Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Zelfgemaakte kleding/kostuums/battlejackets.

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Gast


Gast

Dump hier foto's van je zelfgemaakte kleding/kostuums/battlejackets.

Ik begin wel met m'n battlejacket : Zelfgemaakte kleding/kostuums/battlejackets. Dsci0022o
Zelfgemaakte kleding/kostuums/battlejackets. Dsci0024m

Datumshit klopt niet,kon 't niet weg krijgen..

Whiplash

Whiplash

Gaaf! Ik heb zelf het geld en geduld niet om zoiets te maken.

http://www.last.fm/user/basszman

fjodor

fjodor

ja hoor, t duurde ff Razz

mijne staat hier al ergens, maar die is niet meer helemaal up-to-date, ik ga vanavond wel ff nieuwe foto's maken ;D

en kzie dat je hem gelijk op tshirtslayer hebt gezet Very Happy +1

en BTW: geld en geduld vind ik zelf geen goede redenen (A)

ik heb m'n jasje zelf voor 12,50 gekocht op marktplaats, en patches hoeven over het algemeen niet zoveel te kosten, zolang je goed zoekt, en al helemaal niet als je een of 2 patches per keer koopt, en het vastnaaien, tjha, ik had eerst zelf ook weinig geduld dacht ik, maar ik heb wel ff al die dingen vastgenaaid Very Happy, behalve de backpatch, die heb ik laten doen :F

Whiplash

Whiplash

Al mijn geld gaat op aan muziek intrumenten en toebehoren

http://www.last.fm/user/basszman

insanity-perdition



Awesome.
Zit er zelf ook aan te denken een battle-jacket te maken, alleen zit ik nog te twijfelen. Vooral omdat ik bang ben dat het niet gaat staan of het niet mooi wordt én omdat ik opzich niet zo veel 'trash' en 'black' metal luister (Kom ik aan met zo'n jack vol symphonic metal bands, lol (': )

Amen.

Gast


Gast

Je kan ook gewoon een zwart giletje doen met niet al te veel patches :') Maar als jij liever sympho luistert dan thrash en black,moet je dat vooral doen :'D

Mijn jack is overigens nog lang niet af,en op die foto ziet ie er best lelijk uit :')
Ik moet echt nog patches van Coroner,Municipal Waste,Dark Angel & Nuclear Assault

insanity-perdition



Zit zo'n ding niet te strak als je er een wijd shirt onder draagt?xD

'K begin wel steeds meer black metal bands goed te vinden. Misschien zijn het er net genoeg?Razz
Wel heel jammer dat ik er nergens eentje van Forgotten Tomb kan vinden... Wel eentje van Lifelover maar gheen flauw idee of de site betrouwbaar is. (dsbm verslaafde)

Gast


Gast

Post die sites waar je patches kan vinden anders bij 't webshops topic :')
Dat van dat giletje was maar een voorbeeld
Mijn spijkerjack is juist best wel te groot & ik draag vaak strakke shirts :'D
Maar ik kon toen geen kleiner jack vinden...dus ik draag 'm vaak over mn leren jack

insanity-perdition



Zal ik doen. Weet er niet zo veel eigenlijk.Razz
Oh xD
Echt? Ik kocht altijd eerst vrouwen bandshirts maar die zijn altijd zo snel te klein. Dus toen ben ik mannenshirts gaan halen,alleen heb je ze soms niet in S en dan koop ik hem in M :') t staat alleen minder mooi.
Hah,dat kan ook nog xD

Gast


Gast

Ik koop vaak L bij vrouwen bandshirts,die pas ik dan langer...
En meestal als ik mannen shirts koop,maar ik ze strakker...maar als 't een S is hoeft dat niet per se :')

insanity-perdition



Oh, dat is eigenlijk best slim xD

insanity-perdition



Zelfgemaakte kleding/kostuums/battlejackets. 325004

Jaja, wazig heid :')
en sorry voor dubbelpost xD
'k had een betere foto maar daar miste er eentje.

't zijn; My Dying Bride,Cradle Of Filth,Gorgoroth,Morbid Angel,Burzum,Jaa mensen Finland^^,Slayer,Graveworm,Mayhem,Dimmu Borgir,Metallica,Children Of Bodom,Novembre,Shining,Moonspell en een backpatch van Burzum Smile

nogmaals, sorry voor de onduidelijkheid xD
En op de een of andere manier wilt m'n jack niet zwart worden. Niet dat 't heel erg is, alleen wel jammer van de verf en 't zou wel gaver geweest zijn xD
Maarja. *kucht* (:

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum