Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Omdat ook ik mij verveel

+9
Whiplash
Vampire
MuseLovertje
Lady Stardust
VeroowRocks
MANOUK
insanity-perdition
DarkRomantica
Sirmentro Enduros
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 4]

76Omdat ook ik mij verveel - Pagina 4 Empty Re: Omdat ook ik mij verveel vr sep 03, 2010 7:03 am

fjodor

fjodor

DarkRomantica schreef:
fjodor schreef:

en verderest hadden ze nog zo'n programma met een hond die detective was, ik weet alleen de naam niet meer



SCOOBY DOOBY DOOO, WHERE ARE YOU?!


En oeps, dubbelpost.

nee, was een andere, een witte kleine, met detective muts, die was altijd best wel geniaal, omdat het zo fucking droog was :')

heb nu de 1e 5 seizoenen van Ed, Edd 'N' Eddy gedownloadt x'D
het is nog steeds geniaal, alhoewel ik bij de meeste afleveringen, na 10 jaar, nog steeds zoiets heb van: "ken ik al, doorspoelen naar de leuke stukjes" x'D

en spongebob is gewoon de Koning

en nasynchronisatie is KUT, drm hek t ook int engels gedownload (ja spongebob EN Ed, Edd 'N' Eddy Razz)

77Omdat ook ik mij verveel - Pagina 4 Empty Re: Omdat ook ik mij verveel do sep 23, 2010 8:06 am

insanity-perdition



Omdat ook ik mij verveel - Pagina 4 ?t=2009012911817 Spongebob! Als je daar niet vrolijk van wordt weet ik het ook niet meer :')

78Omdat ook ik mij verveel - Pagina 4 Empty Re: Omdat ook ik mij verveel do sep 23, 2010 11:31 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Stigmata schreef:Omdat ook ik mij verveel - Pagina 4 ?t=2009012911817 Spongebob! Als je daar niet vrolijk van wordt weet ik het ook niet meer :')
Ik word er eerder sjaggo van... irritante spons zeg


(A)(A)(A)

http://sirmentro.hyves.nl/

79Omdat ook ik mij verveel - Pagina 4 Empty Re: Omdat ook ik mij verveel vr sep 24, 2010 1:43 pm

Radioactive



Sirmentro Enduros schreef:
Stigmata schreef:Omdat ook ik mij verveel - Pagina 4 ?t=2009012911817 Spongebob! Als je daar niet vrolijk van wordt weet ik het ook niet meer :')
Ik word er eerder sjaggo van... irritante spons zeg


(A)(A)(A)
Eensch, wat een kutspons.

http://www.deltafaction.com/

80Omdat ook ik mij verveel - Pagina 4 Empty Re: Omdat ook ik mij verveel zo sep 26, 2010 7:24 am

insanity-perdition



Doh? xD
nja niet iedereen dan Razz

81Omdat ook ik mij verveel - Pagina 4 Empty Re: Omdat ook ik mij verveel zo sep 26, 2010 11:42 am

Vampire



Ik vind Spongebob ook irritant, alleen het kerstlied is wel grappig, vanwege Octo zijn stem xD

82Omdat ook ik mij verveel - Pagina 4 Empty Re: Omdat ook ik mij verveel ma sep 27, 2010 10:27 am

insanity-perdition



kerst lied?Razz
die ken ik niet/kan ik me niet meer herhinneren. xD

83Omdat ook ik mij verveel - Pagina 4 Empty Re: Omdat ook ik mij verveel vr okt 01, 2010 8:35 am

NightOfTheHunter

NightOfTheHunter

Ik ben te druk geweest om op het forum berichtjes achter te laten. Nu verveel ik me dood :')

http://twitter.com/Sandrab1102

84Omdat ook ik mij verveel - Pagina 4 Empty Re: Omdat ook ik mij verveel vr okt 01, 2010 8:42 am

Vampire



85Omdat ook ik mij verveel - Pagina 4 Empty Re: Omdat ook ik mij verveel vr okt 01, 2010 11:58 am

insanity-perdition



Lol'd Octo maakt altijd zo'n geniaal geluidje als hij loopt xD lmao

86Omdat ook ik mij verveel - Pagina 4 Empty Re: Omdat ook ik mij verveel za okt 02, 2010 1:42 am

Vampire



Ja dat wel, ik vind Octo nog wel grappig xD

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum