Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Mening over fetish goth

+7
insanity-perdition
Spirit-of-nostalgia
Vampire
Tezzie
Harmpje
MANOUK
DarkRomantica
11 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Mening over fetish goth Empty Mening over fetish goth do sep 10, 2009 11:28 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Wat vinden jullie van fetish goth?

Mening over fetish goth 05

Mening over fetish goth Fetish

Ik vind het zelf afdoen van de elegantie die bijvoorbeeld Victorian en Romantic wel hebben.
Cybers combineren vaak hun stijl met fetish voor het uitgaan, ik zal het zelf in ieder geval niet doen.
Vind het vaak te uitdagend, terwijl goth niet als uitdagend bekend staat.
En stiekem vind ik het ook te hoerig.
Heb niets tegen korsetten, maar ik zie ze graag elegant gedragen worden en niet te strak met een F-cup ofzo.

Natuurlijk is seks en SM altijd een onderdeel geweest van Goth, denk maar aan Bauhaus die zich ook hulde in lakkleding en met kettingen, visnetpanty's en leer het publiek bespeelde.
En ook hedendaagse bands als Umbra et Imago hebben nog een SM-act on stage.
Feit blijft dat ik het voor optredens wel vind kunnen, je moet ergens een statement mee zetten, en ik vind zeker sommige fetish-dingen best leuk.
Een visnetpanty is ook leuk met een zwart jurkje en een lakkorset is ook zeker mooi met een lange rok, maar bij elkaar vind ik het vaak TE.

Maargoed, wat is jullie mening?
Dragen jullie het weleens?



Laatst aangepast door DarkRomantica op do sep 10, 2009 11:33 am; in totaal 1 keer bewerkt

https://ladymoonlight.actieforum.com

2Mening over fetish goth Empty Re: Mening over fetish goth do sep 10, 2009 11:31 am

MANOUK

MANOUK

Van die tweede foto kan ik ook niks anders dan hoerig zeggen. :')
Mij zul je daar ook nooit in tegen komen, maar als mensen het leuk vinden moeten ze het maar aantrekken.

http://www.last.fm/user/Manouk666

3Mening over fetish goth Empty Re: Mening over fetish goth do sep 10, 2009 11:39 am

Gast


Gast

Ik vind het meestal erg sletterig.
Maar zy moeten het zelf weten.
Cyber vind ik wel een erg coole styl,maar naar myn menig is dat anders dan fetish.
Ik denk sowieso dat je als fetish-persoon meer last kan krygen van 'vieze mannetjes' dan met een andere gothstyle.
Ookal zitten er in de styl heeeel soms wel vette dingen,zoals sommige lakcorsetten enzo..

4Mening over fetish goth Empty Re: Mening over fetish goth do sep 10, 2009 11:41 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Cyber is zeker anders, maar ik ken wat cybers die fetish dragen als ze uitgaan en beweren dat meer cybers dat doen ;]
Die zullen daar sneller geneigd toe zijn ofzoiets ;p
En ik vind lakkorsetten ook awesome, maar dan met een kanten rok en een degelijk shirtje eronder^^

https://ladymoonlight.actieforum.com

5Mening over fetish goth Empty Re: Mening over fetish goth do sep 10, 2009 11:45 am

Harmpje



ik kan er over t algemeen niet veel omgeven hoe mensen er uit zien maar dit gaat idd net iets te ver :/

6Mening over fetish goth Empty Re: Mening over fetish goth do sep 10, 2009 2:00 pm

Tezzie

Tezzie

Mooi en sexy op foto's.

Maar niet om midden op straat tegen te komen :l
Ze zenden een bepaalde boodschap uit ja .. xD
Hou het maar in de slaapkamer (:

7Mening over fetish goth Empty Re: Mening over fetish goth za sep 12, 2009 4:08 am

Vampire



Ik hou heel erg van fishnet.
En lak broeken bij mannen XD
Maar niet op een hoerige manier zoals bij fetish ><

8Mening over fetish goth Empty Re: Mening over fetish goth za sep 12, 2009 5:03 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik vind lakbroeken ook sexy, maar ik vind fetish inderdaad te.
Maargoed, op een gemiddeld goth feest kom je toch wel fetish tegen, het is ook een bepaalde manier van uiten denk ik.
En daarbij kan je niet ontkennen dat het sexy is, alleen je zendt een verkeerde boodschap uit ;p

https://ladymoonlight.actieforum.com

9Mening over fetish goth Empty Re: Mening over fetish goth za sep 12, 2009 9:41 am

Spirit-of-nostalgia

Spirit-of-nostalgia

Die foto's die je erbij hebt gedaan zijn wel sexy XD

Maar ik denk dat het meer iets is wat zich moet beperken tot bijv. fotoshoots, om een bepaalde boodschap uit te zenden, of tot de slaapkamer.
Mensen moeten het niet op straat of in het uitgaansleven dragen, dat is gewoon sletterig, en dan vraag je er gewoon om dat mensen je niet meer serieus gaan nemen.

http://creepiestcrawler.blogspot.com

10Mening over fetish goth Empty Re: Mening over fetish goth zo sep 13, 2009 2:51 am

insanity-perdition



ik vind het net iets té
sommige dingen zijn idd wel heel mooi.
als ik het echt heel mooi zou vinden
zou ik het combineren met een andere stijl.
en voor feesten heb ik iets van, dat gaat nog wel.
maar echt naar school of op straat, echt niet.

11Mening over fetish goth Empty Re: Mening over fetish goth zo sep 13, 2009 7:05 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik zie soms jurken waarvan ik denk... dat wil ik wel willen hebben. Dat zijn de wat meer bedekkendere en met wat fatsoendelijke kledingstukken kan het uitgaanskleding worden.

Attitude Holland had er een... maar voor een idiote prijs van 400 euri.

Trouwens... wetlookleggings zijn 'in' nu... xD

12Mening over fetish goth Empty Re: Mening over fetish goth zo sep 13, 2009 7:08 am

insanity-perdition



attitude holland is altijd duur hoor.
ze hadden een keer tarot kaarten, die had de large ook.
bij de large was 2 euro goed koper.
en ook de verzendkosten zijn daar vet duur.
6 euro ofzo :S
of het is bij de large gewoon goed koop... maar dat lijkt me niet.

13Mening over fetish goth Empty Re: Mening over fetish goth zo sep 13, 2009 7:10 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Waarom ik ook nooit iets bij de attitude koop...

en ze hebben een vele slechtere service... En geen goede product informatie.

14Mening over fetish goth Empty Re: Mening over fetish goth zo sep 13, 2009 7:13 am

insanity-perdition



ja dat klopt.
maar ze hebben wel heel veel producten Ö
en verder kun je alleen maar bij bizarre en large alternatieve kleren halen [dat ik weet]
en bij large verkopen ze geen weide broeken meer enzo D:

15Mening over fetish goth Empty Re: Mening over fetish goth zo sep 13, 2009 7:15 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Je kunt ook 'basics' kopen bij de large en er zelf wat van maken... dat doe ik altijd. Scheelt geld, heel veel geld.

16Mening over fetish goth Empty Re: Mening over fetish goth zo sep 13, 2009 7:18 am

insanity-perdition



oke vet : D
bedankt voor de tip ^^

17Mening over fetish goth Empty Re: Mening over fetish goth zo sep 13, 2009 7:21 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Ik koop een paar ritsen op de markt en alles wat maar interessant en bruikbaar lijkt. en ga er gewoon iets mee doen...

krijg je mislukte/idiote/brilliante/niet-om-mee-naar-school-te-gaan creaties van.

18Mening over fetish goth Empty Re: Mening over fetish goth zo sep 13, 2009 7:23 am

insanity-perdition



ik heb wel een broek die ik zelf helemaal veranderd heb
alleen is hij iets té vind ik xd
is een skinny jeans, spijker stof
en dan allemaal gaten er in en kettingen er aan en dan gestreepte zokken er onder xD
en een roze lind eraan.
ik heb hem bijna nooit aan...
ben bang dat het slettirig staat.
gek genoeg ben ik er nog nooit mee uitgescholden áls ik hem droeg ö

19Mening over fetish goth Empty Re: Mening over fetish goth zo sep 13, 2009 7:25 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Gaaf xD.

Oh je kunt ook simpele zwarte broeken halen op de markt... en die met ritsen bezetten. Is misschien wat minder sletterig xD.

20Mening over fetish goth Empty Re: Mening over fetish goth zo sep 13, 2009 7:40 am

insanity-perdition



whaha jaa xD
alleen moet je er wel handig zijn geloof ik.
en k ben niet zo goed met naaien enzo Mad

21Mening over fetish goth Empty Re: Mening over fetish goth ma sep 14, 2009 11:37 am

Vampire



Ik had een keer een jas besteld die toen on sale was.
Nooit meer xD
De jas was naar een ander adres verstuurd en na 2 week heeft mn ma contact opgenomen en heeft ze uiteindelijk het geld terug gekregen, anders was ik nu mooi dat geld kwijt xD

22Mening over fetish goth Empty Re: Mening over fetish goth ma sep 14, 2009 1:37 pm

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Oehh, wat een slechte ervaringen met AH hier.
Ik heb juist best goede ervaringen ermee, het duurt meestal even, maar ik krijg altijd alles netjes binnen en het past prima^^
Ook duidelijke uitleg, maar ik pas de producten meestal van tevoren, of ik ken de merken, dan heb ik daar geen last van ;p

https://ladymoonlight.actieforum.com

23Mening over fetish goth Empty Re: Mening over fetish goth di sep 15, 2009 7:24 am

insanity-perdition



Ö
geluks vogel x'D
ik mag van mn vaders zelfs helemaal niks meer bestellen bij AH
alleen maar omdat ik een keer een broek bestelde voor mn verjaardag en het hele sooi werd met het aankomen.
het duurde wel maand ofzo D:
en er stond ook bij zei mn moeder [zei besteld het want ik heb geen bank ding xD] dat als je er 2 euro bij doet je pakje verzekerd is. dat heb ik niet gedaan maar begin zo tetwijvelen of dat wel zo'n goed idee was.. D:
weet iemand GOEDE bestel sites uit nederland?
behalve large en bizarre.

24Mening over fetish goth Empty Re: Mening over fetish goth di sep 15, 2009 3:05 pm

SheAndHerDarkness

SheAndHerDarkness

streepenkit schreef:Ö
geluks vogel x'D
ik mag van mn vaders zelfs helemaal niks meer bestellen bij AH
alleen maar omdat ik een keer een broek bestelde voor mn verjaardag en het hele sooi werd met het aankomen.
het duurde wel maand ofzo D:
en er stond ook bij zei mn moeder [zei besteld het want ik heb geen bank ding xD] dat als je er 2 euro bij doet je pakje verzekerd is. dat heb ik niet gedaan maar begin zo tetwijvelen of dat wel zo'n goed idee was.. D:
weet iemand GOEDE bestel sites uit nederland?
behalve large en bizarre.

Realm of Darkness :3

25Mening over fetish goth Empty Re: Mening over fetish goth wo sep 16, 2009 11:12 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Die site is geweldig^^
Verder is Fairyland ook leuk, maar dan moet je wel echt van middeleeuws/victorian houden :]

En nu weer ontopic :]

https://ladymoonlight.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum