Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Klaag/zeurtopic.

+18
Snowny
NightOfTheHunter
Jimmy
ParanoidAngel
Whiplash
Sirmentro Enduros
VeroowRocks
fjodor
MuseLovertje
insanity-perdition
Vampire
Harmpje
Tezzie
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
SheAndHerDarkness
Lady Stardust
MANOUK
22 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 31, 32, 33

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 33 van 33]

801Klaag/zeurtopic. - Pagina 33 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do aug 18, 2011 7:15 am

insanity-perdition



Hmm ik zit er ook aan te denken is een keer naar werk te zoeken...
Maar heb eerlijk gezegt geen flauw idee wat ik allemaal mag op mijn leeftijd.
Ik weet wel dat krantenwijk niks voor mij is en dat ik kassa werk niet mag doen. Razz

802Klaag/zeurtopic. - Pagina 33 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do aug 18, 2011 10:45 am

Tezzie

Tezzie

Fiets is gejat verdomme.

803Klaag/zeurtopic. - Pagina 33 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma aug 22, 2011 11:42 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Het is vroeg... ik zie eigenlijk maar half of ik alles goed typ... ik moet gapen en ik heb geen zin in werl vandaag... en werl is geen woord >.<

http://sirmentro.hyves.nl/

804Klaag/zeurtopic. - Pagina 33 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di aug 23, 2011 10:13 am

Tezzie

Tezzie

Een bierpul die naar je toe gegooid wordt en uit elkaar spat en allerlei stukjes glas langs je arm laat wandelen is niet grappig. :'D

805Klaag/zeurtopic. - Pagina 33 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo aug 24, 2011 2:31 pm

insanity-perdition



Was ik helemaal gestresst dat ik geen telefoon meer zou hebben bleke het een stomme storing te zijn.. Las het toevallig op hyves, ik hoop dat het waar is heb m'n telefoon nog niet weer gecheckt...

806Klaag/zeurtopic. - Pagina 33 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za aug 27, 2011 9:32 am

BlackAngel

BlackAngel

Mijn ipod is ingenomen en ik heb een computerverbod sinds een week en dat duurt nog tot 5 september, terwijl ik helemaal niks gedaan heb. D:<
(Lang leve het draadloos internet waarvan mijn moeder denkt dat ik er geen toegang tot heb Laughing)

807Klaag/zeurtopic. - Pagina 33 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo aug 28, 2011 10:10 am

insanity-perdition



Over een week is m'n vakantie op. En het is rot weer. :/

808Klaag/zeurtopic. - Pagina 33 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma sep 19, 2011 3:05 am

BlackAngel

BlackAngel

Ik voelde me gister zwaar klote en daarom moest ik thuis blijven (op zich geen probleem Smile) maar het is overal hartstikke dood en ik verveel me (zelfs op hyves en msn gebeurt niks Shocked

809Klaag/zeurtopic. - Pagina 33 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma sep 19, 2011 11:01 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Denk dat ik het uit ga maken... we zien elkaar echt maar eens in de veel te veel weken... haar lifestijl heeft gewoon geen ruimte... das echt zwaar klote... en ik ben echt een geduldig persoon en altijd als ik bij haar ben is de wereld perfect... maar denk dat het beter is zo, want hoe vaak we al geprobeerd hebben het tij te keren en hoe veel we ook voor elkaar voelen hier gaat geen verandering in komen en eerder al hebben we afgesproken dat we elkaar gaan zien, wat niet is uitgekomen en zonder die voorwaarde ben ik terug bij de vorige keer dat ik op hetp unt stond het uit te maken, wat ik dusver nog nooit in mijn leven gedaan heb, maar zo is het 't gewoon niet meer waard...

http://sirmentro.hyves.nl/

810Klaag/zeurtopic. - Pagina 33 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di sep 20, 2011 10:41 am

Tezzie

Tezzie

Ahw :C

811Klaag/zeurtopic. - Pagina 33 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za jun 16, 2012 6:31 am

BlackAngel

BlackAngel

Mijn vriendje heeft al een tijdje zonder dat ik her wist ook een relatie met een jongen (ja, hij is bi) en hij denkt dat hij ermee wegkomt omdat het volgens hem "anders is omdat het een jongen is".
:'(
En ik zit al 3 dagen te twijfelen of ik het uit zal maken of niet :/

812Klaag/zeurtopic. - Pagina 33 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za jun 16, 2012 10:01 am

Lucifer

Lucifer

Uit maken die handel Twisted Evil Arrow ! Of je bi/homo of straight bent, dat is geen excuus om dan van twee walletjes te eten. Je bent met een iemand of je bent het niet. En ook al gaat hij met een jongen in het geheim (ja nu "wat" minder geheim, inmiddels) NAAST jou, dat maakt het dus niet anders dan andere relaties. Of het nou om een jongen of een meid gaat, dit is gewoon naast de pot pissen. Een relatie is een relatie, en naast de pot pissen is gewoon naast de pot pissen.

For the love of god, have some pride girl! You deserve better Very Happy ! And remember, there is always more fish in the sea.

Succes en sterkte ermee, het is nooit makkelijk relaties...:-(

813Klaag/zeurtopic. - Pagina 33 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za jun 16, 2012 12:56 pm

BlackAngel

BlackAngel

En het is uit met het vriendje Sad

Ach ja, hij weet in ieder geval dat hij niet terug hoeft te komen, ook al zou hij me op zijn knieën om een tweede kans smeken XD

Is het erg onaardig van me dat ik nu eigenlijk best wel in een goed humeur ben :/
Very Happy Very Happy Very Happy

814Klaag/zeurtopic. - Pagina 33 Empty Re: Klaag/zeurtopic. zo jun 17, 2012 4:31 am

Lucifer

Lucifer

Ik denk dat je er goed aan gedaan hebt, ook al is het pijnlijk/moeilijk.
En dat je in een goed humeur bent lijkt mij alleen maar fijn. Very Happy

815Klaag/zeurtopic. - Pagina 33 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jun 18, 2012 12:32 am

BlackAngel

BlackAngel

Bij nader inzien toch niet meer in zo'n goed humeur. En ik ben ziek D:

816Klaag/zeurtopic. - Pagina 33 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma jun 18, 2012 11:15 am

Lucifer

Lucifer

Ja, dat gaat vaak hand in hand met elkaar, een gebroken hart en een virusje :-(


Veel succes ermee en geef het wat tijd.

817Klaag/zeurtopic. - Pagina 33 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di jun 19, 2012 2:01 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Naww, dat is wel erg balen. Sad Veel sterkte en beterschap natuurlijk.
Het is ook niet leuk als je vriendje vreemd is gegaan, met wie dan ook.
Heb het zelf ook eens meegemaakt, het was echt niet leuk.
Denk wel dat je er goed aan hebt gedaan om het uit te maken. Denk dat dat verstandigst is, ook voor je gevoel. (:

818Klaag/zeurtopic. - Pagina 33 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo jun 20, 2012 6:11 am

Lucifer

Lucifer

Ben ik helemaal mee eens. silent :-)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 33 van 33]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 31, 32, 33

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum