Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Gothic kleding & school/werk.

+13
Snowny
Whiplash
evanescencelover
fjodor
ParanoidAngel
SheAndHerDarkness
Tezzie
MuseLovertje
MANOUK
insanity-perdition
Vampire
DarkRomantica
Lady Stardust
17 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 3]

1Gothic kleding & school/werk. Empty Gothic kleding & school/werk. vr aug 28, 2009 2:55 am

Gast


Gast

Hebben jullie problemen met gothic kleding op school of werk?
Toen ik me nog gothic kleedde mocht ik op school dragen wat ik wilde,maar dat had wel negatieve gevolgen



Laatst aangepast door 23457425734253542 op ma feb 21, 2011 1:17 pm; in totaal 2 keer bewerkt

2Gothic kleding & school/werk. Empty Re: Gothic kleding & school/werk. vr aug 28, 2009 3:29 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik moet zorgen dat mn labjas past zonder dat er vleermuismouwen uitsteken en geen vlambare stoffen draag. Mijn ringen en armbanden (die ik altijd om heb) afdoen. Dat is puur voor de veiligheid en ik heb daar geen problemen mee.

Ik heb alleen geen flauw idee hoe ik me moet kleden als ik op stage ga.

3Gothic kleding & school/werk. Empty Re: Gothic kleding & school/werk. vr aug 28, 2009 3:52 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik pas mijn kleding nauwelijks aan voor school. Soms denk ik weleens van: Is dit niet te extreem?, maar meestal doe ik lekker waar ik zin in heb.
Ik heb een tijdje bij een supermarkt gewerkt, maar daar had je verplichte werkkleding, en vond mijn baas het fijn als ik er een beetje "normaal" uitzag. Dus toen heb ik weleens een spijkerbroek aangehad, die ik dan leende van mijn zusje ;p
Maar op den duur kwam ik erachter dat hij Overzeas-broeken ook niet zo erg vond, dus toen werd ik wat minder strikt met die regels.

https://ladymoonlight.actieforum.com

4Gothic kleding & school/werk. Empty Re: Gothic kleding & school/werk. vr aug 28, 2009 5:46 am

Vampire



Ik pas het niet aan, ik zorg alleen maar dat het wat makkelijker aan en uit wil bij gym dus maak het niet al te ingewikkeld x]

5Gothic kleding & school/werk. Empty Re: Gothic kleding & school/werk. vr aug 28, 2009 9:26 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Gym is verschrikkelijk, doe ik ook altijd maar wat simpels aan, gelukkig heb ik het maar 1 dag in de week.
Maar ben altijd para dat er spullen uit de kleedkamer ofzo gestolen worden xD

https://ladymoonlight.actieforum.com

6Gothic kleding & school/werk. Empty Re: Gothic kleding & school/werk. zo sep 13, 2009 9:59 am

insanity-perdition



whaha ik ook niet xd
alleen zit ik nu in de eerste dus ben ik wel even voorzichtig.
ik ga nog niet meteen met corsetten enzo naar school.
ik word ook [nog] niet gepest.
en er zijn eigenlijk wel wat extremere mensen op mn school.
eentje uit de derde geloof ik.
ziet er wel vet uit.
verder veel emo's paar metal gasten.
maar die doen mbo xD
die zie ik dus ook bijna nooit.
andere tijden met pauze enzo.
ik heb wel een vriendin die was eerst veel alternatiever maar mag het opeens niet meer sinds dit school jaar.
en zij vertelde me dat er een heel terein was van de alternatieven op deze school, dat niemand daar durfde te komen en dat daar echt heeel veel waren enzo.
alleen zaten die in de 4e en zijn dus van die school af.

7Gothic kleding & school/werk. Empty Re: Gothic kleding & school/werk. ma sep 14, 2009 11:23 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Hihi, ik wordt ook niet gepest, soms van vreemden kutopmerkingen of rare blikken, maar mijn oude klas was heel relaxt, en mijn nieuwe klas doet ook niet moeilijk ;]
Stimuleert me alleen maar om lekker door te gaan met wat ik leuk vind^^
Maar als ik weer een baantje ga zoeken ( wat spoedig is) moet ik weer even wat "normale" kleding hebben denk ik.
Gelukkig heb ik een zusje met dezelfde maat xD

https://ladymoonlight.actieforum.com

8Gothic kleding & school/werk. Empty Re: Gothic kleding & school/werk. ma sep 14, 2009 11:59 am

MANOUK

MANOUK

Ik loop er niet zo heel extreem bij ofzo, dus ik hoef ook niks aan te passen. =)

http://www.last.fm/user/Manouk666

9Gothic kleding & school/werk. Empty Re: Gothic kleding & school/werk. vr okt 09, 2009 12:26 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik kleed me op school gewoon zoals ik wil. Ik word toch al vaak genoeg uitgescholden, dus daar hoef ik niet bang voor te zijn. Ik loop gewoon in lolita outifts rond.

10Gothic kleding & school/werk. Empty Re: Gothic kleding & school/werk. vr okt 09, 2009 12:49 pm

Tezzie

Tezzie

Ik wil zelf graag psychologe/therapeute worden, maar ik denk dat ik dan heel vaak gezeur over me heen ga krijgen dat ik me 'vrolijker' en 'normaler' moet gaan kleden ofzo.

11Gothic kleding & school/werk. Empty Re: Gothic kleding & school/werk. zo okt 11, 2009 2:16 pm

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Gelukkig mag je op mijn school echt dragen wat je wilt. :]
We hebben ook best veel alto's en metalheads op onze school, dus je word ook bijna nooit uitgescholden.

12Gothic kleding & school/werk. Empty Re: Gothic kleding & school/werk. ma okt 12, 2009 7:50 am

Vampire



Ik ga niet in rokken zonder leggings/panty's naar school xD
Ja 1 keer toen ik met de bus was, maar anders vind ik het raar want die rokken waaien nogal op met wind xD

13Gothic kleding & school/werk. Empty Re: Gothic kleding & school/werk. ma okt 12, 2009 11:05 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik draag ook geen rok zonder panty/maillot/kniekousen eronder, niet perse omdat het waait, maar omdat ik mijn benen echt stakig vindt. Knokige knietjes, dunne enkeltjes, brr, die bedek ik maar liever.

https://ladymoonlight.actieforum.com

14Gothic kleding & school/werk. Empty Re: Gothic kleding & school/werk. ma okt 12, 2009 11:02 pm

Gast


Gast

Ik heb juist best mollige benen Embarassed
Maarja,ik draag gewoon rokjes..

15Gothic kleding & school/werk. Empty Re: Gothic kleding & school/werk. di okt 13, 2009 6:05 am

Vampire



Ik draag ook rokjes =D
Maar niet naar school zonder iets eronder xD

16Gothic kleding & school/werk. Empty Re: Gothic kleding & school/werk. di okt 13, 2009 7:18 am

insanity-perdition



ik heb er ook altijd iets onder xD
mijn vriendin maakt nogal vaak rare opmerkingen over mijn uiterlijk -.-
bev. dus zo van wat zijn je benen dik >_<
en vind het zonder iets er onder [bij mezelf in iedergeval] hoerig staan.
dus heb er liever iets onder :"D

17Gothic kleding & school/werk. Empty Re: Gothic kleding & school/werk. di okt 13, 2009 7:30 am

Vampire



Leuke vriendin die dat zegt x']

18Gothic kleding & school/werk. Empty Re: Gothic kleding & school/werk. zo okt 25, 2009 2:04 pm

MuseLovertje

MuseLovertje

Ik heb altijd een panty/legging en dan kouzen of beenwarmers onder een rokje aan, omdat ik ten eerste niet echt mooie benen heb, ten tweede zou ik dan gewoon op een goedkope slet lijken. xD

19Gothic kleding & school/werk. Empty Re: Gothic kleding & school/werk. ma okt 26, 2009 10:27 am

Tezzie

Tezzie

Ik durf nooit in een rokje, maar ik ga het binnenkort gewoon proberen ^^.

20Gothic kleding & school/werk. Empty Re: Gothic kleding & school/werk. ma okt 26, 2009 10:36 am

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

Ik draag altijd een legging/panty onder een rokje.
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet mooi,
als je blote benen hebt onder een kort rokje :\

21Gothic kleding & school/werk. Empty Re: Gothic kleding & school/werk. ma okt 26, 2009 12:56 pm

Vampire



Het kan heel mooi zijn, maar niet op school!
Tijdens het uitgaan ofzo

22Gothic kleding & school/werk. Empty Re: Gothic kleding & school/werk. do okt 29, 2009 2:14 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Moet je ook de benen voor hebben ;p
Korte rokjes met rolladebenen zijn echt niet om aan te zien xD

https://ladymoonlight.actieforum.com

23Gothic kleding & school/werk. Empty Re: Gothic kleding & school/werk. ma feb 22, 2010 4:57 am

insanity-perdition



Vampire schreef:Leuke vriendin die dat zegt x']

ja inderdaad xD
alleen wilt ze nu niet meer 'emo'
zijn en gaat ze daarom niet zo veel meer met ons om, dat is best jammer maar in iedergeval geen rot opmerkingen meer xD

24Gothic kleding & school/werk. Empty Re: Gothic kleding & school/werk. vr maa 05, 2010 9:37 am

ParanoidAngel

ParanoidAngel

Ik draag meestal ook wel panty's en kousen onder m'n rokjes.
Maar in de zomer zijn het wel netpanty's.. en ik draag wel altijd niet al te lange rokjes om het maar zo te zeggen.
Daar doen ze bij mij op school gelukkig niet moeilijk over, maar ik vind dat ik het ook niet op een sletterige manier draag.
Verder doen ze ook niet moeilijk over mijn kleding (gelukkig maar) en krijg ik vaak leuke opmerkingen van leraren.
Maar als je ziet hoe sommigen er in de zomer bijlopen ben ik ook écht niet sletterig =P

25Gothic kleding & school/werk. Empty Re: Gothic kleding & school/werk. zo maa 21, 2010 12:50 pm

fjodor

fjodor

mijn kleding kan ik gelukkig wel gwn dragen op school (zucht, lang geleden Sad )

maar met werk vinden is het wel lastig, dus bij solicitatiegesprekken etc. doe ik wel steeds spijkerbroek aan, wit shirt en me "gewone" jas aan, me schoenen kunnen ze me niet zo snel op afrekenen, want bij 90% van de bedrijven waar ik gesoliciteert heb zijn stevige schoenen een must Razz en dan natuurlijk ook een staart in me haar

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 3]

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum