Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Nieuwsfeiten en geneuzel daarover.

+4
Spirit-of-nostalgia
VeroowRocks
MANOUK
DarkRomantica
8 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. Empty Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. wo feb 03, 2010 7:56 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Post hier nieuwsfeiten, reageer en discussieer!

Hier is meteen een leuk nieuwsfeit.


Aanklacht na zeven jaar vruchteloos Axe-gebruik

AMSTERDAM – Sommige mensen hechten nogal wat waarde aan de boodschap die in commercials wordt verkondigd.
Een 26-jarige Indiër is hierin wel erg doorgeslagen. Hij heeft Unilever aangeklaagd, omdat hij na zeven jaar nog steeds geen profijt heeft van het ‘Axe-effect’.
Vaibhav Bedi hoopte dankzij het deodorantmerk, eigendom van Unilever, eindelijk aan een vriendin te komen, maar hij raakte depressief door het ontbreken van het effect.
De inwoner van New Delhi eist daarom 30 duizend euro schadevergoeding van het bedrijf.
De rechtbank heeft aangegeven eerst meer onderzoek te willen doen naar de diverse Axe-producten, alvorens de zaak in behandeling te nemen.
Bedi voelt zich belazerd: “In de reclame lopen er hordes vrouwen aan achter mannen die Axe gebruiken. Ik gebruik het al zeven jaar en heb nog steeds geen vriendin.”

©️ NU.nl

https://ladymoonlight.actieforum.com

2Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. Empty Re: Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. wo feb 03, 2010 8:07 am

MANOUK

MANOUK

Haha, fail. :')
Sommige mensen zijn ook niet echt slim.
Of juist wel, misschien wordt ie er wel rijk mee.
*Idee*

http://www.last.fm/user/Manouk666

3Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. Empty Re: Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. wo feb 03, 2010 9:38 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Misschien wil hij gewoon publiciteit, dat hij dan beroemd wordt en er hordes groupies bellen drunken

https://ladymoonlight.actieforum.com

4Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. Empty Re: Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. wo feb 03, 2010 2:56 pm

VeroowRocks

VeroowRocks

Of hij is dom, of juist niet en probeert zo zijn hebzucht voor geld te stillen xD

5Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. Empty Re: Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. do feb 04, 2010 3:48 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Man dood door getransplanteerde rokerslongen

LONDEN - Een Britse militair is overleden nadat hij longen van een zware roker had gekregen door een transplantatie. De 31-jarige Matthew Millington diende in 2005 in Irak toen hij te horen kreeg dat hij aan een ongeneeslijke ziekte leed waardoor hij uiteindelijk niet meer zou kunnen ademen, berichtte de Britse krant The Guardian maandag.

De man kreeg in 2007 zijn nieuwe set longen in een ziekenhuis in Cambridge. Maar minder dan een jaar later constateerden dokters een tumor in zijn nieuwe longen. Millington overleed in 2008, ondanks chemotherapie. Na onderzoek bleek dat de man de longen had gekregen van iemand die dertig tot vijftig sigaretten per dag rookte.

De medicijnen die hij kreeg toegediend om zijn lichaam de nieuwe organen te laten accepteren, versnelden juist de groei van het kankergezwel. Een woordvoerster van het ziekenhuis in Cambridge sprak van ,,een extreem zeldzaam geval''. (ANP)
Bron: Parool site


Dit is ook wel een grove vorm van nalatigheid zeg.

https://ladymoonlight.actieforum.com

6Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. Empty Re: Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. do feb 04, 2010 5:44 am

MANOUK

MANOUK

Controleren ze dat niet? o.O

http://www.last.fm/user/Manouk666

7Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. Empty Re: Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. do feb 04, 2010 9:01 am

Spirit-of-nostalgia

Spirit-of-nostalgia

Hoe bedoel je medische fouten...

http://creepiestcrawler.blogspot.com

8Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. Empty Re: Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. do feb 04, 2010 12:43 pm

VeroowRocks

VeroowRocks

wtf, Dat is wel erg slordig van hun,
ik begrijp wel dat alles heel snel moet enzo, maar als arts controleer je dat toch sowieso?

9Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. Empty Re: Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. vr feb 05, 2010 3:23 pm

insanity-perdition



omg, zou je maar net overkomen.

10Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. Empty Re: Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. do maa 25, 2010 9:57 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Man krijgt geld voor exploderende sigaret

JAKARTA - Een Indonesische man krijgt een vergoeding omdat hij zes tanden verloor, doordat een sigaret in zijn mond explodeerde.
Tabaksfabrikant PT Nojorno Tobacco betaalt hem 5 miljoen roepie (bijna 400 euro) plus de medische kosten voor het herstel van zijn gebit. Dit meldde de Britse omroep BBC dinsdag op de website.

Volgens de roker reed hij op zijn motor toen de sigaret uit elkaar knalde. De politie heeft een onderzoek naar de explosie gestart.

Een woordvoerder van de fabrikant laat weten dat er geen sigaretten worden teruggeroepen en dat de productie doorgaat. ''We wachten op de uitslag van het politieonderzoek. Er worden geen rare materialen in de sigaretten verwerkt, dus we denken dat dit een bijzonder geval is geweest.''

De man zelf heeft verklaard te willen stoppen met roken.

©️ ANP


Leuke manier om mensen te laten stoppen met roken haha.

https://ladymoonlight.actieforum.com

11Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. Empty Re: Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. do maa 25, 2010 12:56 pm

VeroowRocks

VeroowRocks

Hij stopt tenminste wel, Yey betekent minder sigaretten in de wereld. Kleine beetjes helpen Razz

12Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. Empty Re: Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. do maa 25, 2010 11:58 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik zal ook stoppen met eten als mijn kipschnitzel in mijn mond zou exploderen hoor.

Maar het is ook een tip voor rokers: Koop geen sigaretten in Indonesië haha.
Javaanse Jongens gaat hier verlies op draaien.

https://ladymoonlight.actieforum.com

13Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. Empty Re: Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. zo apr 11, 2010 3:08 am

Spirit-of-nostalgia

Spirit-of-nostalgia

AMSTERDAM – Het ‘Verrekte Mongol’-shirt dat Coolcat maakte naar aanleiding van internet- en televisiehit New Kids, is alsnog uit de schappen genomen. Eerder liet de directeur van de winkelketen nog weten dat niet nodig te vinden.

Ondanks dat de spellingswijze verschilt (mongol versus mongool) vonden veel ouders met een Down-kindje de T-shirts aanstootgevend. Directeur van Coolcat, Ronald Kahn, gaf destijds aan de gevoelswaarde van beide woorden weliswaar hetzelfde te vinden, maar toch niet van plan te zijn actie te ondernemen.

“We willen mensen niet kwetsen, daarvoor maken we onze excuses. We willen echter ook een afspiegeling zijn van de samenleving en met humor naar dingen kijken”, stelde hij. “Zoals in dit geval met de New Kids. Het blijkt dat onze doelgroep, jongen mensen, dat zeer weet te waarderen. De T-shirts zijn niet aan te slepen."

Omroep Brabant meldt woensdag echter dat het bedrijf nu toch besloten heeft de shirts uit de winkels te halen. Waarom dat nu alsnog gebeurt is niet duidelijk. Het zuidelijke medium meldt alleen dat 'Coolcat dacht met de verkoop een gat in de markt gevonden te hebben, maar is geschrokken van alle reacties'.


En in Goes hangen ze er gewoon nog Laughing

http://creepiestcrawler.blogspot.com

14Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. Empty Re: Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. zo apr 11, 2010 4:45 am

Lady Stardust

Lady Stardust

hmm... ergens kan ik het wel begrijpen. Het is hetzelfde als je een t-schirt met 'kanker slet' erop verkoopt. Je scheld immers wel met een ziekte/afwijking. Ik heb die shirts hier in Roermond ook niet meer gezien.

En ik snap dat hele new kids niet. Waarom is het nou zo leuk aan om een stel bier drinkende, scheldende aso's te zien.

15Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. Empty Re: Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. zo apr 11, 2010 5:07 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik vind de New Kids behoorlijk irritant.

Maar hee, ik zie hier een gat in de markt, laten we alle shirts in Goes opkopen, ze sturen naar onze vijanden en ze dan aanklagen bij de politie hahaha!
Payback time Cool

https://ladymoonlight.actieforum.com

16Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. Empty Re: Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. zo apr 11, 2010 11:15 am

insanity-perdition



haha xD
opzich wel een goed idee Razz

17Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. Empty Re: Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. zo apr 11, 2010 5:17 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

ach opzich is new kids wel grappig, of althans sommige stukjes, maar eigenlijk wel echt stom, en sommige vatte ik echt niet hoor. En wat er nou leuk is aan van die sms diensten dat je de realtones zoals 'wie is hier nou de snackbar?' dat snap ik dan ook echt niet

De grappigste scene vind ik wel dat zo'n stel dan op het strand zit en die meid zegt dan van er is toch niemand ik ga topless en dan gaat die knul even weg zie je zo allevier die gasten op een rijtje naar die meid staren, maken ze van die biertjes open zij ondergespetterd en iedereen vollop boeren, zij is eerst geergerd en daarna vind ze het wel grappig dus zij denkt van ok dan neem ik ook zo'n biertje slaat een der zo op der gezicht 'jij blijf met je Biebbieb van me bier af'... dies opzich wel echt goed verzonnen

http://sirmentro.hyves.nl/

18Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. Empty Re: Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. wo apr 28, 2010 7:34 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Besparingsvoorstel: Limburg opheffen


De bezuinigingsvoorstellen die donderdag in Den Haag zijn gepresenteerd, treffen Limburg hard. Zo wil een werkgroep de provincie Limburg in de huidige vorm opheffen. Ook mag de A2-verbreding op de lange baan.
Den Haag
Door Paul Bots en Roel Ophelders

Volgens het advies zou een provinciale herindeling in Zuid-Nederland moeten bijdragen aan de vorming van vijf tot acht superprovincies in Nederland, waardoor er minder politici en ambtenaren nodig zijn. Een acceptabel alternatief wordt gezien in het volledig schrappen van provincies als bestuurslaag, waardoor veel provincietaken bij gemeenten terechtkomen. Deze moeten dan wel groter worden, wat voor Limburg op een ingrijpende herindelingsgolf neerkomt.

De voorstellen komen van ambtenaren die vorig najaar op verzoek van het kabinet werkgroepen hebben gevormd om "zonder taboes” op zoek te gaan om bezuinigingsmogelijkheden op hun beleidsterrein. Veel adviezen uit de eindrapportages raken de burger rechtstreeks in de portemonnee, door onder meer een lagere koopkracht en dalende huizenprijzen. Het ingrijpendst zijn het inperken of afschaffen van de hypotheekrenteaftrek, beperking van de WW-duur, verlaging van het minimumloon en verhoging van het eigen risico in de zorg tot 775 euro.

Een beoogde bezuiniging die Limburg specifiek treft, is het schrappen van de verbreding van de A2 tussen Maasbracht en Geleen, die voor 2016 stond gepland. De ingreep wordt nu als ‘niet noodzakelijk' gezien, tot grote teleurstelling van de provincie. Verder moeten de twee regionale politiekorpsen er rekening mee houden dat ze er een nieuwe taak bij krijgen: het vreemdelingentoezicht in de grensstreek. Nu is de Marechaussee daar nog voor verantwoordelijk.

Het was de bedoeling dat het kabinet medio dit jaar zou beslissen welke voorstellen beleid zouden worden. Door de kabinetsval komt die taak bij een nieuwe regering te liggen en zullen de bezuinigingen een belangrijk thema worden in de aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen op 9 juni. Volgens een groep topambtenaren moet er in de volgende kabinetsperiode 18 miljard euro bezuinigd worden. Het Centraal Plan Bureau becijferde dit bedrag eerder op 29 miljard euro.

http://www.limburger.nl/article/20100402/REGIONIEUWS01/100409933/1070

19Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. Empty Re: Nieuwsfeiten en geneuzel daarover. do apr 29, 2010 4:43 am

Tezzie

Tezzie

Oke .. xD dat klinkt onzinnig.

Ik zag trouwens gisteren nog iemand met zo'n verrekte mongol shirt.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum