

Ik heb toch nog maar 1 oma over die denkt dat alles wat ik draag 'in' is (en ze denkt ook al 2 jaar lang dat paars in de mode is) xP
Ik denk dat ik me daar niet echt zorgen om hoef te maken.
Met gekleurde lenzen moet ik trouwens ook niet thuis komen, die vinden m'n ouders ook verschikkelijk. Mijn moeder vind ze zo Marilyn Manson-achtig en ze heeft een grote hekel aan hem. Ze vind schattige roze lenzen zelfs eng =S
Maar ik zou die dingen toch nooit in durven doen xP

68Tattoo's en piercings - Pagina 3 Empty Re: Tattoo's en piercings za maa 06, 2010 10:43 am

insanity-perdition



nee ik mag ze ook niet van mn moeder Razz
niet omdat ze eng zijn en haar ook aan marilyn manson doen denken xD
maar omdat je ze alleen bij webshops kunt krijgen en ze is bang dat die mijn ogen beschadigen xD
wat ik eigenlijk ook wel begrijp.
ik mag heel misschien op m'n 16 wel 1 piercing xD
althans ik geloof dat ze dat gezegt heeft
maar als k der 1tje heb duurt het meestal niet zo lang tot ik er meer mag (:

69Tattoo's en piercings - Pagina 3 Empty Re: Tattoo's en piercings za maa 06, 2010 1:29 pm

Gast


Gast

Ik mag nog geen eens meer dan 2 gaatjes per oor :O
Als ik piercings en tattoo's wil,moet ik nog heeeel lang wachten.
Ik wil namelijk wel graag een neuspiercing en mss een lippiercing [aan 1 kant,geen snakebites]
En over tattoo's,ik zie wel..

70Tattoo's en piercings - Pagina 3 Empty Re: Tattoo's en piercings za maa 06, 2010 1:57 pm

insanity-perdition



haha je ouders hebben geluk ;p
ik wil 2 heup piercings, wenkbrauw piercing,in mn lip een paar weet nog niet precies waar xD,in mn nek (ja wow geen commentaar^^)in mn pols maybe,en k heb 3 gaatjes in mn oren xDook nog zelf door gestoken Razz
en tattoo's zijn niet echt iets voor mij xD

71Tattoo's en piercings - Pagina 3 Empty Re: Tattoo's en piercings zo maa 07, 2010 6:28 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik mag zetten wat ik wil... mn ouders kunnen me toch niets maken en ik hoef hun toestemming niet.

Toch zet ik niet vanalles... omdat ik zeker ervan wil zijn dat ik geen spijt heb. Sommige ideeën die ik op mn 14e had vind ik nu vreselijk... en anderen wil ik nog steeds. En die ga ik ook zetten.
Ik vraag of mn ouders de industrial willen betalen... hij is in t oor en daar hebben ze geen problemen mee. In het gezicht wel xD

72Tattoo's en piercings - Pagina 3 Empty Re: Tattoo's en piercings ma mei 24, 2010 8:47 am

Lady Stardust

Lady Stardust

OMG Shocked

http://news.bmezine.com/2006/07/24/gun-piercing/

Ben ik blij dat dat hier niet meer mag!

73Tattoo's en piercings - Pagina 3 Empty Re: Tattoo's en piercings ma mei 24, 2010 9:22 am

Tezzie

Tezzie

gatver :l

Piercing gun: Een soort doe het zelf piercingzetter? D:

74Tattoo's en piercings - Pagina 3 Empty Re: Tattoo's en piercings ma mei 24, 2010 10:41 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

omg... ik lees dat niet ver omdat ik ietswat traag lees en er liever niet te lang naar kijk... maar damn als dat het risico van een piercing pistol is dan nee dank je!

http://sirmentro.hyves.nl/

75Tattoo's en piercings - Pagina 3 Empty Re: Tattoo's en piercings ma mei 24, 2010 10:45 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ja het is goedkoop, maar of het nou zo handig is...

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum