Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

hoe hebben jullie je makeup?

+12
ParanoidAngel
VeroowRocks
fjodor
MuseLovertje
Harmpje
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
MANOUK
Vampire
Tezzie
Lady Stardust
insanity-perdition
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 4]

26hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? zo nov 08, 2009 7:07 am

insanity-perdition



ik word altijd heel snel bruin xD

27hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? zo nov 08, 2009 7:08 am

Vampire



Ik krijg uitslag van de zon xD
Als ik er echt te lang in sta, en anders verbrand ik me en ben tijdelijk rood en vervolgens weer wit.

28hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? zo nov 08, 2009 7:11 am

insanity-perdition



D:
nja. te bruin hoeft van mij niet xD
ik lig nooit in de zon maar word altijd wel bruin.

29hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? zo nov 08, 2009 10:02 am

MANOUK

MANOUK

Als ik ook maar iets te lang in de zon loop word ik rood, vervel ik en ben ik vervolgens weer net zo wit als in het begin. :')
Ik word ook echt gewoon niet bruin.

http://www.last.fm/user/Manouk666

30hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? zo nov 08, 2009 11:36 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik heb ook last van zonne allergie, dus ik blijf een beetje uit de zon. Soms word ik wel bruin, maar dan krijg ik allemaal rode, kleine bultjes en die zijn hinderlijk. xD

31hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? zo nov 08, 2009 11:46 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik wordt gewoon nooit bruin. Ook niet rood. Ook niet verbrand.
Het blijft hetzelfde, slechts wat sproetjes verschijnen op mijn wangen.

https://ladymoonlight.actieforum.com

32hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? zo nov 08, 2009 11:50 am

Vampire



Welkom bij de club van de mensjes met zonne-allergie.

33hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? zo nov 08, 2009 11:58 am

insanity-perdition



ben ik de enigste die juist heel erg snel bruin word? x'D
ik ben helemaal niet dol op bruin zijn.
ben van mezelf al best wel bruin.

34hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? zo nov 08, 2009 1:07 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Nou streepenkit ik wordt ook heel snel bruin... Wink

35hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? ma nov 09, 2009 8:13 am

insanity-perdition



oke :")

36hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? ma nov 09, 2009 10:49 am

Tezzie

Tezzie

Oh ik ben zelf heel bleek, maar word juist snel rood.

Zelfs in de winter kan ik verbranden. D:

37hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? do dec 10, 2009 12:29 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik ga binnenkort weer eens een poging wagen om make up op te doen. xD
Weten jullie eigenlijk goede allergievrije make up? Want ik ben het zat om zo 'kaal' te zijn.

38hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? do dec 10, 2009 12:48 pm

Tezzie

Tezzie

Ik doe sinds kort (4 dagen) oogpotlood op :').

Subtiel, maar het maakt dat 'mijn ogen sprekender zijn' ofzo xD.

39hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? do dec 10, 2009 1:57 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Rode lippen&nagels, all I have to say^^

En Tez, het staat je echt goed :]

https://ladymoonlight.actieforum.com

40hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? vr dec 11, 2009 9:38 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik doe de laatste maand een beetje foundationpoeder op minder met een beetje dag- en nachtcremé.
Volgens anderen zie ik er veel gezonder uit...

41hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? vr dec 11, 2009 11:18 am

Tezzie

Tezzie

Ik heb vanavond kerstgala, en ik probeer wat meer uit nu (:

Karmijn (bloedrood) nagellak.
Oogpotlood, lekker veel x].
Mascara.
Rood lipgloss spul dat niet glimt :').

42hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? za dec 12, 2009 6:30 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Koel!
Ik heb nu donkerpaarse nagellak op, wou zwart, maar die is op. xD

43hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? za jan 02, 2010 5:24 am

insanity-perdition



ik heb ook paars op :3
dat zwarte word altijd heel slordig en al je het potje een maand hebt word dat spul heel plakkerig >.<

44hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? za jan 02, 2010 3:05 pm

Tezzie

Tezzie

Hmm ja laatste keer dat ik zwart op had kreeg ik commentaar er op van zo'n vrouwtje:

"Je hebt zulke mooie nagels, waarom maak je ze ZWART?"

En toen werd ik heel boos xD.

45hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? za jan 02, 2010 3:46 pm

insanity-perdition



whaha xD
hoezo boos dan?ö
ik krijg nooit complimenten over m'n nagels (logisch ze zijn kort voor m'n gitaar + slordige nagellak :3)

46hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? za jan 02, 2010 4:04 pm

fjodor

fjodor

kheb wel een paar keer nagellak gedragen (A), paar keer omdat ik weddenschap had verloren, andere keren deed ik t gwn zelf, maar kweetniet of je dat wel nagellak kan noemen, ik was aan t schilderen en had toen me nagel zwart gemaakt, en van het een kwam het ander en voordat ik t wist had ik een hele tekening op me duimnagel X3, helaas geen foto's van, maar als ik t nog es doe zijn jullie de eerste die de foto te zien krijgen Razz

47hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? zo jan 03, 2010 7:07 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik had laatst nog donkerblauwe, zonder glitters, en zilveren nagellak gekocht.
Ze waren wel aardig aan de prijs; 15 euro per potje. xD

48hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? zo jan 03, 2010 8:18 am

Tezzie

Tezzie

Ja ik heb zelf zeg maar van die gigantisch volle grote ronde nagels :'D.
En als je die zwart maakt lijken het meteen van die heksennagels die je altijd in films ziet bij 'de boze heks' D:

hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 2 Fingernailsglueon_thumb
Zo'n effect :').

49hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? zo jan 03, 2010 8:26 am

insanity-perdition



waha oke.
ik voel me best wel kaal zonder nagelak xD
vooral met kortenagels.
eerst had ik ze altijd wel lang maar dat kan nu dus niet meer xD
(i.v.b met school als ik v.a.p heb (verwerken agrarische producten ofzo xD)
en gitaarspelen xD)

50hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 2 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? ma jan 04, 2010 11:13 am

Vampire



Mijn nagels zijn ook lang, al breken ze vaak genoeg af.
Ik doe niet super vaak nagellak op, ik vind het soms irritant xD

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum