Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Klaag/zeurtopic.

+18
Snowny
NightOfTheHunter
Jimmy
ParanoidAngel
Whiplash
Sirmentro Enduros
VeroowRocks
fjodor
MuseLovertje
insanity-perdition
Vampire
Harmpje
Tezzie
Spirit-of-nostalgia
DarkRomantica
SheAndHerDarkness
Lady Stardust
MANOUK
22 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 27 ... 33  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 22 van 33]

526Klaag/zeurtopic. - Pagina 22 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do mei 06, 2010 2:52 am

Vampire



Ik ben giga verbrand.

527Klaag/zeurtopic. - Pagina 22 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do mei 06, 2010 5:55 am

insanity-perdition



ben fucking moe en verveelt.

528Klaag/zeurtopic. - Pagina 22 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr mei 07, 2010 4:47 am

Spirit-of-nostalgia

Spirit-of-nostalgia

Ik heb een blaasontsteking, en daardoor dus constant pijn in m'n onderbuik en bij het naar de wc gaan. Maar gelukkig mag ik vandaag beginnen met de antibiotica, dus het zal wel weer beter worden.

http://creepiestcrawler.blogspot.com

529Klaag/zeurtopic. - Pagina 22 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr mei 07, 2010 9:59 am

MuseLovertje

MuseLovertje

De vakantie is bijna voorbij alweer.
Oh en ik heb nog maar 10 euro, waarmee ik nog een moederdag- vaderdag- en 2 verjaardagskadootjes moet kopen. -_-

530Klaag/zeurtopic. - Pagina 22 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr mei 07, 2010 10:51 am

Vampire



Ik mis de mensjes van woensdag.

531Klaag/zeurtopic. - Pagina 22 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr mei 07, 2010 11:43 am

insanity-perdition



k heb tot 8 uur 's ochtends niet geslapen.
ik ben nu heel moe "Razz

532Klaag/zeurtopic. - Pagina 22 Empty Re: Klaag/zeurtopic. vr mei 07, 2010 12:23 pm

fjodor

fjodor

ik ben vandaag tegen een deur aangelopen :') was een deur die naar mijn kant open ging en je hoort het altijd als er iemand aan komt lopen, maar m'n moeder heeft de neiging om soms tot 5 minuten op een plek stil te staan en helemaal niks te doen, dus dan doet ze opeens de deur open...

kreeg die deur dus precies tegen m'n linker wenkbrauw waar ik dus laatst ook al een klap tegen gehad heb van een metal kast, was die snee weer open gegaan en weer gaan bloeden, doet nu weer best pijn :')

533Klaag/zeurtopic. - Pagina 22 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za mei 08, 2010 4:29 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Heel fijn, me ouders hadden niet op me gewacht na gitaarles, dus ik kon lekker naar huis toe lopen, zonder sleutel, mobiel maar wel een zware gitaar op me rug.

534Klaag/zeurtopic. - Pagina 22 Empty Re: Klaag/zeurtopic. za mei 08, 2010 7:41 am

Spirit-of-nostalgia

Spirit-of-nostalgia

Vanochtend moest ik antibiotica innemen, maar hij ging niet met de eerste slok meteen weg, dus dat ding begon half te smelten in m'n mond. Het smaakte zo ontzettend GOOR Sad
De smaak bleef daarna nog een paar uur hangen ook, ondanks meerdere keren tandenpoetsen.

http://creepiestcrawler.blogspot.com

535Klaag/zeurtopic. - Pagina 22 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma mei 17, 2010 7:52 am

Vampire



Dio is dood, aaaaaaa.
En vorig jaar heb ik hem toch echt springlevend zien optreden Neutral

536Klaag/zeurtopic. - Pagina 22 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma mei 17, 2010 10:12 am

fjodor

fjodor

Vampire schreef:Dio is dood, aaaaaaa.
En vorig jaar heb ik hem toch echt springlevend zien optreden Neutral

yup, it sucks Sad

en dat terwijl t steeds beter met hem ging, werd 2 dagen geleden nog gezegd op z'n site, wss dus enorme terugval gehad

en dat nu ong. een maand naar Peter Steele, das het kutte van in deze generatie leven, de goede artiesten die in de jaren '70 doorbraken zijn voorbij hun hoogtepunt qua leeftijd, Iron maiden, metallica, Ozzy Osbourne, AC/DC, om maar wat te noemen zijn nu allemaal in de 50/60 en al dat optreden gaat ook z'n tol wel eisen

tis zonde, maar wat doe je eraan

maar Dio leeft altijd voort, als het niet in z'n muziek is dan is het wel in 'Malocchio' HET metal teken, niet door hem uitgevonden, maar bekend en populair gemaakt Cool

horns up for Dio \,,/

537Klaag/zeurtopic. - Pagina 22 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma mei 17, 2010 11:00 am

Vampire



Ja en voor Peter Steele The Rev van Avenged Sevenfold op een vreselijk jonge leeftijd T_T
Ze vallen echt met bosjes op dit moment, vreselijk!

538Klaag/zeurtopic. - Pagina 22 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma mei 17, 2010 11:37 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Vreselijk vind ik het.
Rip Dio

539Klaag/zeurtopic. - Pagina 22 Empty Re: Klaag/zeurtopic. ma mei 17, 2010 12:33 pm

Tezzie

Tezzie

Dio dood???

En dan wou ik hier nog gaan zeuren over mijn zonneallergie uitslag xL

540Klaag/zeurtopic. - Pagina 22 Empty Re: Klaag/zeurtopic. di mei 18, 2010 10:35 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Dio, je blijft geweldig, en heb vorig jaar erg van je genoten op Graspop!
The metal will live on!

https://ladymoonlight.actieforum.com

541Klaag/zeurtopic. - Pagina 22 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo mei 19, 2010 6:58 am

insanity-perdition



vandaag tot kwart voor 4 ._.'

542Klaag/zeurtopic. - Pagina 22 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo mei 19, 2010 1:32 pm

Spirit-of-nostalgia

Spirit-of-nostalgia

Ik heb geen echt huiswerk voor morgen, maar eigenlijk zou ik nu wel wiskunde moeten maken zodat ik eindelijk eens wat inhaalwerk kan doen XD Geen zin in.

http://creepiestcrawler.blogspot.com

543Klaag/zeurtopic. - Pagina 22 Empty Re: Klaag/zeurtopic. wo mei 19, 2010 1:34 pm

fjodor

fjodor

Tezzie schreef:Dio dood???

En dan wou ik hier nog gaan zeuren over mijn zonneallergie uitslag xL

maar zonneallergie? jij ook al, buurmeid heeft daar ook al last van :O

lijkt me best kut

544Klaag/zeurtopic. - Pagina 22 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do mei 20, 2010 6:42 am

Vampire



Ik heb het ook, maar dat kan me nu helemaal niks schelen.

Mijn oma is overleden, in de slaapkamer naast de mijne.
En ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan, ik barstte in huilen uit toen ik het hoorde maar ik besef het me niet echt allemaal, alsof het één van mijn ergste nachtmerries is en als ik dan wakker word dat ze er dan weer is.

545Klaag/zeurtopic. - Pagina 22 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do mei 20, 2010 7:38 am

insanity-perdition



gecondoleert Sad

546Klaag/zeurtopic. - Pagina 22 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do mei 20, 2010 9:04 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Ah dat is echt heel erg rot. gecondoleerd.
Mag ik vragen waaraan ze gestorven is?

547Klaag/zeurtopic. - Pagina 22 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do mei 20, 2010 9:09 am

Vampire



Bedankt,
de dokter zegt dat ze een hartaanval gehad heeft. Ze was heel erg gestrest en moest een paar weken bij ons logeren omdat het huis van opa en oma vernieuwt werd, opa sliep in een flat maar hij werkte de hele dag en voor oma was het niet leuk om de hele dag alleen door te brengen. Ze had al een tijdje last van haar benen waardoor ze geen conditie meer had, van de keuken naar de woonkamer lopen was al teveel.

Beneden bespreken ze haar crematie, ik ben er een tijd bij geweest maar zonet hield ik het niet meer vol dus ben ik weer naar boven gegaan.

548Klaag/zeurtopic. - Pagina 22 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do mei 20, 2010 9:13 am

Lady Stardust

Lady Stardust

He, dat is echt rot.

Ik zou het ook niet aankunnen als mijn familie een begrafenis/crematie van een dierbare aan het bespreken zijn...
Hopelijk word het wel mooi. Dat lucht altijd wat op. (heb er helaas ervaring mee)

549Klaag/zeurtopic. - Pagina 22 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do mei 20, 2010 9:15 am

Vampire



Ik heb 1x een begrafenis meegemaakt en toen had ik de leeftijd die mijn broertje en zusje nu hebben, rond de 4/5 jaar. Daar kan ik me dan ook niks meer van herinneren, ik heb nog nooit een dierbare verloren op dieren na, voor mij is dit allemaal nogal nieuw en ik moet zien dat het een plekje krijgt.

550Klaag/zeurtopic. - Pagina 22 Empty Re: Klaag/zeurtopic. do mei 20, 2010 11:12 am

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Gecondoleerd!
en sterkte..

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 22 van 33]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 27 ... 33  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum