Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

hoe hebben jullie je makeup?

+12
ParanoidAngel
VeroowRocks
fjodor
MuseLovertje
Harmpje
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
MANOUK
Vampire
Tezzie
Lady Stardust
insanity-perdition
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 4]

51hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 3 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? ma jan 04, 2010 12:07 pm

insanity-perdition



ik vind het opdoen wel heel irritand,
maar inprecipe blijft het best lang zitten dus moet ik het mieschien 1x per maand doen?
mieschien nog wel minder vaak. xD

52hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 3 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? ma jan 04, 2010 3:34 pm

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik heb altijd nagelak op... vaak wel afgebladerd. Soms voor feestjes nepnagels.

Nepnagels zijn wel irritant. Ik kan niet fatsoendelijk een prakticum uitvoeren.

53hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 3 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? di jan 05, 2010 7:06 am

insanity-perdition



ik zat er ook ooit is aan te denken nep nagels op te doen
maar mijn moeder zei dat ze bij der op het welk er elke keer af gingen en dat die lui dan stonden te kijken van heh?
xD

54hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 3 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? di jan 05, 2010 9:36 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Mijn moeder wil nepnagels voor me kopen, maar ik weet niet of het bij mij wel zin heeft. xD
Weten jullie of je er gewoon gitaar mee kan spelen, zonder ze te slopen?

55hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 3 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? di jan 05, 2010 9:38 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Haha, bij mij faalde dat keihard.
Aanslaan gaat wel, maar de rest, noo

https://ladymoonlight.actieforum.com

56hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 3 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? di jan 05, 2010 9:40 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Oke, dan ga ik maar weer een poging doen om ze te laten groeien. xD

57hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 3 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? di jan 05, 2010 9:47 am

Gast


Gast

Die van mij zijn nu redelijk lang,maar ze scheuren steeds..

58hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 3 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? di jan 05, 2010 11:20 am

Vampire



FullMoonMadness schreef:Die van mij zijn nu redelijk lang,maar ze scheuren steeds..

Mijne ook T_T

59hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 3 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? di jan 05, 2010 1:29 pm

VeroowRocks

VeroowRocks

de laatste tijd doe ik wat vaker nagellak op, maar het gaat er ook wel snel af xD
Nepnagels lijken me zo irritant, dan durf ik echt niks meer aan te raken..... en lange nagels schuren bijna vanzelf heel snel.

60hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 3 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? vr jan 08, 2010 8:10 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik probeer nu mijn nagels langer te laten groeien. Aangezien ik ze normaal bijt is dat moeilijk.
Bij mijn rechter duim en wijsvinger zitten me nagels al over me vingertoppen. *is trots*

61hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 3 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? vr jan 08, 2010 11:42 am

insanity-perdition



mijn nagels groeien igg nooit heel erg lang xD
mischien worden ze net iets kleiner dan een cm xD
maar mn nagels zijn best wel hard xD
vooral mn duimen xD
dunno why D:

62hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 3 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? vr maa 05, 2010 9:06 am

ParanoidAngel

ParanoidAngel

*is nu stiekem heel trots op nagels*
Ik heb dus altijd best lange nagels (behalve als ze breken..)
hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 3 1128175417
Ja, de meeste nagellak zit er naast, maar ik had ze toen ook net gelakt.

Mijn make-up is meestal wat poeder, gekleurde oogshaduw (ligt aan de kleur van m'n kleding) zwarte eyeliner, mascara en vaak nog wat glittertjes (ik hou van glitters)

63hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 3 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? vr maa 05, 2010 10:26 am

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

wauw, mooie nagels :3

64hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 3 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? vr maa 05, 2010 10:38 am

insanity-perdition



idd mooi die nagels Surprised
doe je dat zelf?

65hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 3 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? vr maa 05, 2010 10:39 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Very nice!
Hoelang doe je erover om ze zo te krijgen?

https://ladymoonlight.actieforum.com

66hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 3 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? vr maa 05, 2010 11:23 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Zo lang waren me nagels laatst ook nog, tot ik ze geknipt had. Razz
Hoe doe je die leuke figuurtjes erop eigenlijk?

67hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 3 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? za maa 06, 2010 7:26 am

ParanoidAngel

ParanoidAngel

Bedankt! =)

Die figuurtjes (puntjes en streeptes) doe ik meestal met iets van een naald, want dan kan je het dun aanbrengen. Alleen duurt het wel lang voordat je het hebt gelakt.. Daarom heb ik m'n nagels nu ook gewoon maar helemaal rood =)

68hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 3 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? za maa 06, 2010 4:11 pm

VeroowRocks

VeroowRocks

Wow supervet! Ik ben aan het oefenen met nagellak, Ik vindt het al moeilijk om één kleur nagellak mooi aan te brengen, of ik heb gewoon hele slechte nagellak,

69hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 3 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? zo maa 07, 2010 3:06 am

insanity-perdition



dat heb ik ook xD
vooral als de hand waarmee ik schrijf dan aan de beurt is xD
maar mijn nagellak word ook snel slijmerig.
ja weet niet hoe ik het uit moet leggen xD
in het potje is het altijd beetje waterig, niet nat maar gewoon dun. en als ik het potje al een tijdje hebt word het slijmerig en dik.

70hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 3 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? zo maa 07, 2010 3:12 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Dan doe je je potjes niet goed dicht denk ik, dan droogt het snel uit.
Ik heb op zich goede nagellak van het merk Kohl, het is superduur. Maar de kwaliteit is zeer goed en ze hebben echt veel mooie kleuren.

71hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 3 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? zo maa 07, 2010 3:17 am

insanity-perdition



oh grapje xD
zal er invervolg op letten. :O

72hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 3 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? ma maa 07, 2011 12:27 pm

Misamassacre

Misamassacre

Ik heb m'n makeup altijd vrij standaard, lichte oogschaduw, mascara&foundation.
Zwarte eyeliner staat me helaas niet geweldig en als ik het iets teveel opdoe (dus lijn onder+boven) beginnen mn ouders te schreeuwen dat ik het eraf moet halen:p

http://marisaaaa.hyves.nl

73hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 3 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? ma jun 27, 2011 1:09 pm

Tezzie

Tezzie

^Hele gave nagels jij daarboven!

Ik draag meestal niks qua make-up, soms alleen mascara.

74hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 3 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? do jul 21, 2011 3:19 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Nu gebruik ik nog altijd niet meer dan de Hema eyeliner voor boven mijn ogen en dat is t wel.
Die loopt ook niet uit ofzo, geniaal, kost niks, maar doet t wel goed

75hoe hebben jullie je makeup? - Pagina 3 Empty Re: hoe hebben jullie je makeup? vr jul 22, 2011 3:35 am

BlackAngel

BlackAngel

Foundation, witte oogschaduw, zwart oogpotlood, mascara. Ik zag het een keer in een tijdschrift en ik vond het wel leuk Very Happy
Als ik weet dat ik op foto's moet heb ik soms ook zwarte oogschaduw en donkerrode lippenstift, omdat ik dat op foto's mooier vind (en om de fotograaf bang te maken Razz).

Eigenlijk ben ik te lui om vroeg op te staan om make-up te doen, maar ik woon een uur rijden bij mijn school vandaan en de tijd dat we niet in de file staan besteed ik op school aan mijn make-up XD

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum