Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Gothic kleding & school/werk.

+13
Snowny
Whiplash
evanescencelover
fjodor
ParanoidAngel
SheAndHerDarkness
Tezzie
MuseLovertje
MANOUK
insanity-perdition
Vampire
DarkRomantica
Lady Stardust
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

51Gothic kleding & school/werk. - Pagina 3 Empty Re: Gothic kleding & school/werk. vr nov 05, 2010 2:15 pm

Tezzie

Tezzie

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een negatieve reactie heb gehad op mijn alternatieve kleding.
Ik krijg laatste tijd zelfs complimentjes van de meest extreme huppels :'0

52Gothic kleding & school/werk. - Pagina 3 Empty Re: Gothic kleding & school/werk. di feb 15, 2011 12:30 pm

BlackRose

BlackRose

ik doe naar school gewoon aan wat ik wil ^^,, nouja, mijn corsetten draag ik niet zonder shirtje/hemdje eronder en mijn korte rokjes niet zonder legging.. maar verder let ik er niet op.

@Tezzie ik ook echt raar eerst lopen ze me uit te schelden en een dag later vinden ze mijn kleding opeens mooi T_T

53Gothic kleding & school/werk. - Pagina 3 Empty Re: Gothic kleding & school/werk. za feb 19, 2011 11:16 am

Misamassacre

Misamassacre

Hm, eigenlijk pas ik me ook niet echt aan op school nee. En ik word eigenlijk niet echt veel gepest op zich. Soms zijn er van die vervelende kleutertjes die nog wel eens wat willen zeggen, maar verder.. Neuh, niet echt eigenlijk. Een vriendin van me daarintegen wel weer, terwijl we gewoon op dezelfde school zitten. Maar ik denk dat het er ook een beetje aan ligt wat voor 'attitude' je hebt met goth kleding..
Voor de rest.. Ja, met gym trek is meestal geen corsetten of rokjes/jurkjes aan, als ik niet vergeet dat ik die dag gym heb. :p
Oh, en naar stage doe ik meestal ook wat comfortabele kleding aan, als ik daar aan denk :p
gewoon bandshirt + broek dus meestal :p

http://marisaaaa.hyves.nl

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum