Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Mijn vertrek van thuis

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Mijn vertrek van thuis Empty Mijn vertrek van thuis di dec 07, 2010 11:51 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

De site is in de tussentijd zeker niet actiever geworden?
Mijn afwezigheid is voor iig deze afgelopen week met een reden geweest, en na dit bericht zal er ook wel enige itjd radio stilte zijn.

Ik ben de afgelopen week niet thuis geweest, maar terugkijkend zou ik ooit eens kunnen zeggen dat ik de afgelopen week thuis was en nu dan even van huis was.

Ik heb deze dagen gekeken bij een huis voor mensen zoals mij: Autistisch. De sfeer is er warm en vrolijk, onder het personeel evenals de inwoners, dat er op dit moment 25 zijn. Ik sloeg er een buitenkansje aan de haak omdat er net een plekje vrij kwam. Er is een hoop te regelen geweest en nu nog, maar wat zeker is is dat ik de proef periode van 2 maanden aan ga om te kijken of het mij daar ligt. Ik heb er alle vertrouwen in dat dit zo is dus vandaag zeg ik mijn thuis vaarwel, want deze stond enkel nog onder mijn moeders naam omdat ik er nog in verbleef, en zij zal de huur opzeggen als mijn nieuwe thuis geslaagt blijkt te zijn.
Ik weet niet hoe de internet toegankelijkheid zal zijn en dus hoe vaak ik online zal zijn, maar ik zal deze site zeker nog niet laten varen. Ik moet tevens zeggen dat ik het zonde zou vinden dat als ik daar dan gesettled ben ik hier een kijkje neem en alles verlaten blijkt te zijn, dus ik reken op jullie dat deze site in le ven blijft!

Nou, ik zou zeggen: 'Wist me good luck' en dat soort zaken. Maar gelukkig hoef ik deze blek nog geen vaarwel te zeggen, wat voor Rotterdam zelf niet geld.

Als mensen het zich trouwens afvragen:
http://www.titurel.nl/main.php Neem gerust een kijkje.

http://sirmentro.hyves.nl/

2Mijn vertrek van thuis Empty Re: Mijn vertrek van thuis di dec 07, 2010 12:20 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Dat is erg heftig, veel succes ermee. :O
Hoe lang blijf je daar? Of gewoon voor altijd?

3Mijn vertrek van thuis Empty Re: Mijn vertrek van thuis di dec 07, 2010 2:09 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Dank je!

En tja: als de proefperiode een succes is blijf ik daar voor onbepaalde tijd. Het einddoel is zomogelijk(bij mij vast wel) om zelfstandig te wonen maar er hangt geen datum van vertrek aan mijn intrek daar...

http://sirmentro.hyves.nl/

4Mijn vertrek van thuis Empty Re: Mijn vertrek van thuis do dec 09, 2010 12:36 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Dat is wel een mooi doel, om zelfstandig te gaan wonen toch?
Heel veel succes met alles.

5Mijn vertrek van thuis Empty Re: Mijn vertrek van thuis zo dec 12, 2010 9:12 am

insanity-perdition



Wauw, mijn neef heeft dat ook :/
Sterkte!

6Mijn vertrek van thuis Empty Re: Mijn vertrek van thuis di jan 04, 2011 10:39 am

Tezzie

Tezzie

Wauw oké ik hoop dat je het daar wel naar je zin krijgt Razz

Hoewel, je komt op mij over als iemand die gewoon in orde is hoor xD

7Mijn vertrek van thuis Empty Re: Mijn vertrek van thuis za jan 15, 2011 9:22 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Hmm tja over internet is communicatie ook veel makkelijker...
Maar zo'n zwaar geval ben ik ook weer niet hoor ^^


Het bevalt me hier wel goed tevens...

En ik heb ook nog eens een immense meevaller gemaakt.......... I've got a girlfriend ^.^ Yay!

http://sirmentro.hyves.nl/

8Mijn vertrek van thuis Empty Re: Mijn vertrek van thuis za jan 15, 2011 9:24 am

Tezzie

Tezzie

Oeh gefeliciteerd =]

9Mijn vertrek van thuis Empty Re: Mijn vertrek van thuis wo jan 19, 2011 7:29 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Aww wat lief. :3 Gefeliciteerd!

10Mijn vertrek van thuis Empty Re: Mijn vertrek van thuis wo jan 19, 2011 8:27 am

insanity-perdition



Very Happy gefeliciteerd

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum