Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Reacties van mensen

+12
fjodor
MuseLovertje
VeroowRocks
Harmpje
insanity-perdition
Tree
Lady Stardust
Spirit-of-nostalgia
MANOUK
Vampire
Tezzie
DarkRomantica
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 11 van 11]

251Reacties van mensen - Pagina 11 Empty Re: Reacties van mensen zo jul 24, 2011 12:36 pm

BlackAngel

BlackAngel

Ik geloof dat mijn moeder eindelijk begint te accepteren dat ik me liever iets anders kleed dan anderen.
Ik was gisteren met haar en mijn zusje de stad (Amsterdam) in geweest, vist mijn moeder in zo'n winkeltje (Local Fantastic) een rok uit één van de rekken "Is dit niet iets voor jouw?".
Dat was een rok die ik ooit op een foto had gezien, ik was er al ruim 2 maanden naar op zoek en kom hem nergens vinden Very Happy. Om vervolgens toen we de winkel uitliepen te zeggen dat ze een vest wat ik had uitgezocht eigenlijk te netjes vind om naar school te dragen dus ergens is ze nog niet helemaal van dat sereotype zwarte metalhead/punkkleding af *zucht*.
In de bioscoop voor de film begon wilde mijn moeder trouwens naar de muziek die ik op mijn mobiel had (HIM) luisteren, vond ze het mooi en vervolgens kregen mijn zij en mijn zusje onenigheid (ruzie) over wie naar mijn muziek mocht luisteren (ik) XD.
En dan vallen ouders soms toch best mee.

En mijn tante die we al een hele tijd niet gezien hadden vond het zelfs leuk dat ik gothic was Laughing.

252Reacties van mensen - Pagina 11 Empty Re: Reacties van mensen ma jul 25, 2011 6:57 am

insanity-perdition



Haha das wel grappig Razz
HIM is ook wel goede muziek.

Kun je mij misschien uitleggen waar die winkel zit?Surprised
Of als je de straat naam ofzo toevallig weet?
'k ga namelijk elk jaar naar amsterdam sinds mn 12e ofzo, naar het waterloopplein
maar daar hebben ze eigenlijk bijna elk jaar het zelfde Sad
En k kan verder nooit echte winkels vinden in A'dam voor alternatieven enzo.. Mad

253Reacties van mensen - Pagina 11 Empty Re: Reacties van mensen ma jul 25, 2011 7:26 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Local Fanatic heeft wel leuke dingen, wel jammer dat ze niet vaak vernieuwen ofzo.
Die zit vlak bij de Dam, weet niet precies hoe ik dat uit kan leggen hoe je daar heen moet, als ik meeloop dan kan ik t zo vertellen, ik zoek t wel even op voor je.

254Reacties van mensen - Pagina 11 Empty Re: Reacties van mensen ma jul 25, 2011 7:34 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Reacties van mensen - Pagina 11 Naamloos-5
Mja je gaat dus de Dam op, dan heb je een straat beetje ergens aan de zijkant, je hebt daar veel vreettenten en toeristenwinkels enzo, daar loop je een heel end rechtdoor, dan zie je aan de linkerkant op een geven moment Local Fanatic. Maar dan meot je wel eerst 3 bruggen over enzo, maar t is steeds weer rechtdoor.

255Reacties van mensen - Pagina 11 Empty Re: Reacties van mensen ma jul 25, 2011 8:33 am

insanity-perdition



Ah okay Very Happy
Heel erg bedankt ^^

256Reacties van mensen - Pagina 11 Empty Re: Reacties van mensen ma jul 25, 2011 9:03 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Graag gedaan, wanneer wil je erheen eigenlijk?

257Reacties van mensen - Pagina 11 Empty Re: Reacties van mensen ma jul 25, 2011 10:43 am

insanity-perdition



weet ik niet precies. Ligt aan mijn moeder.
Ik ben geloof ik nog 2 weken bij mijn vader en dan ga ik 3 weken naar mijn moeder,
dus in die 3 weken zal ik een keer gaan. Razz
Ik hoop wel zo snel mogelijk. xD

258Reacties van mensen - Pagina 11 Empty Re: Reacties van mensen ma jul 25, 2011 12:59 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ah ja, ach als je maar gaat haha.
Ik mag voorlopig geen kleding meer kopen van mezelf.
Heb in England asociaal veel gekocht dus heb voorlopig wel genoeg.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 11 van 11]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum