Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Mening over Sopor Aeternus.

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Mening over Sopor Aeternus. Empty Mening over Sopor Aeternus. vr sep 11, 2009 2:54 pm

Gast


Gast

Wat vinden jullie van Sopor Aeternus?
Eerst vond ik het raar,vreemd,scary etc.
Maar nu vind ik het mooie muziek,en wát een lef heeft Anna-Varney om er zo uit te zien!
Ookal vind ik het vreemd dat hy/zy niks over zyn geslacht zegt..

2Mening over Sopor Aeternus. Empty Re: Mening over Sopor Aeternus. za sep 12, 2009 5:14 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Ik vind Sopor Aeternus ( & The Ensemble Of Shadows, Anna-Varney's muzen) echt geweldig.
Nooit eng gevonden, en de muziek is zo mooi en rustgevend, beetje morbide ook, maar zeker het luisteren waard.
Anna-Varney vind ik een geweldige persoonlijkheid, hij/zij laat niets los over haar prive'-leven en dat is wel verfrissend in een tijd waar iedere ster zich bloot geeft in roddelblaadjes.
Het is duidelijk dat Anna-Varney ( overigens niet haar echte naam) transgender is, het was een hij en nu een zij, maar ze heeft nooit een operatie ondergaan.
Ook vind ik het trouwens geweldig dat ze dankzij haar muziek uit haar depressie van 30 (!) jaar is gekomen.
Goed, ik ben een obsessede fangirl denk ik :3
Jammer dat ze nooit concerten geeft, maar dat is ook logisch, ze maakt muziek voor zichzelf samen met haar muzen, die voor niemand anders zichtbaar zijn, dus dan kan je moeilijk in de HMH gaan staan ofzo.

Anna-Varney Cantodea, je bent de godin van darkwave!<3

https://ladymoonlight.actieforum.com

3Mening over Sopor Aeternus. Empty Re: Mening over Sopor Aeternus. di sep 15, 2009 12:22 pm

MANOUK

MANOUK

Ik heb het even geyoutubed.
Het klinkt wel ehhh bijzonder.
Ik weet eigenlijk niet of ik het leuk vind of niet. xD
Zijn/haar stem was wel heel anders dan ik verwacht had.^^

http://www.last.fm/user/Manouk666

4Mening over Sopor Aeternus. Empty Re: Mening over Sopor Aeternus. zo nov 08, 2009 11:31 am

insanity-perdition



ik zou er denk ik voor in de stemming moeten zijn.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Mening over fetish goth

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum