Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Klaag/zeurtopic.

+18
Snowny
NightOfTheHunter
Jimmy
ParanoidAngel
Whiplash
Sirmentro Enduros
VeroowRocks
fjodor
MuseLovertje
insanity-perdition
Vampire
Harmpje
Tezzie
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
SheAndHerDarkness
Lady Stardust
MANOUK
22 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 23 ... 33  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 14 van 33]

326Klaag/zeurtopic. - Pagina 14 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do feb 11, 2010 1:00 pm

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Ik ben al de hele week heel erg moe.
Ben blij dat het morgen vrijdag is. -_-

327Klaag/zeurtopic. - Pagina 14 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za feb 13, 2010 4:02 pm

fjodor

fjodor

had gisteravond feestje, en driemaal raden wie het was die werd uitgelachen en gwn steeds voor gek werd gezet etc.

ik vraag me echt af wrm ik nog steeds naar feesten ga etc.

328Klaag/zeurtopic. - Pagina 14 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo feb 14, 2010 4:03 am

insanity-perdition



ik moet maandag alleen naar school fietsen en dat vind ik dood eng vooral met die sneeuw ._.

329Klaag/zeurtopic. - Pagina 14 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo feb 14, 2010 11:16 am

MANOUK

MANOUK

Aw, hoe ver moet je fietsen?
Ik fiets ook vaak alleen, maar ik vind het wel fijn.
En ik hoef toch maar 11 km.

Ik voel me dood.
En ik heb het warm.
En ik wil NU vakantie.

http://www.last.fm/user/Manouk666

330Klaag/zeurtopic. - Pagina 14 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma feb 15, 2010 6:50 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

[quote="Sirmentro Enduros"]
fjodor schreef:
Sirmentro Enduros schreef:

na 3 dagen was ik het thuiszitten al zat, kben nu ruim 3 maanden verder x'D
en geen enkel bedrijf wel me aannemen, das pas kut

ja daar heb ik ook al heel lang over na zitten denken: waar werken types als wij? Razz
(Dit vraagt om lyrics die episch beginnen, maar noobisch verder gaan though)
"Quit my job this morning, i said 'forever, I will hold my head up high" en later "I walked inside so i can hear, and the guy beside my, he gave me a beer" geloof me das epic fail xD

maar goed, je gaat je toch wel afvragen: tenzij je jezelf helemaal "normaal"(waar we nog steeds niet uit zijn wat dat is xD) kleed waar word je dan nog aangenomen? Is elke Gothic gedoemd om zich aan te passen aan wat mensen van je verwachten slash vooraltijd werkloos te blijven?

Wie hier heeft er een baan dat je zeg van 'dit is waardig en ik kan mijzelf zijn'?

Ik heb zelf geen last met baantjes vinden, maar ik zit natuurlijk ook nog gewoon op school.
Ik ken tal van goths/alternatievelingen die een gewone baan hebben, en ook een paar die bereid zijn zich aan te passen. Zo is er eentje die bij de Van Haren werkt, en daar niet te extreem gekleed mag gaan. Ze vindt het best, ze draagt simpel zwart, rood en dan met schoenen van de Van Haren uiteraard. Er is trouwens ook een wet waarin staat dat je niet geweigerd mag worden op basis van je uiterlijk, tenzij er gegronde redenen voor zijn. Maar wij alternatievelingen zouden ons altijd aan moeten passen aan onze baan, vrees ik.
En daarbij hebben veel banen ook werkkleding, dus dan moet iedereen zich aanpassen.

https://ladymoonlight.actieforum.com

331Klaag/zeurtopic. - Pagina 14 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma feb 15, 2010 7:10 am

fjodor

fjodor

ik wil me ook best aanpassen, alleen me haar gaat er niet af, in een staart vind ik niet erg, maar dan moet ik wel aangenomen worden, ik ben ook een paar keer in 'gewone' kleding naar solicitatie gesprek geweest, werd toen ook niet aangenomen

332Klaag/zeurtopic. - Pagina 14 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma feb 15, 2010 12:07 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Alice In Wonderland wordt niet in de Nederlandse bioscopen gedraaid. Vanwege rechten ofzo iets met Disney. Geldt voor meerdere landen trouwens.
En wou ik er nét met me verjaardag heen gaan met een paar vrienden.

333Klaag/zeurtopic. - Pagina 14 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma feb 15, 2010 12:40 pm

Tezzie

Tezzie

Sirmentro Enduros schreef:Wie hier heeft er een baan dat je zeg van 'dit is waardig en ik kan mijzelf zijn'?
Ik, ik bezorg kranten op het tijdstip dat de zon nog ver onder de horizon zit en niemand de straat op gaat Razz.
Voor mij het perfecte baantje :'). Niemand die me op mijn vingers kijkt, niemand die commentaar heeft... gewoon heerlijk de muziek hard en niemand die er last van heeft.

Én ik kan aantrekken wat ik wil. Niemand ziet me. Niemand heeft er commentaar op! JAY

Ontopic: Het is koud in de ochtend en glad omdat het sneeuwt ... Ellendig rotweer D:

334Klaag/zeurtopic. - Pagina 14 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma feb 15, 2010 12:55 pm

fjodor

fjodor

ATM voel ik me echt zwaar klote/depressief (net zoals 11 maanden terug) en weer kan het niemand in mijn omgeving het ene fuck schelen dat ik me kut voel

enige wat ze dan zeggen is "word je hard van" en dat soort dingen T_T

335Klaag/zeurtopic. - Pagina 14 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma feb 15, 2010 4:03 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

so ja man, word je hard van.... wait what?! ... mensen zijn gewoon hersendood. Een zwaar leven word je hard van. Een moeilijke jeugd word je, tenzij je een seri moordenaar word, een goed persoon van. Een depressieve tijd in je leven word je niet hard van, het enige wat je word is nog depressiever, zeker met dat soort onnozels in je omgeving.

http://sirmentro.hyves.nl/

336Klaag/zeurtopic. - Pagina 14 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di feb 16, 2010 12:38 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Mijn ogen zijn weer eens verschrikkelijk ontstoken, en dat al na een dagje make up op. >.<

337Klaag/zeurtopic. - Pagina 14 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di feb 16, 2010 7:52 am

insanity-perdition



een leraar op school is weer beter dus dat betekent weer tot kwartvoor 4 n_n'

338Klaag/zeurtopic. - Pagina 14 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr feb 19, 2010 3:57 am

fjodor

fjodor

ik ben weer es vrijgezel

zij zei dat ze gwn geen gevoelens meer voor me had

jej, tnx T_T

339Klaag/zeurtopic. - Pagina 14 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr feb 19, 2010 9:04 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Hej Fjodor het is leuker om vrijgezel te zijn Wink.

Ik kom net uit het ziekenhuis... ik heb in de muis van mn linkerduim gesneden (ik schoot uit met een stanleymes). 4 hechtingen en verdoving. Ik ben panisch voor spuiten en heb gejankt als een gek in het ziekenhuis. Bij de huisarts viel ik bijna flauw door duizeligheid.

Het was een hele diepe snee... gelukkig geen pezen door. Maar de verdoving is bijna uitgewerkt, daar ben ik niet zo blij mee...

340Klaag/zeurtopic. - Pagina 14 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr feb 19, 2010 9:09 am

fjodor

fjodor

Lady Stardust schreef:Hej Fjodor het is leuker om vrijgezel te zijn Wink.

daar denk ik anders over (A)

341Klaag/zeurtopic. - Pagina 14 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr feb 19, 2010 9:17 am

Lady Stardust

Lady Stardust

fjodor schreef:
Lady Stardust schreef:Hej Fjodor het is leuker om vrijgezel te zijn Wink.

daar denk ik anders over (A)

Denk zo: geniet van wat je wel hebt en niet peinzen over wat je niet hebt.

Bij mij werkt dat al 3 jaar Wink. Het is de kunst om van die hele kleine dingen te genieten, niet van de grote dingen. Als je niemand hebt ben je niet gebonden aan zijn/haar manieren, dan kun je alles op je eigen manier doen.


Shit de verdoving begint nu uit te werken...

342Klaag/zeurtopic. - Pagina 14 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr feb 19, 2010 9:23 am

fjodor

fjodor

hmmm, goeie, maar ik ben van nature een pessimist :O en sowieso denk ik nooit echt goed over mezelf

en *zachte hug* voor de vinger

343Klaag/zeurtopic. - Pagina 14 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr feb 19, 2010 9:32 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Denk je dat ik dat niet een pessimist ben Wink.
Nou ga een wandeling maken en ga goed nadenken wat er wel goed gaan, inclusief de allerkleinste dingen. En ga NIET over de negatieve dingen nadenken.

thanks voor de hug Wink.

344Klaag/zeurtopic. - Pagina 14 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr feb 19, 2010 1:03 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Aww, hugs voor iedereen hier!

345Klaag/zeurtopic. - Pagina 14 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr feb 19, 2010 2:51 pm

fjodor

fjodor

Lady Stardust schreef:Denk je dat ik dat niet een pessimist ben Wink.
Nou ga een wandeling maken en ga goed nadenken wat er wel goed gaan, inclusief de allerkleinste dingen. En ga NIET over de negatieve dingen nadenken.

thanks voor de hug Wink.

dat gaat mij NOOIT lukken, ik denk juist altijd alleen maar negatief over dingen :O

346Klaag/zeurtopic. - Pagina 14 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr feb 19, 2010 4:00 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

doet me denken aan die reclame met dat monty phyton muziekje: always look on the bright side of life. En dan zie je zo hoe er in het ziekenhuis steeds kreupelere mensen mee komen lopen en aan dat lied mee zingen xD

... ze heeft wel gelijk, richt je op het goede en heb gewoon plesier Wink

http://sirmentro.hyves.nl/

347Klaag/zeurtopic. - Pagina 14 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za feb 20, 2010 4:25 am

Lady Stardust

Lady Stardust

fjodor schreef:
Lady Stardust schreef:Denk je dat ik dat niet een pessimist ben Wink.
Nou ga een wandeling maken en ga goed nadenken wat er wel goed gaan, inclusief de allerkleinste dingen. En ga NIET over de negatieve dingen nadenken.

thanks voor de hug Wink.

dat gaat mij NOOIT lukken, ik denk juist altijd alleen maar negatief over dingen :O

Jawel Wink. Is mij ook gelukt ^_^.

348Klaag/zeurtopic. - Pagina 14 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo feb 21, 2010 7:40 am

insanity-perdition



ik heb traan ogen en daardoor loopt mn makeup konstand uit.
en nu doet mn oog ooknog zeer omdat ik allemaal velletjes los aan mn vinger toppen heb hangen van het gitaar spelen xD

349Klaag/zeurtopic. - Pagina 14 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di feb 23, 2010 5:14 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik moet vanmiddag naar de kapper maar heb helemaal geen zin. xD

350Klaag/zeurtopic. - Pagina 14 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di feb 23, 2010 5:17 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

zo ging dat dus heel mijn leven al, maar nu laat ik het groeien en heb ik weinig last van de kapper^^

http://sirmentro.hyves.nl/

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 14 van 33]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 23 ... 33  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum