Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het 'hoe voel je je nu topic'

+15
NightOfTheHunter
Sirmentro Enduros
fjodor
VeroowRocks
MuseLovertje
insanity-perdition
Harmpje
SheAndHerDarkness
DarkRomantica
MANOUK
Lady Stardust
Vampire
Tezzie
Tree
Spirit-of-nostalgia
19 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 11]

201Het 'hoe voel je je nu topic' - Pagina 9 Empty Re: Het 'hoe voel je je nu topic' wo jul 07, 2010 11:39 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Vampire schreef:
MuseLovertje schreef:Chagrijnig, verdrietig, kwaad, teleurgesteld

Aaaw what's wrong?Sad

nou ik zit dus al een aantal weken in een kliniek op dagbehandeling, vanwege me eten, nou ja eerder het niet eten. Dus ik ben al een paar weken niet naar school geweest. Op school wordt ik dus gepest enzo, nageroepen, dingen gooien, dat soort shit allemaal. Vandaag kreeg ik een middag vrij van de kliniek om me boeken in te leveren, dus ik had me er toch wel op verheugd om me vrienden te zien weet je wel? en wat denk je? Na niet eens een paar minuten op school, werd ik alweer uitscholden en nageroepen. Ik was een boek vergeten, dus kon ik ook nog eens terug naar huis fietsen. Kwam ik weer op school, weer gescheld, en was ik me boekenlijst kwijt. Dat is uiteindelijk weer goed gekomen. Maar ik voel me gewoon zo kut, dat iedereen me maar uitscheld enzo, terwijl ik niet eens de kans heb om wat fout te doen. Ik heb al een paar jaar nagedacht om naar een andere school te gaan, en waarschijnlijk gebeurt dat dit jaar dus wel echt. Ik heb het zo gehad, ik wil niet eens meer naar school als ik uit de kliniek kom.

202Het 'hoe voel je je nu topic' - Pagina 9 Empty Re: Het 'hoe voel je je nu topic' wo jul 07, 2010 12:02 pm

Vampire



Wat een vreselijke figuren!
Ze laten zich wel kennen door jou zomaar uit te gaan schelen, het is gewoon zielig om zomaar iemand uit te gaan schelden, zeker omdat het een grote schade kan aanrichten.
Hopelijk ben je snel van die lui verlost ^^

203Het 'hoe voel je je nu topic' - Pagina 9 Empty Re: Het 'hoe voel je je nu topic' wo jul 07, 2010 12:14 pm

insanity-perdition



ah D:
In groep 6 werdt ik ook heel erg gepest, terwel ik me niet eens anders kleedde ofzo. Ik kwam heel vaak jankend thuis toen omdat ik helemaal gek werdt, op mijn vorige school werdt ik nooit gepest en als je dan opeens wel gepest wordt begrijp je dat niet helemaal (op je 10e tenminste)

204Het 'hoe voel je je nu topic' - Pagina 9 Empty Re: Het 'hoe voel je je nu topic' do jul 08, 2010 2:06 am

Vampire



Ik denk dat de meeste mensen wel gepest zijn, zelfs de pesters ><
Ik werd op mijn 11e bijvoorbeeld met een mes bedreigt omdat ik te bleek zou zijn T_T

205Het 'hoe voel je je nu topic' - Pagina 9 Empty Re: Het 'hoe voel je je nu topic' do jul 08, 2010 4:01 am

insanity-perdition



echt waar!? wtf =_=
ik snap mensen soms echt niet meer hoor.
Er lopen steeds meer van die klootzakken rond. ><

206Het 'hoe voel je je nu topic' - Pagina 9 Empty Re: Het 'hoe voel je je nu topic' do jul 08, 2010 5:05 am

Vampire



Klopt, voor mij zijn het voorbeelden van mensen hoe ik niet wil zijn ><

207Het 'hoe voel je je nu topic' - Pagina 9 Empty Re: Het 'hoe voel je je nu topic' do jul 08, 2010 8:44 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Sorry maar, wat ben ik blij dat ik mijn HAVO diploma al een tijd geleden gehaald heb.

Ik had dat soort problemen ook, maar op de hogeschool zijn de leerlingen een heel stuk volwassener. Het is wel zo dat mensen niet ingrijpen als het slecht met je gaat. Het is hier meer van: ieder-voor-zichzelf.

208Het 'hoe voel je je nu topic' - Pagina 9 Empty Re: Het 'hoe voel je je nu topic' do jul 08, 2010 9:58 am

insanity-perdition



Hmm dat klinkt geweldig =D
Bij mij in de klas bemoeid iedereen zich met elkaar.

209Het 'hoe voel je je nu topic' - Pagina 9 Empty Re: Het 'hoe voel je je nu topic' do jul 08, 2010 10:01 am

FREDDIE

FREDDIE

moe, warm, saai en alleen
maar ik heb wel koffie :3

210Het 'hoe voel je je nu topic' - Pagina 9 Empty Re: Het 'hoe voel je je nu topic' do jul 08, 2010 10:03 am

insanity-perdition



koffie =D
maar ik hou meer van cappuchino met schuim <3

en ik voel me een beetje gehaast omdat mn oma een pizza voor me ging halen en pas kwart voor 6 terug kwam terwel ik 6 uur thuis moest zijn Sad

211Het 'hoe voel je je nu topic' - Pagina 9 Empty Re: Het 'hoe voel je je nu topic' do jul 08, 2010 10:05 am

FREDDIE

FREDDIE

stom is dat D:

212Het 'hoe voel je je nu topic' - Pagina 9 Empty Re: Het 'hoe voel je je nu topic' do jul 08, 2010 10:27 am

Vampire



Stigmata schreef:Hmm dat klinkt geweldig =D
Bij mij in de klas bemoeid iedereen zich met elkaar.

Agree!

Al doen ze normaler sinds ze inzien dat ik meer van voetbal weet dat het gemiddelde meisje uit de klas x']

213Het 'hoe voel je je nu topic' - Pagina 9 Empty Re: Het 'hoe voel je je nu topic' do jul 08, 2010 10:30 am

fjodor

fjodor

x'D das wel geniaal

ik heb idd ook gemerkt dat mensen op het HBO veel volwassener zijn dna op de HAVO, op eentje na dan, want dat was echt een klootzak, die ik helaas ook al langer kende van de HAVO waar ie ook steeds liep te kutten, kdacht er eindelijk vanaf te zijn (was ik al 3 jaar) was ie weer terug

voorbeeld van zijn geintjes: in me ogen schijnen met laserlampje, boek uit het raam gooien etc. etc. en dan wel heel aardig doen tegen de docenten

214Het 'hoe voel je je nu topic' - Pagina 9 Empty Re: Het 'hoe voel je je nu topic' do jul 08, 2010 10:32 am

FREDDIE

FREDDIE

dat is best triest ja

215Het 'hoe voel je je nu topic' - Pagina 9 Empty Re: Het 'hoe voel je je nu topic' do jul 08, 2010 10:38 am

Vampire



Wat mooi dat ik nog 2 jaren op de Havo te gaan heb en daarna ervan af ben =D

Ojah, ik ben verveelt.
Morgen rapport halen en daar heb ik geen zin in omdat het warm wordt en ik dan ga zweten op de fiets.
En daarna maar in bad ofzo, en dan die ene jongen ophalen bij de bushalte =D

216Het 'hoe voel je je nu topic' - Pagina 9 Empty Re: Het 'hoe voel je je nu topic' do jul 08, 2010 11:13 am

evanescencelover

evanescencelover

down , pissed,bang,nog meer down

217Het 'hoe voel je je nu topic' - Pagina 9 Empty Re: Het 'hoe voel je je nu topic' do jul 08, 2010 11:41 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Das kut.

Ik ben blij, ik mag nu halve dagen naar de kliniek. Very Happy

218Het 'hoe voel je je nu topic' - Pagina 9 Empty Re: Het 'hoe voel je je nu topic' do jul 08, 2010 12:35 pm

FREDDIE

FREDDIE

dat is nice

219Het 'hoe voel je je nu topic' - Pagina 9 Empty Re: Het 'hoe voel je je nu topic' do jul 08, 2010 2:08 pm

NightOfTheHunter

NightOfTheHunter

Verveeld. Er is niks te doen :')

http://twitter.com/Sandrab1102

220Het 'hoe voel je je nu topic' - Pagina 9 Empty Re: Het 'hoe voel je je nu topic' do jul 08, 2010 2:44 pm

insanity-perdition



Moe. Waar ik inmiddels wel bekend om zal staan Razz

221Het 'hoe voel je je nu topic' - Pagina 9 Empty Re: Het 'hoe voel je je nu topic' do jul 08, 2010 3:01 pm

NightOfTheHunter

NightOfTheHunter

Ik bent niet de enige die moe is. En ik heb nog wel vakantie :')

http://twitter.com/Sandrab1102

222Het 'hoe voel je je nu topic' - Pagina 9 Empty Re: Het 'hoe voel je je nu topic' do jul 08, 2010 3:04 pm

insanity-perdition



Haha ok xD
Dinsdag ochtend stond me vader onder aan de trap: 'TAM! TAAAAM! TAAAAAAAAAAAAAAAM!! het is 12 uur!ben je wakker? '
Dus ik heel zacht en slaperig 'Ja'
Hoort hij me niet dus moet ik ook nog gaan schreeuwen. hah Razz

223Het 'hoe voel je je nu topic' - Pagina 9 Empty Re: Het 'hoe voel je je nu topic' do jul 08, 2010 3:08 pm

NightOfTheHunter

NightOfTheHunter

Ik lig dus echt nooit tot 12 uur op bed xD Dat hou ik op een of andere manier niet vol. Ben er meestal 10 uur wel uit. En als ik een keertje wil uitslapen maakt mijn moeder we wel wakker want die denkt dan gelijk dat er wat mis is :')

http://twitter.com/Sandrab1102

224Het 'hoe voel je je nu topic' - Pagina 9 Empty Re: Het 'hoe voel je je nu topic' do jul 08, 2010 3:47 pm

insanity-perdition



xD
Nee mij ook niet zo goed. Maar ik wordt altijd rond 8 uur/9 uur wakker en dan is het gewoon een kwestie van blijven liggen xD
En Dinsdag viel ik 4 uur ook pas in slaap dus dat zou er wel mee temaken hebben gehad Razz

225Het 'hoe voel je je nu topic' - Pagina 9 Empty Re: Het 'hoe voel je je nu topic' do jul 08, 2010 4:48 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Ik ben ook altijd wel gepest, maar ik ben iemand ik krop alles op en ieder jaar ofzo laat ik het even willekeurig eruit(wat mensen dan totaal niet begrijpen en onterecht vinden, is het eigenlijk ook wel) maar zo heb ik het dus altijd gewoon wel weten te negeren. En echt als je het negeer houd het ergste ook wel op.
Vandaag hebben we met een groepie echt als een gek gevoedbalt(ja ik weet het. Maar echt en zelf voetballen is tenminste actief zijn) en een vriend van me die kan echt liters zweten, dus achteraf vraagt ie een handoek(was vlak bij mijn huis) dus uiteindelijk begint ie met dat ding te zwepen heeft ie iedereen gehad staat ie achter mij(ik zat) en hij twijfelt even en ik zie via iemands reactie wat er staat te gebeuren. Dus ik zeg van 'ach ja doe maar, maar niet op me hoofd' had ie geen zin meer xD Pure minipulatie Razz
Maar dat is geen pesten of treiteren, dat bedoelde ik er ook niet mee maar als je ditzelfde doe als je gepest word dan houd het vanzelf op Wink

http://sirmentro.hyves.nl/

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 11]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum