Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Kleding zelf maken

+9
MuseLovertje
Radioactive
fjodor
insanity-perdition
MANOUK
Tezzie
DarkRomantica
Tree
Lady Stardust
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Kleding zelf maken - Pagina 2 Empty Re: Kleding zelf maken za feb 19, 2011 11:46 am

Ylianee

Ylianee

gewoon van stof, meestal zijden
hmm dat ken ik niet.. ik maar Neko Ami na ^^

http://yliane14.hyves.nl/

27Kleding zelf maken - Pagina 2 Empty Re: Kleding zelf maken za feb 19, 2011 11:53 am

insanity-perdition



Die ken ik niet. Is die ook uit een serie? (Ik heb het niet echtlang gekeken ofzo. Alleen Elfen Lied,Itazura Na Kiss,High School of the Dead en een deel van Vampire knight. En verder hier en daar nog wat afleveringen van allerlei namen die ik vergeten ben.)

28Kleding zelf maken - Pagina 2 Empty Re: Kleding zelf maken di maa 01, 2011 11:38 am

Misamassacre

Misamassacre

ooooh nu zit ik vol inspiratie! Meteen even kijken of ik nog wat leuks kan doen met oude kleding! ^^

http://marisaaaa.hyves.nl

29Kleding zelf maken - Pagina 2 Empty Re: Kleding zelf maken di maa 01, 2011 12:15 pm

insanity-perdition



Hoe kom je daar zo aan?Very Happy

30Kleding zelf maken - Pagina 2 Empty Re: Kleding zelf maken do maa 31, 2011 11:33 am

Dino

Dino

Ik ben laatste tijd ook steeds aan het klooien.
Ik ben nog van plan een petticoat/tutu te maken
een Jurkje van een xxxxxl Metallica tshirt
een gewone Jurk (een rip-off van dress janet van laughing vampire)
Een burleske rok
damn, ik heb nog van alles te doen.
Probleem is...ik fail altijd ;d dus nouja, oefening baart kunst Very Happy

31Kleding zelf maken - Pagina 2 Empty Re: Kleding zelf maken zo apr 03, 2011 11:12 am

Dino

Dino

Lady Stardust schreef:De zwarte verf bij de kruidvat is ALTIJD op... dus ik kom er niet vaak aan toe.

Maak ik hieruit op dat ze bij de kruidvat zwarte textiel verf hebben? Goh, dat wist ik niet :O ik vroeg me altijd af waar je dat vandaan moest halen Very Happy harstikke bedankt

32Kleding zelf maken - Pagina 2 Empty Re: Kleding zelf maken vr apr 08, 2011 10:58 am

Dino

Dino

http://katafalk.wordpress.com/2009/03/14/how-to-sew-a-victorian-skirt/

I just fell in love...

33Kleding zelf maken - Pagina 2 Empty Re: Kleding zelf maken zo apr 24, 2011 11:36 am

Dino

Dino

My new creation Smile een "soort van" tutu xD hijs beetje te poef en er moet een onderokje onder, anders is ie veeels te doorschijnend xD. Ik wil er nog een keer iets aan doen maar ik ben er best wel blij mee Smile
Me slippers heb ik ook "zelfgemaakt" nouja, aangepast xD en ver-gothict
let verder niet op me rommelige kamer Smile

Kleding zelf maken - Pagina 2 20110424190854

34Kleding zelf maken - Pagina 2 Empty Re: Kleding zelf maken ma apr 25, 2011 3:24 am

insanity-perdition



Wauw, Gaaf Very Happy

35Kleding zelf maken - Pagina 2 Empty Re: Kleding zelf maken zo mei 01, 2011 7:43 am

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik vind hem goed gelukt, mooi rokje.

36Kleding zelf maken - Pagina 2 Empty Re: Kleding zelf maken zo aug 07, 2011 12:11 pm

BlackAngel

BlackAngel

Ik pas mijn kleding wel vaak aan en ik heb laats een handschoen proberen te maken, maar het is niet echt gelukt XD
Ik heb twee weken geleden ook geleerd hoe je de naaimachine gebruikt, dus ik denk dat ik vrijdag maar eens naar de markt moet gaan om stof te kopen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum