Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ik stel mezelf ook wel even voor xD

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Ik stel mezelf ook wel even voor xD Empty Ik stel mezelf ook wel even voor xD do aug 20, 2009 5:17 am

Vampire



Nou hallo xD
Ik ben Melissa en ik ben 14 jaar.
Ik heb een vampier obsessie en lees sinds groep 5 griezelverhalen xD
Toen ik 9 was was ik nogal fan van Avril Lavigne, terwijl de mensen om me heen de kant op gingen van Beyonce O.o
Daardoor ben ik best wel heel erg gepest enzo, maar dat maakt me niet meer uit want ik kan er nu heel goed mee om gaan.
Ik ben uit mezelf me anders gaan kleden, meestal hoor ik dat men via via verandert is. Maar ik kende helemaal niemand die alternatief was, ik kende alleen tutjes namelijk x'] Als ik mezelf zou moeten indelen in een hokje zou dat Perky goth zijn ^^
Ik ben echt heel slecht in mezelf voorstellen

2Ik stel mezelf ook wel even voor xD Empty Re: Ik stel mezelf ook wel even voor xD do aug 20, 2009 5:20 am

Tezzie

Tezzie

Ghehe welkom :').

3Ik stel mezelf ook wel even voor xD Empty Re: Ik stel mezelf ook wel even voor xD do aug 20, 2009 5:21 am

Vampire



Dankje =D

4Ik stel mezelf ook wel even voor xD Empty Re: Ik stel mezelf ook wel even voor xD do aug 20, 2009 8:34 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Welkom op het forum!^^

Vampiers zijn cool, vooral Dracula natuurlijk.

https://ladymoonlight.actieforum.com

5Ik stel mezelf ook wel even voor xD Empty Re: Ik stel mezelf ook wel even voor xD do aug 20, 2009 8:42 am

Tezzie

Tezzie

Jepp die glittert niet :'D

6Ik stel mezelf ook wel even voor xD Empty Re: Ik stel mezelf ook wel even voor xD do aug 20, 2009 10:45 am

Vampire



Waha x']
Stel je voor dat je in de zon stapt en je huid ineens uit allemaal diamantjes bestaat O.o

7Ik stel mezelf ook wel even voor xD Empty Re: Ik stel mezelf ook wel even voor xD do aug 20, 2009 10:51 am

Tezzie

Tezzie

Ik zou snel terug naar binnen rennen.

...


En heel hard huilen ofzo :')

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» ik stel me wel ff voor
» Stel me maar ff voor...

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum