Lady Moonlight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Lady Moonlight

Een forum voor echte goths.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Dit moet ik ff kwijt.

+13
Radioactive
Sirmentro Enduros
Whiplash
insanity-perdition
MuseLovertje
VeroowRocks
Tezzie
Vampire
SheAndHerDarkness
Lady Stardust
DarkRomantica
fjodor
MANOUK
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 16]

176Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 8 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. ma maa 22, 2010 10:09 am

insanity-perdition



idd volgens mij is utrecht best groot xD
*ik ben er nog nooit geweest*

177Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 8 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. ma maa 22, 2010 10:11 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Het was enorm toeval, ik ga 1 dag naar Utrecht om een universiteit te bezoeken, kom ik Josefien tegen in de stad ;D

https://ladymoonlight.actieforum.com

178Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 8 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. ma maa 22, 2010 1:05 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

wauw dus echt toeval? Das wel cool

http://sirmentro.hyves.nl/

179Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 8 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. ma maa 22, 2010 3:34 pm

VeroowRocks

VeroowRocks

Ja dat was best grappig, leuk iemand van het forum te ontmoeten... (Josine, Tessa, Manouk en Margaret uitgezonderd dan =P)

180Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 8 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. di maa 23, 2010 9:35 am

insanity-perdition



wow xD
ik ken in werkelijkheid helemaal niemand die op dit forum zit Razz
meeste vrienden van mij zijn emo's /alto's die metal luisteren xD

181Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 8 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. di maa 23, 2010 12:34 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

haha ja ik ook niemand^^

En ook mijn vrienden zijn merendeel metal fans^^

http://sirmentro.hyves.nl/

182Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 8 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. wo maa 24, 2010 7:27 am

Vampire



Ja? De vrienden waar ik het meest mee omga verschillen allemaal gigantisch veel van elkaar xD
De 1 houd bijvoorbeeld van Britney Spears, 1 wil model worden, 1 is een beetje down, 1 is wat nerd achtig en 1 houd van Hilary Duff xD En dan heb je dus mij in mijn meestal zwarte kloffie xD
Best een vreemd stel zijn we eigenlijk, maar ik vind die verschillen eigenlijk wel juist, kan je weer zien dat je niet persee dezelfde kleding of muziek smaak hoeft te hebben om met elkaar om te kunnen gaan =D
En we kunnen ook prima dingen afspreken buiten schooltijd, bijvoorbeeld wat horror films kijken (al zitten er dan 2 met kussens voor hun ogen). En singstar wil ook gewoon xD Gewoon rekening houden met elkaars smaak en dan zing ik Britney Spears gewoon voor de fun mee xD

183Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 8 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. wo maa 24, 2010 12:04 pm

insanity-perdition



haha dat is idd wel awesome.
Maar sowieso heb ik ook veel vrienden verweg.
(die zijn dan wel alternatief achtig Razz)
mijn vriendengroep verschilt ook alleen als je er niet bij staat valt het niet op Razz
een meisje draagt skinnyjeans,DC schoenen,kort emo achtig kapsel etc. zou je al snel een emo noemen. maar dat draagt ze alleen omdat ze niet zo extreem mag van haar vader. anders had ze haar armen helemaal vol getattooëert en zou ze heel extreem geweest zijn. xD
en eentje draagt alleen maar zwart met kisten onwijs lang haar. en die luistert soms zelfs hiphop.
en weer een andere is buitenlands, wat je niet vaak ziet bij buitenlanders dat ze veel zwart dragen enzo Razz
maar heel veel verschillen zijn dat ook niet echt, gewoon kleine dingen Razz

184Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 8 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. wo maa 24, 2010 1:59 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Singstar? Ga je schamen!Razz Alleen Guitar Hero is toegestaan ^.^

http://sirmentro.hyves.nl/

185Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 8 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. wo maa 24, 2010 2:01 pm

fjodor

fjodor

of band hero of rock band

en god, wat wil ik nog es graag met 3 vrienden guitar hero als band spelen, dus dan gwn zo'n band set kopen, lijkt me echt ZOOO gaaf Razz

186Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 8 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. wo maa 24, 2010 2:11 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

sorry Fjodor, maar zelfs rock band en band hero vallen af Razz

Doet me denken aan Kiss

Eerst wist ik totaal niet wat voor muziek zij speelde maar ze zien er voluit metal uit, dus ik hoor een keer wat voor muziek zij maken zie ik echt voor me van 'Yeah! Yeah! I was meant for loving you baby..." das gewoon hilarisch^^

http://sirmentro.hyves.nl/

187Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 8 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. do maa 25, 2010 10:20 am

Vampire



Sirmentro Enduros schreef:Singstar? Ga je schamen!Razz Alleen Guitar Hero is toegestaan ^.^

Ik heb toevallig wel The Cure op singstar já afro
En Alice Cooper, Depeche Mode enzo xD

En ik heb alleen gh3 8-)

188Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 8 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. do maa 25, 2010 11:09 am

insanity-perdition



Muhaha
ik krijg wss een heel lief hondje (L)
k hou niet echt van honden maar deze is zooo lief xD
we hebben er nog geen uitgezocht maar we zoeken een Chiba Inu ofzoiets (ik heb er geen verstand van Razz)

189Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 8 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. do maa 25, 2010 11:13 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Stigmata schreef:Muhaha
ik krijg wss een heel lief hondje (L)
k hou niet echt van honden maar deze is zooo lief xD
we hebben er nog geen uitgezocht maar we zoeken een Chiba Inu ofzoiets (ik heb er geen verstand van Razz)

Een Akita Inu? Die zijn zo schattig :3.

Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 8 Akita+inu

190Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 8 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. do maa 25, 2010 11:17 am

insanity-perdition



heten ze zo?xD
maakt ook niet uit ;D
ze zijn idd cutee <3
het cewlste is dat mn vader een puppy wilt geloof ik xD

191Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 8 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. do maa 25, 2010 11:24 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Het kan ook Shiba Inu zijn... maar ze zien er ongeveer hetzelfde uit.

Ah pups! Ze zijn schattig... totdat ze alles kapot maken xD

192Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 8 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. do maa 25, 2010 11:25 am

insanity-perdition



xD
haha we gaan hem wel goed africhten Razz
dat zeker, mijn vader is namelijk ziek en kan dus ook niet alles meer goed.

193Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 8 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. do maa 25, 2010 11:30 am

Lady Stardust

Lady Stardust

Stigmata schreef:xD
haha we gaan hem wel goed africhten Razz
dat zeker, mijn vader is namelijk ziek en kan dus ook niet alles meer goed.

Een puppycursus is een goed idee en heel erg leuk.
Pups die samen spelen zijn nog schattiger :3

194Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 8 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. do maa 25, 2010 11:31 am

insanity-perdition



cool ^^
zal het er over hebben met mn vader als ik hem weer zie (:

195Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 8 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. do maa 25, 2010 11:33 am

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 8 Yorkshire_terrier_wallpaper
mijn opa en oma hadden 2 Yorkshire Terriers. Een zoals je hierboven zie en de ander was van het typ met de donkerer vacht. De blonde is onderhand bijna blind, bijna doof en zijn neus is volgens mij ook niet de oude meer... de ander is overleden...

Zijn ook echt schattige honden maar ze zullen altijd blijven blaffen geloof ik^^

http://sirmentro.hyves.nl/

196Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 8 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. do maa 25, 2010 11:50 am

insanity-perdition



mijn buren hadden ook zo'n hond.
alleen die overleed, dus kochten ze een andere.
die was heel klein en wit Razz
was wel schattig,geen flauw idee hoe groot hij nu is, heb hem al een tijdje niet meer gezien.

197Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 8 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. do maa 25, 2010 12:43 pm

Vampire



Wat een lieve hondjes =D
Wij hadden vroeger een Golden Retriever, was echt een hele lieve hond <3

198Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 8 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. do maa 25, 2010 1:41 pm

fjodor

fjodor

god, ik ben nu echt ZWAAR jaloers
wij hebben nooit huisdieren gehad omdat me zus allergisch is, had toen wel es gevraagd of ik 2 ratten mocht op me kamer, zei me moeder dat ik dan eerst moest laten zien dat ik me kamer opgeruimd kon houden, dus na 6 maanden me kamer elke week opruimen en nooit een rotzooi in me kamer vroeg ik t nogmaals en toen wou ze t niet omdat ze ratten eng vondt, al die moeite voor niks

199Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 8 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. do maa 25, 2010 6:47 pm

Sirmentro Enduros

Sirmentro Enduros

damn das echt erg, das gewoon naaiend!

Heel heel vroeger hadden we een konijn, staat me niks meer van bij. Ik heb een goed aantal jaar geleden een hamster gehad, verder niks.

http://sirmentro.hyves.nl/

200Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 8 Empty Re: Dit moet ik ff kwijt. vr maa 26, 2010 12:00 am

DarkRomantica

DarkRomantica
Admin

Wij hebben de coolste teckel ter wereld in huis.
Zij is grijs, te dik en met de meest lieve ogen die je je kan voorstellen.
En ze heet Freaky Smile

Dit moet ik ff kwijt. - Pagina 8 105189256_5_hawI

https://ladymoonlight.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 16]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» School... of dat er voor door moet gaan xD

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum