Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wat maakte je vandaag aan het lachen?

+14
Sirmentro Enduros
Whiplash
MuseLovertje
insanity-perdition
fjodor
Lady Stardust
VeroowRocks
Raiding Wolf
Harmpje
Vampire
MANOUK
Tezzie
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
18 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 14]

176Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? vr mei 07, 2010 2:39 pm

Tezzie

Tezzie

http://chatroulettetrolling.com/
Mensen die grappen uithalen op chatroulette en daar printscreens van maken :'D <3

177Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? za mei 08, 2010 4:33 am

MuseLovertje

MuseLovertje

whaha geniaal die site. XD

178Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? za mei 08, 2010 11:57 am

VeroowRocks

VeroowRocks

Ben ik het mee eens Razz
Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 129164709485096119

179Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? ma mei 10, 2010 9:08 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 Condoom%20pak

Heel plat, maar zo grappig.

https://ladymoonlight.actieforum.com

180Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? ma mei 10, 2010 12:42 pm

MANOUK

MANOUK

Ik had lol @ die site van Tezzie. XD
En om nog wel meer vandaag.. even denken.. Oh ik weet het niet meer. XD

http://www.last.fm/user/Manouk666

181Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? ma mei 10, 2010 1:37 pm

Tezzie

Tezzie


Een overdosis Youtube Poop gehad. Kwam dit toen tegen x].

182Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? di mei 11, 2010 8:41 am

VeroowRocks

VeroowRocks

Patrick is geniaal.

183Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? di mei 11, 2010 9:33 am

Vampire



Haha XD
Gerard Butler is cool xD


Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 Pedobear942010042015062

Omdat ik Pedobear nog altijd geniaal vind xD

184Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? wo mei 12, 2010 10:16 am

Whiplash

Whiplash

Ik had met mijn groepje tijdens muziek niet veel te doen omdat onze compositie/groepsopdracht al af is en we het stuk goed genoeg kennen. Dus gingen we in de oefenruimte maar een beetje jammen. Toen kwamen we uiteindelijk bij Killing In The Name uit. Wij zijn zo aan het spelen, komt Paul (een vriend van me) over de gang voorbij slenteren en gooit onze deur open en begint vrolijk mee te zingen :'D

ik denk dat je erbij had moeten zijn ;D

http://www.last.fm/user/basszman

185Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? wo mei 12, 2010 2:16 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

186Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? wo mei 12, 2010 2:48 pm

Tezzie

Tezzie

Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 Ronald-mcdonald-banned-pics-uphaa.com%20(24)

187Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? do mei 13, 2010 8:18 am

Whiplash

Whiplash


Zonde van de zendtijd is geniaal

http://www.last.fm/user/basszman

188Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? do mei 13, 2010 6:16 pm

insanity-perdition




geniale gastxD vooral als hij gaat zwaaien aan 't einde xD

189Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? vr mei 14, 2010 5:57 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Wahha die is echt geniaal gewoon.

190Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? zo mei 16, 2010 12:21 pm

MuseLovertje

MuseLovertje


Sorry voor de dubbelpost

191Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? di mei 18, 2010 10:01 am

insanity-perdition



Haha wtf xD

192Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? di mei 18, 2010 2:51 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Ik liet vandaag een gepijnigd lachje nadat ik mijn scheen keihard tegen de hoek van de salon tafel stote... het intrigeert me hoe de ene persoon begint te vloeken(wat zo ik heb gehoord wetenschappelijk bewezen is de pijn te verminderen) terwijl de anderen van nature om hun eigen onbeholpen klungeligheid kunnen lachen... Damn dat deed zeer^^

http://sirmentro.hyves.nl/

193Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? wo mei 19, 2010 6:58 am

insanity-perdition



Sirmentro Enduros schreef:Ik liet vandaag een gepijnigd lachje nadat ik mijn scheen keihard tegen de hoek van de salon tafel stote... het intrigeert me hoe de ene persoon begint te vloeken(wat zo ik heb gehoord wetenschappelijk bewezen is de pijn te verminderen) terwijl de anderen van nature om hun eigen onbeholpen klungeligheid kunnen lachen... Damn dat deed zeer^^
haha dat ken ik, ik stond tegen over een vriendin en een andere vriendin sloeg onze koppen keihard tegen elkaar aan, haha Razz heb nog nooit zo'n harde kopstoot gehad, en toch moesten we er om lachen.

194Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? wo mei 19, 2010 10:29 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik had vandaag ook een keiharde kopstoot gehad met me vriendin omdat we allebei tegeljk naar de grond keken om een pen te pakken. XD

195Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? wo mei 19, 2010 10:46 am

Vampire



Haha, een idioot waar ik bij op handbal zat vind een vriendin van mij leuk (maar hij is wanhopig want hij wilde zelfs met mij XD) Maar ik had verteld dattie heel stom en lelijk is, en doordat zij het tegenovergestelde van mij is en kwa smaak ook dacht ze dat hij vet knap is..
Nu zijn ze vrienden op hyves en baalt ze heel erg dat hij haar leuk vind xD

En ik vind dat vet grappig XD

196Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? wo mei 19, 2010 10:52 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Lol ik weet nog een tijdje terug was ik met wat vrienden in het park, en ik zat met iemand te frisbee'en terwijl de rest zat te voetballen, een beetje overpasen en hooghouden wat niet... nouja die gasten kunnen heus wel mikken dus dat ging prima... totday die gast tegenover mij de frisbee naar mij gooit en die vet scheef gaat, maar ik ren eropaf en ik had hem makkelijk kunnen hebben als niet out of the blue totaal compleet al geheel onverwacht die voetbal recht tegen mijn linker slaap aan knalt... sow ik wist echt even niet wat me overkwam xD rest van de dag juist pijn aan me rechter( en niet me linker) slaap... das ook eigenaardig

http://sirmentro.hyves.nl/

197Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? wo mei 19, 2010 2:00 pm

Tezzie

Tezzie

Vandaag tijdens een lezing, was er verschrikkelijk slecht Engels taalgebruik aanwezig.
Toen kwam de burgemeester binnenlopen.

"One minute please, there comes the BURGERMASTER"

Dat moet dus mayor zijn, niet burgermaster :'D. Haha.
En toen had ik met josine een grap over 'burger king - burger master"

198Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? wo mei 19, 2010 3:22 pm

fjodor

fjodor

hoe krijgen jullie dan opeens de burgemeester op bezoek dan?

doet me denken aan m'n buurjongetje, elke keer als ie iets deed wat niet mocht van z'n ouders en z'n ouders spraken hem daarop aan dan ging ie gwn door en luisterde ie niet. maar als je zei: "mag niet van de burgemeester" dan stopte ie wel gelijk x'D

199Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? do mei 20, 2010 2:10 pm

Tezzie

Tezzie

Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 Dude-vinci

200Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 Empty Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen? do mei 20, 2010 3:19 pm

fjodor

fjodor

Tezzie schreef:Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 Dude-vinci

die ene 'peace' hand rechts (Voor hemzelf links) is fout, dat moet \,,/ zijn Razz

en ff on topic:

Wat maakte je vandaag aan het lachen? - Pagina 8 129165230721957372

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 14]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum